Będą pytać: czym jeździcie do pracy lub szkoły?
Uwaga na ankieterów. Autobusem, samochodem, a może jednak rowerem lub pieszo? Takich pytań mogą się spodziewać ci, których odwiedzą ankieterzy PBS.
Peron I dworca w Oliwie – fot. arch.
– Ankieta o nazwie ?Badanie zachowań komunikacyjnych mieszkańców GOM? obejmuje zasięgiem powiaty lęborski, pucki, wejherowski, kartuski, gdański, nowodworski, tczewski i malborski oraz miasta na prawach powiatu: Gdańsk, Gdynię i Sopot ? mówi Marcin Ręczminspecjalista ds. komunikacji Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego.
Zebrane podczas ankiety informacje pozwolą na sporządzenie precyzyjnego modelu obecnego ruchu w metropolii: skąd i dokąd jeździmy (albo chodzimy), w jakich godzinach, jakimi środkami transportu, ile trwają nasze podróże.
Model komunikacyjny zostanie wykorzystany przy planowaniu systemu komunikacyjnego oraz inwestycji w infrastrukturę transportową ? tak, by lepiej dopasować ją do prawdziwych potrzeb.
Wywiady będą prowadzone do 17 listopada br. przez sopocki Instytut PBS. Ankieterzy muszą się legitymować identyfikatorami imiennymi i mają obowiązek je pokazać. – Ankieta jest dobrowolna i anonimowa, do próby losowane są adresy mieszkań, a nie osoby lub właściciele samochodów ? informuje Marcin Ręczmin.
Pp
Uwaga na ankieterów. Autobusem, samochodem, a może jednak rowerem lub pieszo? Takich pytań mogą się spodziewać ci, których odwiedzą ankieterzy PBS.
Peron I dworca w Oliwie – fot. arch.
– Ankieta o nazwie ?Badanie zachowań komunikacyjnych mieszkańców GOM? obejmuje zasięgiem powiaty lęborski, pucki, wejherowski, kartuski, gdański, nowodworski, tczewski i malborski oraz miasta na prawach powiatu: Gdańsk, Gdynię i Sopot ? mówi Marcin Ręczminspecjalista ds. komunikacji Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego.
Zebrane podczas ankiety informacje pozwolą na sporządzenie precyzyjnego modelu obecnego ruchu w metropolii: skąd i dokąd jeździmy (albo chodzimy), w jakich godzinach, jakimi środkami transportu, ile trwają nasze podróże.
Model komunikacyjny zostanie wykorzystany przy planowaniu systemu komunikacyjnego oraz inwestycji w infrastrukturę transportową ? tak, by lepiej dopasować ją do prawdziwych potrzeb.
Wywiady będą prowadzone do 17 listopada br. przez sopocki Instytut PBS. Ankieterzy muszą się legitymować identyfikatorami imiennymi i mają obowiązek je pokazać. – Ankieta jest dobrowolna i anonimowa, do próby losowane są adresy mieszkań, a nie osoby lub właściciele samochodów ? informuje Marcin Ręczmin.
Pp