Reklama

Barwiona woda ujawni przeciek

Ważna informacja dla osób ogrzewających mieszkanie i wodę dzięki usługom Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. W ramach okresowego przeglądu infrastruktury, GPEC w dniach 7-8 czerwca  zabarwia wodę w sieci ciepłowniczej Gdańska i Dolnego Sopotu barwnikiem nadającym wodzie kolor żółtozielony. Woda jest barwiona, by wykryć ewentualne nieszczelności wymienników służących do podgrzewania ciepłej wody. Zastosowana dawka barwnika jest bezpieczna, nie niszczy instalacji i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, a całe przedsięwzięcie przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku.

Barwiona woda nie powinna przedostawać się do instalacji. Jeśli jednak po odkręceniu kurka ciepła woda będzie miała żółtozielone zabarwienie, oznacza to nieszczelność wymiennika wynikającą z jego zużycia. Taką sytuację należy zgłosić GPEC, a my naprawimy lub wymienimy urządzenie ? wyjaśnia Kazimierz Kwiatkowski, Główny Specjalista ds. Technicznych GPEC. .

Osoby, które zauważyły w kranach wodę zabarwioną na kolor żółtozielony powinny powiadomić Biuro Obsługi Klienta firmy GPEC, by przedsiębiorstwo mogło jak najszybciej naprawić lub wymienić zużyte urządzenie.

Barwienie wody przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku. Zastosowana przez GPEC dawka barwnika jest bezpieczna i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale zabarwiona woda nie może być używana do spożycia. Może  natomiast być wykorzystywana do kąpieli czy podlewania ogrodu. Do celów spożywczych można bez przeszkód używać zimnej wody. Żółtozielona barwa jest nietrwała, więc jeśli zabrudzeniu ulegną tkaniny, łatwo będzie usunąć kolor, po wypłukaniu ich w czystej wodzie.

Jeśli zaobserwujesz w kranie żółtozieloną wodę:

1. Zadzwoń do:

? Biura Obsługi Klienta GPEC, tel. 801 150 801 (całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls połączenia lokalnego)

lub do:

? Dyspozycji Ruchu, tel. 993 (całodobowo)

lub powiadom GPEC poprzez e-mail: zielonawoda@gpec.gda.pl

2. W ciągu 24 godzin GPEC wyśle pracowników, by zlokalizowali nieszczelność wymiennika.

3. W ciągu 2-3 dni nastąpi wymiana lub naprawa urządzenia. 
W sporadycznych przypadkach (niestandardowe wymienniki) czas może się wydłużyć ze względu na konieczność sprowadzenia urządzenia z zagranicy. Jeśli wymiennik jest własnością klienta może on skorzystać z usług GPEC Serwis. Pracownicy służb technicznych w ciągu 24 godzin zdiagnozują sytuację. Naprawa/ wymiana nastąpi w ciągu 2-3 dni. Gdy klient nie skorzysta z usługi GPEC Serwis, termin naprawy wymiennika leży w jego gestii.

Materiały: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

Ważna informacja dla osób ogrzewających mieszkanie i wodę dzięki usługom Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. W ramach okresowego przeglądu infrastruktury, GPEC w dniach 7-8 czerwca  zabarwia wodę w sieci ciepłowniczej Gdańska i Dolnego Sopotu barwnikiem nadającym wodzie kolor żółtozielony. Woda jest barwiona, by wykryć ewentualne nieszczelności wymienników służących do podgrzewania ciepłej wody. Zastosowana dawka barwnika jest bezpieczna, nie niszczy instalacji i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, a całe przedsięwzięcie przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku.



Barwiona woda nie powinna przedostawać się do instalacji. Jeśli jednak po odkręceniu kurka ciepła woda będzie miała żółtozielone zabarwienie, oznacza to nieszczelność wymiennika wynikającą z jego zużycia. Taką sytuację należy zgłosić GPEC, a my naprawimy lub wymienimy urządzenie ? wyjaśnia Kazimierz Kwiatkowski, Główny Specjalista ds. Technicznych GPEC. .

Osoby, które zauważyły w kranach wodę zabarwioną na kolor żółtozielony powinny powiadomić Biuro Obsługi Klienta firmy GPEC, by przedsiębiorstwo mogło jak najszybciej naprawić lub wymienić zużyte urządzenie.

Barwienie wody przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku. Zastosowana przez GPEC dawka barwnika jest bezpieczna i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale zabarwiona woda nie może być używana do spożycia. Może  natomiast być wykorzystywana do kąpieli czy podlewania ogrodu. Do celów spożywczych można bez przeszkód używać zimnej wody. Żółtozielona barwa jest nietrwała, więc jeśli zabrudzeniu ulegną tkaniny, łatwo będzie usunąć kolor, po wypłukaniu ich w czystej wodzie.

Jeśli zaobserwujesz w kranie żółtozieloną wodę:

1. Zadzwoń do:

? Biura Obsługi Klienta GPEC, tel. 801 150 801 (całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls połączenia lokalnego)

lub do:

? Dyspozycji Ruchu, tel. 993 (całodobowo)

lub powiadom GPEC poprzez e-mail: zielonawoda@gpec.gda.pl

2. W ciągu 24 godzin GPEC wyśle pracowników, by zlokalizowali nieszczelność wymiennika.

3. W ciągu 2-3 dni nastąpi wymiana lub naprawa urządzenia. 
W sporadycznych przypadkach (niestandardowe wymienniki) czas może się wydłużyć ze względu na konieczność sprowadzenia urządzenia z zagranicy. Jeśli wymiennik jest własnością klienta może on skorzystać z usług GPEC Serwis. Pracownicy służb technicznych w ciągu 24 godzin zdiagnozują sytuację. Naprawa/ wymiana nastąpi w ciągu 2-3 dni. Gdy klient nie skorzysta z usługi GPEC Serwis, termin naprawy wymiennika leży w jego gestii.

Materiały: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

|

Ważna informacja dla osób ogrzewających mieszkanie i wodę dzięki usługom Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. W ramach okresowego przeglądu infrastruktury, GPEC w dniach 7-8 czerwca  zabarwia wodę w sieci ciepłowniczej Gdańska i Dolnego Sopotu barwnikiem nadającym wodzie kolor żółtozielony. Woda jest barwiona, by wykryć ewentualne nieszczelności wymienników służących do podgrzewania ciepłej wody. Zastosowana dawka barwnika jest bezpieczna, nie niszczy instalacji i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, a całe przedsięwzięcie przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku.



Barwiona woda nie powinna przedostawać się do instalacji. Jeśli jednak po odkręceniu kurka ciepła woda będzie miała żółtozielone zabarwienie, oznacza to nieszczelność wymiennika wynikającą z jego zużycia. Taką sytuację należy zgłosić GPEC, a my naprawimy lub wymienimy urządzenie ? wyjaśnia Kazimierz Kwiatkowski, Główny Specjalista ds. Technicznych GPEC. .

Osoby, które zauważyły w kranach wodę zabarwioną na kolor żółtozielony powinny powiadomić Biuro Obsługi Klienta firmy GPEC, by przedsiębiorstwo mogło jak najszybciej naprawić lub wymienić zużyte urządzenie.

Barwienie wody przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku. Zastosowana przez GPEC dawka barwnika jest bezpieczna i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale zabarwiona woda nie może być używana do spożycia. Może  natomiast być wykorzystywana do kąpieli czy podlewania ogrodu. Do celów spożywczych można bez przeszkód używać zimnej wody. Żółtozielona barwa jest nietrwała, więc jeśli zabrudzeniu ulegną tkaniny, łatwo będzie usunąć kolor, po wypłukaniu ich w czystej wodzie.

Jeśli zaobserwujesz w kranie żółtozieloną wodę:

1. Zadzwoń do:

? Biura Obsługi Klienta GPEC, tel. 801 150 801 (całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls połączenia lokalnego)

lub do:

? Dyspozycji Ruchu, tel. 993 (całodobowo)

lub powiadom GPEC poprzez e-mail: zielonawoda@gpec.gda.pl

2. W ciągu 24 godzin GPEC wyśle pracowników, by zlokalizowali nieszczelność wymiennika.

3. W ciągu 2-3 dni nastąpi wymiana lub naprawa urządzenia. 
W sporadycznych przypadkach (niestandardowe wymienniki) czas może się wydłużyć ze względu na konieczność sprowadzenia urządzenia z zagranicy. Jeśli wymiennik jest własnością klienta może on skorzystać z usług GPEC Serwis. Pracownicy służb technicznych w ciągu 24 godzin zdiagnozują sytuację. Naprawa/ wymiana nastąpi w ciągu 2-3 dni. Gdy klient nie skorzysta z usługi GPEC Serwis, termin naprawy wymiennika leży w jego gestii.

Materiały: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Ważna informacja dla osób ogrzewających mieszkanie i wodę dzięki usługom Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. W ramach okresowego przeglądu infrastruktury, GPEC w dniach 7-8 czerwca  zabarwia wodę w sieci ciepłowniczej Gdańska i Dolnego Sopotu barwnikiem nadającym wodzie kolor żółtozielony. Woda jest barwiona, by wykryć ewentualne nieszczelności wymienników służących do podgrzewania ciepłej wody. Zastosowana dawka barwnika jest bezpieczna, nie niszczy instalacji i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, a całe przedsięwzięcie przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku.



Barwiona woda nie powinna przedostawać się do instalacji. Jeśli jednak po odkręceniu kurka ciepła woda będzie miała żółtozielone zabarwienie, oznacza to nieszczelność wymiennika wynikającą z jego zużycia. Taką sytuację należy zgłosić GPEC, a my naprawimy lub wymienimy urządzenie ? wyjaśnia Kazimierz Kwiatkowski, Główny Specjalista ds. Technicznych GPEC. .

Osoby, które zauważyły w kranach wodę zabarwioną na kolor żółtozielony powinny powiadomić Biuro Obsługi Klienta firmy GPEC, by przedsiębiorstwo mogło jak najszybciej naprawić lub wymienić zużyte urządzenie.

Barwienie wody przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku. Zastosowana przez GPEC dawka barwnika jest bezpieczna i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale zabarwiona woda nie może być używana do spożycia. Może  natomiast być wykorzystywana do kąpieli czy podlewania ogrodu. Do celów spożywczych można bez przeszkód używać zimnej wody. Żółtozielona barwa jest nietrwała, więc jeśli zabrudzeniu ulegną tkaniny, łatwo będzie usunąć kolor, po wypłukaniu ich w czystej wodzie.

Jeśli zaobserwujesz w kranie żółtozieloną wodę:

1. Zadzwoń do:

? Biura Obsługi Klienta GPEC, tel. 801 150 801 (całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls połączenia lokalnego)

lub do:

? Dyspozycji Ruchu, tel. 993 (całodobowo)

lub powiadom GPEC poprzez e-mail: zielonawoda@gpec.gda.pl

2. W ciągu 24 godzin GPEC wyśle pracowników, by zlokalizowali nieszczelność wymiennika.

3. W ciągu 2-3 dni nastąpi wymiana lub naprawa urządzenia. 
W sporadycznych przypadkach (niestandardowe wymienniki) czas może się wydłużyć ze względu na konieczność sprowadzenia urządzenia z zagranicy. Jeśli wymiennik jest własnością klienta może on skorzystać z usług GPEC Serwis. Pracownicy służb technicznych w ciągu 24 godzin zdiagnozują sytuację. Naprawa/ wymiana nastąpi w ciągu 2-3 dni. Gdy klient nie skorzysta z usługi GPEC Serwis, termin naprawy wymiennika leży w jego gestii.

Materiały: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.