Reklama

Ciężarówki nie dają spać

Napisała do nas czytelniczka portalu staraoliwa.pl

Jestem mieszkanką Starej Oliwy. Do tej pory była to cicha spokojna dzielnica. W tej chwili przejeżdżające  prawie 24 godziny na dobę ciężarówki na ulicach Stary Rynek Oliwski i Opata Jacka Rybińskiego strasznie zakłócają ten spokój. Od momentu kiedy zaczęła się budowa stadionu nie ma ani jednej nocy przespanej przeze mnie i moich sąsiadów. Nie wspomnę o tym jak te stare kamienice się trzęsą  a co za tym idzie ściany zaczynają pękać. Proszę o zainteresowanie się tą sprawą.

EP (nazwisko do wiadomości staraoliwa.pl)

wakoz

Jedna za drugą ciężarówka z Baltic Areny na ulicach Oliwy. Na zdjęciu ul. Opata Rybińskiego

Takie problemy zgłaszali już mieszkańcy innych ulic Gdańska będących na trasie ciężarówek firmy Wakoz wywożących torf z terenu budowy stadionu Baltic Arena. Od połowy grudnia ubiegłego roku, średnio co 5 minut na ulice miasta wyjeżdża wypełniona torfem kolejna ciężarówka. Mieszkańcy ulic którymi całą dobę jeżdzą ciężarówki boją się o swoje domy. Jednak zdaniem władz wszystko okazuje się być zgodnie z prawem. Przykładem tu jest odpowiedź na interpelację jednego z radnych w sprawie ul. Kościuszki udzielona przez zastępcę prezydenta Gdańska Andrzeja Bojanowskiego.

Oto fragment: Pojazdy budowy nie są pojazdami ponadgabarytowymi, są dopuszczone do ruchu bez żadnych ograniczeń i stanowią 6-7% pojazdów poruszających się po mieście w związku, z powyższym nie ma technicznego uzasadnienia prowadzenia pomiarów wibracji i hałasu od pojazdów budowy na terenie całego miasta. Ponadto, z badań przeprowadzonych przed rozpoczęciem prac przez Politechnikę Gdańską wynika, iż wpływ pojazdów budowy w ogólnym potoku pojazdów jest znikomy i nie wpływa bezpośrednio na tworzące się korki. Ruch pojazdów budowy w większości odbywa się poza godzinami szczytu.

Na pocieszenie można dodać odpowiedź której udzielił nam Michał Kruszyński – rzecznik spółki BIEG 2012 budującej w imieniu miasta stadion. Ilość ciężarówek będzie już malała, a prace związane z wywożeniem gruntu zakończą się ostatecznie 15 czerwca.

Tomasz Strug

 

Napisała do nas czytelniczka portalu staraoliwa.pl

Jestem mieszkanką Starej Oliwy. Do tej pory była to cicha spokojna dzielnica. W tej chwili przejeżdżające  prawie 24 godziny na dobę ciężarówki na ulicach Stary Rynek Oliwski i Opata Jacka Rybińskiego strasznie zakłócają ten spokój. Od momentu kiedy zaczęła się budowa stadionu nie ma ani jednej nocy przespanej przeze mnie i moich sąsiadów. Nie wspomnę o tym jak te stare kamienice się trzęsą  a co za tym idzie ściany zaczynają pękać. Proszę o zainteresowanie się tą sprawą.

EP (nazwisko do wiadomości staraoliwa.pl)


wakoz

Jedna za drugą ciężarówka z Baltic Areny na ulicach Oliwy. Na zdjęciu ul. Opata Rybińskiego

Takie problemy zgłaszali już mieszkańcy innych ulic Gdańska będących na trasie ciężarówek firmy Wakoz wywożących torf z terenu budowy stadionu Baltic Arena. Od połowy grudnia ubiegłego roku, średnio co 5 minut na ulice miasta wyjeżdża wypełniona torfem kolejna ciężarówka. Mieszkańcy ulic którymi całą dobę jeżdzą ciężarówki boją się o swoje domy. Jednak zdaniem władz wszystko okazuje się być zgodnie z prawem. Przykładem tu jest odpowiedź na interpelację jednego z radnych w sprawie ul. Kościuszki udzielona przez zastępcę prezydenta Gdańska Andrzeja Bojanowskiego.

Oto fragment: Pojazdy budowy nie są pojazdami ponadgabarytowymi, są dopuszczone do ruchu bez żadnych ograniczeń i stanowią 6-7% pojazdów poruszających się po mieście w związku, z powyższym nie ma technicznego uzasadnienia prowadzenia pomiarów wibracji i hałasu od pojazdów budowy na terenie całego miasta. Ponadto, z badań przeprowadzonych przed rozpoczęciem prac przez Politechnikę Gdańską wynika, iż wpływ pojazdów budowy w ogólnym potoku pojazdów jest znikomy i nie wpływa bezpośrednio na tworzące się korki. Ruch pojazdów budowy w większości odbywa się poza godzinami szczytu.

Na pocieszenie można dodać odpowiedź której udzielił nam Michał Kruszyński - rzecznik spółki BIEG 2012 budującej w imieniu miasta stadion. Ilość ciężarówek będzie już malała, a prace związane z wywożeniem gruntu zakończą się ostatecznie 15 czerwca.

Tomasz Strug

 

|

Napisała do nas czytelniczka portalu staraoliwa.pl

Jestem mieszkanką Starej Oliwy. Do tej pory była to cicha spokojna dzielnica. W tej chwili przejeżdżające  prawie 24 godziny na dobę ciężarówki na ulicach Stary Rynek Oliwski i Opata Jacka Rybińskiego strasznie zakłócają ten spokój. Od momentu kiedy zaczęła się budowa stadionu nie ma ani jednej nocy przespanej przeze mnie i moich sąsiadów. Nie wspomnę o tym jak te stare kamienice się trzęsą  a co za tym idzie ściany zaczynają pękać. Proszę o zainteresowanie się tą sprawą.

EP (nazwisko do wiadomości staraoliwa.pl)


wakoz

Jedna za drugą ciężarówka z Baltic Areny na ulicach Oliwy. Na zdjęciu ul. Opata Rybińskiego

Takie problemy zgłaszali już mieszkańcy innych ulic Gdańska będących na trasie ciężarówek firmy Wakoz wywożących torf z terenu budowy stadionu Baltic Arena. Od połowy grudnia ubiegłego roku, średnio co 5 minut na ulice miasta wyjeżdża wypełniona torfem kolejna ciężarówka. Mieszkańcy ulic którymi całą dobę jeżdzą ciężarówki boją się o swoje domy. Jednak zdaniem władz wszystko okazuje się być zgodnie z prawem. Przykładem tu jest odpowiedź na interpelację jednego z radnych w sprawie ul. Kościuszki udzielona przez zastępcę prezydenta Gdańska Andrzeja Bojanowskiego.

Oto fragment: Pojazdy budowy nie są pojazdami ponadgabarytowymi, są dopuszczone do ruchu bez żadnych ograniczeń i stanowią 6-7% pojazdów poruszających się po mieście w związku, z powyższym nie ma technicznego uzasadnienia prowadzenia pomiarów wibracji i hałasu od pojazdów budowy na terenie całego miasta. Ponadto, z badań przeprowadzonych przed rozpoczęciem prac przez Politechnikę Gdańską wynika, iż wpływ pojazdów budowy w ogólnym potoku pojazdów jest znikomy i nie wpływa bezpośrednio na tworzące się korki. Ruch pojazdów budowy w większości odbywa się poza godzinami szczytu.

Na pocieszenie można dodać odpowiedź której udzielił nam Michał Kruszyński - rzecznik spółki BIEG 2012 budującej w imieniu miasta stadion. Ilość ciężarówek będzie już malała, a prace związane z wywożeniem gruntu zakończą się ostatecznie 15 czerwca.

Tomasz Strug

 

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Napisała do nas czytelniczka portalu staraoliwa.pl

Jestem mieszkanką Starej Oliwy. Do tej pory była to cicha spokojna dzielnica. W tej chwili przejeżdżające  prawie 24 godziny na dobę ciężarówki na ulicach Stary Rynek Oliwski i Opata Jacka Rybińskiego strasznie zakłócają ten spokój. Od momentu kiedy zaczęła się budowa stadionu nie ma ani jednej nocy przespanej przeze mnie i moich sąsiadów. Nie wspomnę o tym jak te stare kamienice się trzęsą  a co za tym idzie ściany zaczynają pękać. Proszę o zainteresowanie się tą sprawą.

EP (nazwisko do wiadomości staraoliwa.pl)


wakoz

Jedna za drugą ciężarówka z Baltic Areny na ulicach Oliwy. Na zdjęciu ul. Opata Rybińskiego

Takie problemy zgłaszali już mieszkańcy innych ulic Gdańska będących na trasie ciężarówek firmy Wakoz wywożących torf z terenu budowy stadionu Baltic Arena. Od połowy grudnia ubiegłego roku, średnio co 5 minut na ulice miasta wyjeżdża wypełniona torfem kolejna ciężarówka. Mieszkańcy ulic którymi całą dobę jeżdzą ciężarówki boją się o swoje domy. Jednak zdaniem władz wszystko okazuje się być zgodnie z prawem. Przykładem tu jest odpowiedź na interpelację jednego z radnych w sprawie ul. Kościuszki udzielona przez zastępcę prezydenta Gdańska Andrzeja Bojanowskiego.

Oto fragment: Pojazdy budowy nie są pojazdami ponadgabarytowymi, są dopuszczone do ruchu bez żadnych ograniczeń i stanowią 6-7% pojazdów poruszających się po mieście w związku, z powyższym nie ma technicznego uzasadnienia prowadzenia pomiarów wibracji i hałasu od pojazdów budowy na terenie całego miasta. Ponadto, z badań przeprowadzonych przed rozpoczęciem prac przez Politechnikę Gdańską wynika, iż wpływ pojazdów budowy w ogólnym potoku pojazdów jest znikomy i nie wpływa bezpośrednio na tworzące się korki. Ruch pojazdów budowy w większości odbywa się poza godzinami szczytu.

Na pocieszenie można dodać odpowiedź której udzielił nam Michał Kruszyński – rzecznik spółki BIEG 2012 budującej w imieniu miasta stadion. Ilość ciężarówek będzie już malała, a prace związane z wywożeniem gruntu zakończą się ostatecznie 15 czerwca.

Tomasz Strug