Praca dla znających języki
W tym roku 200 osób a do połowy przyszłego roku łącznie ponad 400 osób znajdzie pracę w otwartym w Oliwie centrum telefonicznym austriackiej firmy Competence Call Center.
Gdańskie centrum, otwarte wczoraj w kompleksie biurowym Olivia Business Center, będzie świadczyć usługi w językach: skandynawskim i niemieckim a w przyszłości może również i rosyjskim.
–Wielkość rynku, dynamiczny wzrost gospodarczy i bardzo dobry poziom wykształcenia kadry przemawiają za tym atrakcyjnym ośrodkiem gospodarczym w Polsce – mówił CEO Christian Legat o gdańskiej lokalizacji biura CCC. – Gdańsk jest bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym w północnej Polsce. Dogodna lokalizacja, wysoki poziom edukacji, doskonałe umiejętności językowe to przekonywujące argumenty by rozpocząć tu naszą działalność.
– Naszą strategią na polskim rynku jest wyraźnie zdobycie pozycji wysokiej jakości dostawcy usług dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Jesteśmy przekonani, że historia sukcesów wysokiej jakości usług call center, za które otrzymaliśmy dotychczas 42 międzynarodowe nagrody, będzie realizowana także w Polsce – dodał Ulf Herbrechter, członek zarządu do spraw operacyjnych CCC.
Biuro otwarte w kompleksie Olivia Business Center to już dwunasta lokalizacja, w której będzie prowadzić swoją działalność firma CCC. Oprócz centrum w Gdańsku firma posiada swoje filie w Niemczech, Francji, Austrii, Rumunii, Szwajcarii, Słowacji oraz Turcji. Firma Competence Call Center oferuje w ośmiu krajach rozwiązania contact center w 28 językach, Obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem
– Wprowadzenie CCC na gdański rynek oznacza pojawienie się dodatkowych miejsc pracy. Przy obecnym poziomie bezrobocia jest to wspaniała wiadomość dla młodych Gdańszczan. Jak podkreślają władze spółki firma zdecydowała się na ulokowanie swojego pierwszego w Polsce biura właśnie w Trójmieście, głównie ze względu na doskonale wykształconą kadrę pracowniczą oraz wysokie kompetencje językowe. ? wyjaśnia Błażej Kucharski, Dyrektor Regionalny Colliers International w Gdańsku.
Pr
W tym roku 200 osób a do połowy przyszłego roku łącznie ponad 400 osób znajdzie pracę w otwartym w Oliwie centrum telefonicznym austriackiej firmy Competence Call Center.
Gdańskie centrum, otwarte wczoraj w kompleksie biurowym Olivia Business Center, będzie świadczyć usługi w językach: skandynawskim i niemieckim a w przyszłości może również i rosyjskim.
–Wielkość rynku, dynamiczny wzrost gospodarczy i bardzo dobry poziom wykształcenia kadry przemawiają za tym atrakcyjnym ośrodkiem gospodarczym w Polsce – mówił CEO Christian Legat o gdańskiej lokalizacji biura CCC. – Gdańsk jest bardzo ważnym węzłem komunikacyjnym w północnej Polsce. Dogodna lokalizacja, wysoki poziom edukacji, doskonałe umiejętności językowe to przekonywujące argumenty by rozpocząć tu naszą działalność.
– Naszą strategią na polskim rynku jest wyraźnie zdobycie pozycji wysokiej jakości dostawcy usług dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Jesteśmy przekonani, że historia sukcesów wysokiej jakości usług call center, za które otrzymaliśmy dotychczas 42 międzynarodowe nagrody, będzie realizowana także w Polsce – dodał Ulf Herbrechter, członek zarządu do spraw operacyjnych CCC.
Biuro otwarte w kompleksie Olivia Business Center to już dwunasta lokalizacja, w której będzie prowadzić swoją działalność firma CCC. Oprócz centrum w Gdańsku firma posiada swoje filie w Niemczech, Francji, Austrii, Rumunii, Szwajcarii, Słowacji oraz Turcji. Firma Competence Call Center oferuje w ośmiu krajach rozwiązania contact center w 28 językach, Obsługując przychodzące połączenia telefonicznie, kampanie wychodzące i pisemną komunikacje z klientem
– Wprowadzenie CCC na gdański rynek oznacza pojawienie się dodatkowych miejsc pracy. Przy obecnym poziomie bezrobocia jest to wspaniała wiadomość dla młodych Gdańszczan. Jak podkreślają władze spółki firma zdecydowała się na ulokowanie swojego pierwszego w Polsce biura właśnie w Trójmieście, głównie ze względu na doskonale wykształconą kadrę pracowniczą oraz wysokie kompetencje językowe. ? wyjaśnia Błażej Kucharski, Dyrektor Regionalny Colliers International w Gdańsku.
Pr
Ostatnia edycja: 3 marca, 2015 o 07:25