Reklama

Tunel pod Martwą Wisłą wymusi drążenie pod Pachołkiem?

Od niedzieli zmienia się diametralnie układ drogowy Gdańska. Po otwarciu Tunelu pod Martwą Wisłą, zagęszcza się ruch samochodów na Zaspie i Przymorzu. Czy potwierdza to konieczność budowy ?Zielonego Bulwaru? i Tunelu pod Pachołkiem?

tunel_podluzny_powiekszony

Średnio około 30-40 tysięcy pojazdów przejeżdża w ciągu doby nowo otwartym tunelem pod Martwą Wisłą ? informuje Katarzyna Kaczmarek, rzecznik Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. –  W ciągu 12 pierwszych godzin funkcjonowania tunelu, przejechało nim co najmniej 30 tysięcy pojazdów. Druga doba, to ruch niewiele mniej intensywny – na poziomie co najmniej 20 tysięcy. Dziś tunelem przejeżdża ok 1-1,5 tysiąca pojazdów na godzinę.

Pierwszego dnia zadziałał z pewnością efekt nowości. Kierowcy zwiedzali samochodami nowy tunel. Kamery uchwyciły również wiele samochodów z Gdyni, Wejherowa, Nowego Dworu Gdańskiego, czy też Kościerzyny. – Nieprzerwany strumień samochodów widać było w tunelowych kamerach już od 10.00, kiedy to oficjalnie uruchomiono obiekt, zelżał dopiero około godziny 22.00 ? informuje Michał Adamkiewicz, szef Centrum Zarządzania Tunelem.Pierwsze 24 godziny pracy tunelu, to ponad 20 tysięcy pojazdów, które skorzystały z nowego obiektu, ale też 20 prób złamania przepisów obowiązujących w tego typu budowlach ? dodaje Mieczysław Kotłowski, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. – Obsługa Centrum Zarządzania zawróciła 16 pieszych, którzy próbowali wejść do tunelu. Należy przyznać, że wszyscy karnie zawrócili, przepraszając i tłumacząc się niewiedzą w kwestii przepisów ruchu w tego typu przeprawie. Zarejestrowano tez 4 rowerzystów ? natychmiast uruchomione zostały komunikaty głosowe, a wiadomość o rowerzystach łamiących zakaz wjazdu do tunelu została przekazana policji – dodaje Kotłowski.

Na różne sytuacje przygotowano wiele komunikatów. Rano do tunelu próbował wbiec kot. Został on jednak zauważone już na dojściu do obiektu, skąd udało się go skutecznie przepłoszyć. – Taka jest procedura, przygotowana na wypadek pojawienia się w tunelu np. dzika czy sarny, ale psów czy kotów również dotyczy. Zwierzę w tunelu, to bardzo realne zagrożenie ? mówi Adamkiewicz.

Zielony Bulwar i Tunel pod Pachołkiem

Jak można się było spodziewać, otwarcie tunelu spowoduje zwięszony ruch na ulicach Zaspy i Przymorza. Korkują się dojazdy do al. Jana Pawła II, ul. Kołobrzeska i Piastowska. Luźniej zrobiło się za w Śródmieścia Gdańska. Wzmożony ruch samochodów w dzielnicach nadmorskich spowoduje zapewne wzmożenie dyskusji nad celowością budowy ?Zielonego Bulwaru? (dawana Droga Zielona) oraz Tunelu pod Pachołkiem wraz z ?Nową Spacerową?.

W marcu i kwietniu Biuro Rozwoju Gdańska spotykało się z gdańskimi Radami Dzielnic aby przedstawić informacje w sprawie planowanej trasy komunikacyjnej tj. ?Nowej Kielnieńskiej?, ?Nowej Spacerowej? i ?Zielonego Bulwaru?. Zapis ze spotkania w Oliwie przedstawiamy poniżej.

 

Teraz BRG przedstawia wizualizacje jak i film ukazujący ?Zielony Bulwar?. To materiał poglądowy, mający zobrazować zamierzeń inwestycyjnych. Na filmie przedstawiony jest przebieg ?Zielonego Bulwaru?, łączącego Al. Hallera z ulicą w rejonie Ergo Areny. Film obrazuje ?Zielony Bulwar? jako jednojezdniową ulicę miejską z tramwajem na odcinku od Al. Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża ( i dalej do ul. Chłopskiej).

Bulwar będzie wyposażony w szerokie chodniki, trasę rowerową, szpalery zieleni wysokiej, jak i atrakcyjne przestrzenie publiczne na styku z osiedlami mieszkaniowymi Dolnego Tarasu. Zaproponowane na filmie uzupełnienie zagospodarowania jest jedną z możliwych wizji na poprawę estetyki tego obszaru.

Pp

Tunel pod Martwą Wisłą otwarty


Od niedzieli zmienia się diametralnie układ drogowy Gdańska. Po otwarciu Tunelu pod Martwą Wisłą, zagęszcza się ruch samochodów na Zaspie i Przymorzu. Czy potwierdza to konieczność budowy ?Zielonego Bulwaru? i Tunelu pod Pachołkiem?

tunel_podluzny_powiekszony

- Średnio około 30-40 tysięcy pojazdów przejeżdża w ciągu doby nowo otwartym tunelem pod Martwą Wisłą ? informuje Katarzyna Kaczmarek, rzecznik Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. -  W ciągu 12 pierwszych godzin funkcjonowania tunelu, przejechało nim co najmniej 30 tysięcy pojazdów. Druga doba, to ruch niewiele mniej intensywny - na poziomie co najmniej 20 tysięcy. Dziś tunelem przejeżdża ok 1-1,5 tysiąca pojazdów na godzinę.

Pierwszego dnia zadziałał z pewnością efekt nowości. Kierowcy zwiedzali samochodami nowy tunel. Kamery uchwyciły również wiele samochodów z Gdyni, Wejherowa, Nowego Dworu Gdańskiego, czy też Kościerzyny. - Nieprzerwany strumień samochodów widać było w tunelowych kamerach już od 10.00, kiedy to oficjalnie uruchomiono obiekt, zelżał dopiero około godziny 22.00 ? informuje Michał Adamkiewicz, szef Centrum Zarządzania Tunelem.- Pierwsze 24 godziny pracy tunelu, to ponad 20 tysięcy pojazdów, które skorzystały z nowego obiektu, ale też 20 prób złamania przepisów obowiązujących w tego typu budowlach ? dodaje Mieczysław Kotłowski, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. - Obsługa Centrum Zarządzania zawróciła 16 pieszych, którzy próbowali wejść do tunelu. Należy przyznać, że wszyscy karnie zawrócili, przepraszając i tłumacząc się niewiedzą w kwestii przepisów ruchu w tego typu przeprawie. Zarejestrowano tez 4 rowerzystów ? natychmiast uruchomione zostały komunikaty głosowe, a wiadomość o rowerzystach łamiących zakaz wjazdu do tunelu została przekazana policji - dodaje Kotłowski.

Na różne sytuacje przygotowano wiele komunikatów. Rano do tunelu próbował wbiec kot. Został on jednak zauważone już na dojściu do obiektu, skąd udało się go skutecznie przepłoszyć. - Taka jest procedura, przygotowana na wypadek pojawienia się w tunelu np. dzika czy sarny, ale psów czy kotów również dotyczy. Zwierzę w tunelu, to bardzo realne zagrożenie ? mówi Adamkiewicz.

Zielony Bulwar i Tunel pod Pachołkiem

Jak można się było spodziewać, otwarcie tunelu spowoduje zwięszony ruch na ulicach Zaspy i Przymorza. Korkują się dojazdy do al. Jana Pawła II, ul. Kołobrzeska i Piastowska. Luźniej zrobiło się za w Śródmieścia Gdańska. Wzmożony ruch samochodów w dzielnicach nadmorskich spowoduje zapewne wzmożenie dyskusji nad celowością budowy ?Zielonego Bulwaru? (dawana Droga Zielona) oraz Tunelu pod Pachołkiem wraz z ?Nową Spacerową?.

W marcu i kwietniu Biuro Rozwoju Gdańska spotykało się z gdańskimi Radami Dzielnic aby przedstawić informacje w sprawie planowanej trasy komunikacyjnej tj. ?Nowej Kielnieńskiej?, ?Nowej Spacerowej? i ?Zielonego Bulwaru?. Zapis ze spotkania w Oliwie przedstawiamy poniżej.

 

Teraz BRG przedstawia wizualizacje jak i film ukazujący ?Zielony Bulwar?. To materiał poglądowy, mający zobrazować zamierzeń inwestycyjnych. Na filmie przedstawiony jest przebieg ?Zielonego Bulwaru?, łączącego Al. Hallera z ulicą w rejonie Ergo Areny. Film obrazuje ?Zielony Bulwar? jako jednojezdniową ulicę miejską z tramwajem na odcinku od Al. Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża ( i dalej do ul. Chłopskiej).

Bulwar będzie wyposażony w szerokie chodniki, trasę rowerową, szpalery zieleni wysokiej, jak i atrakcyjne przestrzenie publiczne na styku z osiedlami mieszkaniowymi Dolnego Tarasu. Zaproponowane na filmie uzupełnienie zagospodarowania jest jedną z możliwych wizji na poprawę estetyki tego obszaru.

Pp

Tunel pod Martwą Wisłą otwarty


|

Od niedzieli zmienia się diametralnie układ drogowy Gdańska. Po otwarciu Tunelu pod Martwą Wisłą, zagęszcza się ruch samochodów na Zaspie i Przymorzu. Czy potwierdza to konieczność budowy ?Zielonego Bulwaru? i Tunelu pod Pachołkiem?

tunel_podluzny_powiekszony

- Średnio około 30-40 tysięcy pojazdów przejeżdża w ciągu doby nowo otwartym tunelem pod Martwą Wisłą ? informuje Katarzyna Kaczmarek, rzecznik Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. -  W ciągu 12 pierwszych godzin funkcjonowania tunelu, przejechało nim co najmniej 30 tysięcy pojazdów. Druga doba, to ruch niewiele mniej intensywny - na poziomie co najmniej 20 tysięcy. Dziś tunelem przejeżdża ok 1-1,5 tysiąca pojazdów na godzinę.

Pierwszego dnia zadziałał z pewnością efekt nowości. Kierowcy zwiedzali samochodami nowy tunel. Kamery uchwyciły również wiele samochodów z Gdyni, Wejherowa, Nowego Dworu Gdańskiego, czy też Kościerzyny. - Nieprzerwany strumień samochodów widać było w tunelowych kamerach już od 10.00, kiedy to oficjalnie uruchomiono obiekt, zelżał dopiero około godziny 22.00 ? informuje Michał Adamkiewicz, szef Centrum Zarządzania Tunelem.- Pierwsze 24 godziny pracy tunelu, to ponad 20 tysięcy pojazdów, które skorzystały z nowego obiektu, ale też 20 prób złamania przepisów obowiązujących w tego typu budowlach ? dodaje Mieczysław Kotłowski, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. - Obsługa Centrum Zarządzania zawróciła 16 pieszych, którzy próbowali wejść do tunelu. Należy przyznać, że wszyscy karnie zawrócili, przepraszając i tłumacząc się niewiedzą w kwestii przepisów ruchu w tego typu przeprawie. Zarejestrowano tez 4 rowerzystów ? natychmiast uruchomione zostały komunikaty głosowe, a wiadomość o rowerzystach łamiących zakaz wjazdu do tunelu została przekazana policji - dodaje Kotłowski.

Na różne sytuacje przygotowano wiele komunikatów. Rano do tunelu próbował wbiec kot. Został on jednak zauważone już na dojściu do obiektu, skąd udało się go skutecznie przepłoszyć. - Taka jest procedura, przygotowana na wypadek pojawienia się w tunelu np. dzika czy sarny, ale psów czy kotów również dotyczy. Zwierzę w tunelu, to bardzo realne zagrożenie ? mówi Adamkiewicz.

Zielony Bulwar i Tunel pod Pachołkiem

Jak można się było spodziewać, otwarcie tunelu spowoduje zwięszony ruch na ulicach Zaspy i Przymorza. Korkują się dojazdy do al. Jana Pawła II, ul. Kołobrzeska i Piastowska. Luźniej zrobiło się za w Śródmieścia Gdańska. Wzmożony ruch samochodów w dzielnicach nadmorskich spowoduje zapewne wzmożenie dyskusji nad celowością budowy ?Zielonego Bulwaru? (dawana Droga Zielona) oraz Tunelu pod Pachołkiem wraz z ?Nową Spacerową?.

W marcu i kwietniu Biuro Rozwoju Gdańska spotykało się z gdańskimi Radami Dzielnic aby przedstawić informacje w sprawie planowanej trasy komunikacyjnej tj. ?Nowej Kielnieńskiej?, ?Nowej Spacerowej? i ?Zielonego Bulwaru?. Zapis ze spotkania w Oliwie przedstawiamy poniżej.

 

Teraz BRG przedstawia wizualizacje jak i film ukazujący ?Zielony Bulwar?. To materiał poglądowy, mający zobrazować zamierzeń inwestycyjnych. Na filmie przedstawiony jest przebieg ?Zielonego Bulwaru?, łączącego Al. Hallera z ulicą w rejonie Ergo Areny. Film obrazuje ?Zielony Bulwar? jako jednojezdniową ulicę miejską z tramwajem na odcinku od Al. Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża ( i dalej do ul. Chłopskiej).

Bulwar będzie wyposażony w szerokie chodniki, trasę rowerową, szpalery zieleni wysokiej, jak i atrakcyjne przestrzenie publiczne na styku z osiedlami mieszkaniowymi Dolnego Tarasu. Zaproponowane na filmie uzupełnienie zagospodarowania jest jedną z możliwych wizji na poprawę estetyki tego obszaru.

Pp

Tunel pod Martwą Wisłą otwarty


Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Od niedzieli zmienia się diametralnie układ drogowy Gdańska. Po otwarciu Tunelu pod Martwą Wisłą, zagęszcza się ruch samochodów na Zaspie i Przymorzu. Czy potwierdza to konieczność budowy ?Zielonego Bulwaru? i Tunelu pod Pachołkiem?

tunel_podluzny_powiekszony

Średnio około 30-40 tysięcy pojazdów przejeżdża w ciągu doby nowo otwartym tunelem pod Martwą Wisłą ? informuje Katarzyna Kaczmarek, rzecznik Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. –  W ciągu 12 pierwszych godzin funkcjonowania tunelu, przejechało nim co najmniej 30 tysięcy pojazdów. Druga doba, to ruch niewiele mniej intensywny – na poziomie co najmniej 20 tysięcy. Dziś tunelem przejeżdża ok 1-1,5 tysiąca pojazdów na godzinę.

Pierwszego dnia zadziałał z pewnością efekt nowości. Kierowcy zwiedzali samochodami nowy tunel. Kamery uchwyciły również wiele samochodów z Gdyni, Wejherowa, Nowego Dworu Gdańskiego, czy też Kościerzyny. – Nieprzerwany strumień samochodów widać było w tunelowych kamerach już od 10.00, kiedy to oficjalnie uruchomiono obiekt, zelżał dopiero około godziny 22.00 ? informuje Michał Adamkiewicz, szef Centrum Zarządzania Tunelem.Pierwsze 24 godziny pracy tunelu, to ponad 20 tysięcy pojazdów, które skorzystały z nowego obiektu, ale też 20 prób złamania przepisów obowiązujących w tego typu budowlach ? dodaje Mieczysław Kotłowski, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. – Obsługa Centrum Zarządzania zawróciła 16 pieszych, którzy próbowali wejść do tunelu. Należy przyznać, że wszyscy karnie zawrócili, przepraszając i tłumacząc się niewiedzą w kwestii przepisów ruchu w tego typu przeprawie. Zarejestrowano tez 4 rowerzystów ? natychmiast uruchomione zostały komunikaty głosowe, a wiadomość o rowerzystach łamiących zakaz wjazdu do tunelu została przekazana policji – dodaje Kotłowski.

Na różne sytuacje przygotowano wiele komunikatów. Rano do tunelu próbował wbiec kot. Został on jednak zauważone już na dojściu do obiektu, skąd udało się go skutecznie przepłoszyć. – Taka jest procedura, przygotowana na wypadek pojawienia się w tunelu np. dzika czy sarny, ale psów czy kotów również dotyczy. Zwierzę w tunelu, to bardzo realne zagrożenie ? mówi Adamkiewicz.

Zielony Bulwar i Tunel pod Pachołkiem

Jak można się było spodziewać, otwarcie tunelu spowoduje zwięszony ruch na ulicach Zaspy i Przymorza. Korkują się dojazdy do al. Jana Pawła II, ul. Kołobrzeska i Piastowska. Luźniej zrobiło się za w Śródmieścia Gdańska. Wzmożony ruch samochodów w dzielnicach nadmorskich spowoduje zapewne wzmożenie dyskusji nad celowością budowy ?Zielonego Bulwaru? (dawana Droga Zielona) oraz Tunelu pod Pachołkiem wraz z ?Nową Spacerową?.

W marcu i kwietniu Biuro Rozwoju Gdańska spotykało się z gdańskimi Radami Dzielnic aby przedstawić informacje w sprawie planowanej trasy komunikacyjnej tj. ?Nowej Kielnieńskiej?, ?Nowej Spacerowej? i ?Zielonego Bulwaru?. Zapis ze spotkania w Oliwie przedstawiamy poniżej.

 

Teraz BRG przedstawia wizualizacje jak i film ukazujący ?Zielony Bulwar?. To materiał poglądowy, mający zobrazować zamierzeń inwestycyjnych. Na filmie przedstawiony jest przebieg ?Zielonego Bulwaru?, łączącego Al. Hallera z ulicą w rejonie Ergo Areny. Film obrazuje ?Zielony Bulwar? jako jednojezdniową ulicę miejską z tramwajem na odcinku od Al. Hallera do ul. Obrońców Wybrzeża ( i dalej do ul. Chłopskiej).

Bulwar będzie wyposażony w szerokie chodniki, trasę rowerową, szpalery zieleni wysokiej, jak i atrakcyjne przestrzenie publiczne na styku z osiedlami mieszkaniowymi Dolnego Tarasu. Zaproponowane na filmie uzupełnienie zagospodarowania jest jedną z możliwych wizji na poprawę estetyki tego obszaru.

Pp

Tunel pod Martwą Wisłą otwarty