Reklama

Bliżej w sprawie prądu

Mieszkańcy naszej dzielnicy będą mieli bliżej do biura pomorskiego sprzedawcy prądu. W Oliwie otwarto salon firmowy Energi.

Energa_salon_Oliwa2

Salon w Oliwie  fot. mat. prasowe

Nowy salon sprzedaży firmy Energa działa od poniedziałku w biurowcu Olivia Business Point przy al. Grunwaldzkiej 472 (wejście od strony Hali Olivia). Dotychczas mieszkańcy całego Gdańska swoje sprawy w Enerdze mogli załatwiać tylko w jednym punkcie, obok dawnego ?Cristalu? we Wrzeszczu. Często wiązało się to z wielogodzinnymi kolejkami. Sprawdziliśmy punkt w Oliwie –  sprawę udało się załatwić w ciągu godziny. 

Podobnie jak we Wrzeszczu, w oliwskim salonie sprzedaży można:

  • uzyskać informację, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • podpisać umowę,
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm,
  • bezpłatnie nadać korespondencję (np. złożyć pisemną reklamację, zapytanie),
  • aktywować bardzo popularne wśród klientów ENERGI produkty, jak np.  Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback

oraz uzyskać informacje o:

  • cenach i grupach taryfowych,
  • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach,
  • trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Energa_salon_Oliwa1

Biurowiec Olivia Business Point

Punkty partnerskie i sprzedażowe Energi nie realizują na miejscu spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej – informuje Beata Ostrowska rzecznik prasowy Grupy Energa. – W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 555. Przez całą dobę dostępne jest także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

 

Salony sprzedaży w Trójmieście czynne są w godz. 9:00-17:00:

  • Gdańsk
    Brzozowa 9C
  • Gdańsk
    Grunwaldzka 472
  • Gdynia
    10 Lutego 33

Pw

Mieszkańcy naszej dzielnicy będą mieli bliżej do biura pomorskiego sprzedawcy prądu. W Oliwie otwarto salon firmowy Energi.

Energa_salon_Oliwa2

Salon w Oliwie  fot. mat. prasowe

Nowy salon sprzedaży firmy Energa działa od poniedziałku w biurowcu Olivia Business Point przy al. Grunwaldzkiej 472 (wejście od strony Hali Olivia). Dotychczas mieszkańcy całego Gdańska swoje sprawy w Enerdze mogli załatwiać tylko w jednym punkcie, obok dawnego ?Cristalu? we Wrzeszczu. Często wiązało się to z wielogodzinnymi kolejkami. Sprawdziliśmy punkt w Oliwie -  sprawę udało się załatwić w ciągu godziny. 

Podobnie jak we Wrzeszczu, w oliwskim salonie sprzedaży można:

  • uzyskać informację, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • podpisać umowę,
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm,
  • bezpłatnie nadać korespondencję (np. złożyć pisemną reklamację, zapytanie),
  • aktywować bardzo popularne wśród klientów ENERGI produkty, jak np.  Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback

oraz uzyskać informacje o:

  • cenach i grupach taryfowych,
  • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach,
  • trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Energa_salon_Oliwa1

Biurowiec Olivia Business Point

Punkty partnerskie i sprzedażowe Energi nie realizują na miejscu spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej - informuje Beata Ostrowska rzecznik prasowy Grupy Energa. - W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 555. Przez całą dobę dostępne jest także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

 

Salony sprzedaży w Trójmieście czynne są w godz. 9:00-17:00:

  • Gdańsk
    Brzozowa 9C
  • Gdańsk
    Grunwaldzka 472
  • Gdynia
    10 Lutego 33

Pw

|

Mieszkańcy naszej dzielnicy będą mieli bliżej do biura pomorskiego sprzedawcy prądu. W Oliwie otwarto salon firmowy Energi.

Energa_salon_Oliwa2

Salon w Oliwie  fot. mat. prasowe

Nowy salon sprzedaży firmy Energa działa od poniedziałku w biurowcu Olivia Business Point przy al. Grunwaldzkiej 472 (wejście od strony Hali Olivia). Dotychczas mieszkańcy całego Gdańska swoje sprawy w Enerdze mogli załatwiać tylko w jednym punkcie, obok dawnego ?Cristalu? we Wrzeszczu. Często wiązało się to z wielogodzinnymi kolejkami. Sprawdziliśmy punkt w Oliwie -  sprawę udało się załatwić w ciągu godziny. 

Podobnie jak we Wrzeszczu, w oliwskim salonie sprzedaży można:

  • uzyskać informację, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • podpisać umowę,
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm,
  • bezpłatnie nadać korespondencję (np. złożyć pisemną reklamację, zapytanie),
  • aktywować bardzo popularne wśród klientów ENERGI produkty, jak np.  Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback

oraz uzyskać informacje o:

  • cenach i grupach taryfowych,
  • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach,
  • trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Energa_salon_Oliwa1

Biurowiec Olivia Business Point

Punkty partnerskie i sprzedażowe Energi nie realizują na miejscu spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej - informuje Beata Ostrowska rzecznik prasowy Grupy Energa. - W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 555. Przez całą dobę dostępne jest także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

 

Salony sprzedaży w Trójmieście czynne są w godz. 9:00-17:00:

  • Gdańsk
    Brzozowa 9C
  • Gdańsk
    Grunwaldzka 472
  • Gdynia
    10 Lutego 33

Pw

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Mieszkańcy naszej dzielnicy będą mieli bliżej do biura pomorskiego sprzedawcy prądu. W Oliwie otwarto salon firmowy Energi.

Energa_salon_Oliwa2

Salon w Oliwie  fot. mat. prasowe

Nowy salon sprzedaży firmy Energa działa od poniedziałku w biurowcu Olivia Business Point przy al. Grunwaldzkiej 472 (wejście od strony Hali Olivia). Dotychczas mieszkańcy całego Gdańska swoje sprawy w Enerdze mogli załatwiać tylko w jednym punkcie, obok dawnego ?Cristalu? we Wrzeszczu. Często wiązało się to z wielogodzinnymi kolejkami. Sprawdziliśmy punkt w Oliwie –  sprawę udało się załatwić w ciągu godziny. 

Podobnie jak we Wrzeszczu, w oliwskim salonie sprzedaży można:

  • uzyskać informację, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • podpisać umowę,
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm,
  • bezpłatnie nadać korespondencję (np. złożyć pisemną reklamację, zapytanie),
  • aktywować bardzo popularne wśród klientów ENERGI produkty, jak np.  Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback

oraz uzyskać informacje o:

  • cenach i grupach taryfowych,
  • produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach,
  • trybie składania reklamacji dotyczących rozliczeń.

Energa_salon_Oliwa1

Biurowiec Olivia Business Point

Punkty partnerskie i sprzedażowe Energi nie realizują na miejscu spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej – informuje Beata Ostrowska rzecznik prasowy Grupy Energa. – W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 555. Przez całą dobę dostępne jest także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

 

Salony sprzedaży w Trójmieście czynne są w godz. 9:00-17:00:

  • Gdańsk
    Brzozowa 9C
  • Gdańsk
    Grunwaldzka 472
  • Gdynia
    10 Lutego 33

Pw