Reklama

Uwaga na fałszywe faktury Energi

Najpierw był problem z wysyłką faktur. Niektórzy nie otrzymywali ich przez pół roku. Teraz do klientów trafiają fałszywe rachunki za prąd. Kłopotów Energi ciąg dalszy.

energa_prawidlowa_faktura

Kliknij fakturę aby powiększyć

W związku z wdrażaniem nowego systemu informatycznego obsługi klientów, część z nich (około 3 %) dotknęły utrudnienia w dostępie do niektórych usług oraz opóźnienia związane z wystawieniem faktur.

Energa takim osobom dalej daje 180 dni na opłacenie zaległych faktur (po ich otrzymaniu) i możliwość rozłożenia spłat  na raty.

Tymczasem do Energi zgłosiło się kilkoro klientów z Trójmiasta, którzy otrzymali fałszywą fakturę za prąd. –  Firma prosi klientów, aby w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sprawdzili podany numer konta i numer klienta – informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Firma prosi klientów o ostrożność.  W razie jakichkolwiek wątpliwości powinni upewnić się czy korespondencja ? tradycyjna lub mailowa – rzeczywiście pochodzi od firmy Energa.

Do firmy dotarły również informacje, że do fałszywych faktur dołączone było pismo o rzekomych zmianach numeru telefonu do biura obsługi klienta itp. Firma zapewnia, że takie pismo również jest fałszywe i nie zostało wysłane przez Energę.

Co powinien zrobić klient, który ma wątpliwości co do autentyczności faktury

  • sprawdzić czy podany jest prawidłowo jego numer klienta
  • czy numer konta do wpłaty jest właściwy (ostatnie cyfry to numer klienta)
  • jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx – to nie jest faktura od Energi ? firma nie ma z tym bankiem umowy od 31.08.2015
  • czy faktura przyszła w kopercie firmowej Energa
  • sprawdzić czy faktura została wysłana z Brodnicy z informacją : Nadano w UP Brodnica 1, dnia ???

W przypadku, gdy klient stwierdzi, że faktura jest fałszywa, co znaczy, że padł prawdopodobnie ofiarą oszustwa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt organom ścigania.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości faktur czy innych dokumentów otrzymywanych od Energi, firma prosi o sprawdzenie szczegółów na stronie internetowej: www.energa.pl/zmiany

Na stronie www.energa.pl/zmiany klienci znajdą m.in. informacje o tym jak powinien prawidłowo wyglądać numer konta do dokonywania wpłat za energię elektryczną firmieEnerga. Ostatnie 10 cyfr numeru rachunku to 10 pierwszych cyfr numeru faktury.

Pw

Najpierw był problem z wysyłką faktur. Niektórzy nie otrzymywali ich przez pół roku. Teraz do klientów trafiają fałszywe rachunki za prąd. Kłopotów Energi ciąg dalszy.

energa_prawidlowa_faktura

Kliknij fakturę aby powiększyć

W związku z wdrażaniem nowego systemu informatycznego obsługi klientów, część z nich (około 3 %) dotknęły utrudnienia w dostępie do niektórych usług oraz opóźnienia związane z wystawieniem faktur.

Energa takim osobom dalej daje 180 dni na opłacenie zaległych faktur (po ich otrzymaniu) i możliwość rozłożenia spłat  na raty.

Tymczasem do Energi zgłosiło się kilkoro klientów z Trójmiasta, którzy otrzymali fałszywą fakturę za prąd. -  Firma prosi klientów, aby w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sprawdzili podany numer konta i numer klienta - informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Firma prosi klientów o ostrożność.  W razie jakichkolwiek wątpliwości powinni upewnić się czy korespondencja ? tradycyjna lub mailowa - rzeczywiście pochodzi od firmy Energa.

Do firmy dotarły również informacje, że do fałszywych faktur dołączone było pismo o rzekomych zmianach numeru telefonu do biura obsługi klienta itp. Firma zapewnia, że takie pismo również jest fałszywe i nie zostało wysłane przez Energę.

Co powinien zrobić klient, który ma wątpliwości co do autentyczności faktury

  • sprawdzić czy podany jest prawidłowo jego numer klienta
  • czy numer konta do wpłaty jest właściwy (ostatnie cyfry to numer klienta)
  • jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - to nie jest faktura od Energi ? firma nie ma z tym bankiem umowy od 31.08.2015
  • czy faktura przyszła w kopercie firmowej Energa
  • sprawdzić czy faktura została wysłana z Brodnicy z informacją : Nadano w UP Brodnica 1, dnia ???

W przypadku, gdy klient stwierdzi, że faktura jest fałszywa, co znaczy, że padł prawdopodobnie ofiarą oszustwa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt organom ścigania.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości faktur czy innych dokumentów otrzymywanych od Energi, firma prosi o sprawdzenie szczegółów na stronie internetowej: www.energa.pl/zmiany

Na stronie www.energa.pl/zmiany klienci znajdą m.in. informacje o tym jak powinien prawidłowo wyglądać numer konta do dokonywania wpłat za energię elektryczną firmieEnerga. Ostatnie 10 cyfr numeru rachunku to 10 pierwszych cyfr numeru faktury.

Pw

|

Najpierw był problem z wysyłką faktur. Niektórzy nie otrzymywali ich przez pół roku. Teraz do klientów trafiają fałszywe rachunki za prąd. Kłopotów Energi ciąg dalszy.

energa_prawidlowa_faktura

Kliknij fakturę aby powiększyć

W związku z wdrażaniem nowego systemu informatycznego obsługi klientów, część z nich (około 3 %) dotknęły utrudnienia w dostępie do niektórych usług oraz opóźnienia związane z wystawieniem faktur.

Energa takim osobom dalej daje 180 dni na opłacenie zaległych faktur (po ich otrzymaniu) i możliwość rozłożenia spłat  na raty.

Tymczasem do Energi zgłosiło się kilkoro klientów z Trójmiasta, którzy otrzymali fałszywą fakturę za prąd. -  Firma prosi klientów, aby w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sprawdzili podany numer konta i numer klienta - informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Firma prosi klientów o ostrożność.  W razie jakichkolwiek wątpliwości powinni upewnić się czy korespondencja ? tradycyjna lub mailowa - rzeczywiście pochodzi od firmy Energa.

Do firmy dotarły również informacje, że do fałszywych faktur dołączone było pismo o rzekomych zmianach numeru telefonu do biura obsługi klienta itp. Firma zapewnia, że takie pismo również jest fałszywe i nie zostało wysłane przez Energę.

Co powinien zrobić klient, który ma wątpliwości co do autentyczności faktury

  • sprawdzić czy podany jest prawidłowo jego numer klienta
  • czy numer konta do wpłaty jest właściwy (ostatnie cyfry to numer klienta)
  • jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - to nie jest faktura od Energi ? firma nie ma z tym bankiem umowy od 31.08.2015
  • czy faktura przyszła w kopercie firmowej Energa
  • sprawdzić czy faktura została wysłana z Brodnicy z informacją : Nadano w UP Brodnica 1, dnia ???

W przypadku, gdy klient stwierdzi, że faktura jest fałszywa, co znaczy, że padł prawdopodobnie ofiarą oszustwa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt organom ścigania.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości faktur czy innych dokumentów otrzymywanych od Energi, firma prosi o sprawdzenie szczegółów na stronie internetowej: www.energa.pl/zmiany

Na stronie www.energa.pl/zmiany klienci znajdą m.in. informacje o tym jak powinien prawidłowo wyglądać numer konta do dokonywania wpłat za energię elektryczną firmieEnerga. Ostatnie 10 cyfr numeru rachunku to 10 pierwszych cyfr numeru faktury.

Pw

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Najpierw był problem z wysyłką faktur. Niektórzy nie otrzymywali ich przez pół roku. Teraz do klientów trafiają fałszywe rachunki za prąd. Kłopotów Energi ciąg dalszy.

energa_prawidlowa_faktura

Kliknij fakturę aby powiększyć

W związku z wdrażaniem nowego systemu informatycznego obsługi klientów, część z nich (około 3 %) dotknęły utrudnienia w dostępie do niektórych usług oraz opóźnienia związane z wystawieniem faktur.

Energa takim osobom dalej daje 180 dni na opłacenie zaległych faktur (po ich otrzymaniu) i możliwość rozłożenia spłat  na raty.

Tymczasem do Energi zgłosiło się kilkoro klientów z Trójmiasta, którzy otrzymali fałszywą fakturę za prąd. –  Firma prosi klientów, aby w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sprawdzili podany numer konta i numer klienta – informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa.

Firma prosi klientów o ostrożność.  W razie jakichkolwiek wątpliwości powinni upewnić się czy korespondencja ? tradycyjna lub mailowa – rzeczywiście pochodzi od firmy Energa.

Do firmy dotarły również informacje, że do fałszywych faktur dołączone było pismo o rzekomych zmianach numeru telefonu do biura obsługi klienta itp. Firma zapewnia, że takie pismo również jest fałszywe i nie zostało wysłane przez Energę.

Co powinien zrobić klient, który ma wątpliwości co do autentyczności faktury

  • sprawdzić czy podany jest prawidłowo jego numer klienta
  • czy numer konta do wpłaty jest właściwy (ostatnie cyfry to numer klienta)
  • jeżeli na fakturze jest rachunek xx 1060xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx – to nie jest faktura od Energi ? firma nie ma z tym bankiem umowy od 31.08.2015
  • czy faktura przyszła w kopercie firmowej Energa
  • sprawdzić czy faktura została wysłana z Brodnicy z informacją : Nadano w UP Brodnica 1, dnia ???

W przypadku, gdy klient stwierdzi, że faktura jest fałszywa, co znaczy, że padł prawdopodobnie ofiarą oszustwa, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt organom ścigania.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości faktur czy innych dokumentów otrzymywanych od Energi, firma prosi o sprawdzenie szczegółów na stronie internetowej: www.energa.pl/zmiany

Na stronie www.energa.pl/zmiany klienci znajdą m.in. informacje o tym jak powinien prawidłowo wyglądać numer konta do dokonywania wpłat za energię elektryczną firmieEnerga. Ostatnie 10 cyfr numeru rachunku to 10 pierwszych cyfr numeru faktury.

Pw