Reklama

Filmowa kronika budowy Pomorskiej Kolei Metropolitalnej

Projekt Pomorska Kolej Metropolitalna zostanie rozszerzony o trzy nowe przystanki: Gdańsk Osowa, Gdynia Karwiny oraz Gdynia Stadion. Wszystko wzdłuż linii kolejowej 201 na trasie Gdynia – Kościerzyna.

To efekt starań miasta i porozumienia z władzami spółki PKP PLK – powiedział marszałek pomorski Mieczysław Struk na wtorkowej konferencji „Pomorska Kolej Metropolitalna – przyszłość, rozwój, inwestycje”, która odbyła się w Urzędzie Marszałkowskim. W Osowie zbudowany zostanie parking na 67 samochodów oraz tunel pod peronami. Zmodernizowane zostaną również same perony. Szacowany koszt budowy dwóch gdyńskich stacji i modernizacji Osowy to 23,6 mln zł.

Na tej samej konferencji zaprezentowano pierwszą część Kroniki budowy Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Kolejne odcinki będą powstawać co 3 miesiące.

Na bieżąco, nieoficjalną kronikę budowy PKM w internecie prowadzi oliwianin Mikołaj Sobczak. Jako sympatyk Pomorskiej Kolei Metropolitalnej postanowiłem spisać kalendarium budowy PKM, które będzie na bieżąco aktualizowane – zapowiada Sobczak. Kronikę można znaleźć na Facebooku.

Pp

PKM_Budowa_wiaduktu_Polanki10_2013

Budowa wiaduktu kolejowego nad ul. Polanki

Projekt Pomorska Kolej Metropolitalna zostanie rozszerzony o trzy nowe przystanki: Gdańsk Osowa, Gdynia Karwiny oraz Gdynia Stadion. Wszystko wzdłuż linii kolejowej 201 na trasie Gdynia - Kościerzyna.

To efekt starań miasta i porozumienia z władzami spółki PKP PLK - powiedział marszałek pomorski Mieczysław Struk na wtorkowej konferencji "Pomorska Kolej Metropolitalna - przyszłość, rozwój, inwestycje", która odbyła się w Urzędzie Marszałkowskim. W Osowie zbudowany zostanie parking na 67 samochodów oraz tunel pod peronami. Zmodernizowane zostaną również same perony. Szacowany koszt budowy dwóch gdyńskich stacji i modernizacji Osowy to 23,6 mln zł.

Na tej samej konferencji zaprezentowano pierwszą część Kroniki budowy Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Kolejne odcinki będą powstawać co 3 miesiące.

Na bieżąco, nieoficjalną kronikę budowy PKM w internecie prowadzi oliwianin Mikołaj Sobczak. Jako sympatyk Pomorskiej Kolei Metropolitalnej postanowiłem spisać kalendarium budowy PKM, które będzie na bieżąco aktualizowane - zapowiada Sobczak. Kronikę można znaleźć na Facebooku.

Pp

PKM_Budowa_wiaduktu_Polanki10_2013

Budowa wiaduktu kolejowego nad ul. Polanki

|

Projekt Pomorska Kolej Metropolitalna zostanie rozszerzony o trzy nowe przystanki: Gdańsk Osowa, Gdynia Karwiny oraz Gdynia Stadion. Wszystko wzdłuż linii kolejowej 201 na trasie Gdynia - Kościerzyna.

To efekt starań miasta i porozumienia z władzami spółki PKP PLK - powiedział marszałek pomorski Mieczysław Struk na wtorkowej konferencji "Pomorska Kolej Metropolitalna - przyszłość, rozwój, inwestycje", która odbyła się w Urzędzie Marszałkowskim. W Osowie zbudowany zostanie parking na 67 samochodów oraz tunel pod peronami. Zmodernizowane zostaną również same perony. Szacowany koszt budowy dwóch gdyńskich stacji i modernizacji Osowy to 23,6 mln zł.

Na tej samej konferencji zaprezentowano pierwszą część Kroniki budowy Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Kolejne odcinki będą powstawać co 3 miesiące.

Na bieżąco, nieoficjalną kronikę budowy PKM w internecie prowadzi oliwianin Mikołaj Sobczak. Jako sympatyk Pomorskiej Kolei Metropolitalnej postanowiłem spisać kalendarium budowy PKM, które będzie na bieżąco aktualizowane - zapowiada Sobczak. Kronikę można znaleźć na Facebooku.

Pp

PKM_Budowa_wiaduktu_Polanki10_2013

Budowa wiaduktu kolejowego nad ul. Polanki

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Projekt Pomorska Kolej Metropolitalna zostanie rozszerzony o trzy nowe przystanki: Gdańsk Osowa, Gdynia Karwiny oraz Gdynia Stadion. Wszystko wzdłuż linii kolejowej 201 na trasie Gdynia – Kościerzyna.

To efekt starań miasta i porozumienia z władzami spółki PKP PLK – powiedział marszałek pomorski Mieczysław Struk na wtorkowej konferencji „Pomorska Kolej Metropolitalna – przyszłość, rozwój, inwestycje”, która odbyła się w Urzędzie Marszałkowskim. W Osowie zbudowany zostanie parking na 67 samochodów oraz tunel pod peronami. Zmodernizowane zostaną również same perony. Szacowany koszt budowy dwóch gdyńskich stacji i modernizacji Osowy to 23,6 mln zł.

Na tej samej konferencji zaprezentowano pierwszą część Kroniki budowy Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Kolejne odcinki będą powstawać co 3 miesiące.

Na bieżąco, nieoficjalną kronikę budowy PKM w internecie prowadzi oliwianin Mikołaj Sobczak. Jako sympatyk Pomorskiej Kolei Metropolitalnej postanowiłem spisać kalendarium budowy PKM, które będzie na bieżąco aktualizowane – zapowiada Sobczak. Kronikę można znaleźć na Facebooku.

Pp

PKM_Budowa_wiaduktu_Polanki10_2013

Budowa wiaduktu kolejowego nad ul. Polanki