Reklama

Przy Grunwaldzkiej powstaje nowe skrzyżowanie

Rusza budowa nowego skrzyżowania przy al. Grunwaldzkiej. To jednocześnie początek budowy nowej ulicy, która w przyszłości może przeciąć Starą Oliwę na pół.

Gruwnaldzka_20160222_153031_Aleja_Grunwaldzka_RichtoneHDR

W tym miejscu powstanie nowy wyjazd z Olivia Business Centre oraz skrzyżowanie z al. Grunwaldzką

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku informuje, że w okresie od dnia 23.02.2016 r. do dnia 30.06.2016 r. w pasie drogowym al. Grunwaldzkiej, na wysokości zespołu biurowców Olivia Business Centre., prowadzone będą roboty związane budową skrzyżowania z drogą lokalną (przyszła ul. Sudecka ), poszerzeniem jezdni o pas prawoskrętu oraz wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku objętym przebudową.

Na początek prowadzona będzie przebudową sieci uzbrojenia podziemnego na poboczu al.. Grunwaldzkiej. Od połowy marca planowane są prace związane z budową układu drogowego. Z tego powodu nastąpią utrudnienia w ruchu kołowym polegające na zawężaniu jezdni Al. Grunwaldzkiej do dwóch pasów ruchu w obu kierunkach. Inwestorem prac jest Olivia Business Centre.

Jedna z miejskich koncepcji analizujących rozprowadznie ruchu w przypadku zamknięcia Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata jacka Rybińskiego. Wszystkie koncepcje zakładają przebicie ul. Orkana w kierunku al. Grunwaldzkiej

ul. Sudecka przetnie Starą Oliwę na pół?

Skrzyżowanie i nowa droga będą prowadzić do powstających budynków Olivia Business Centre. W przyszłości droga ta ma biec w kierunku ul. Wita Stwosza, przy szkole podstawowej i wzdłuż tzw. ?bloków Górskiego?. Już teraz budzi to duże obawy okolicznych mieszkańców, przerażonych wizją przebicia ul. Sudeckiej przez ul. Wita Stwosza do ul. Polanki. W ten sposób na ul. Orkana mogłoby powstać podobne połączenie tranzytowe jak przy ul. Bażyńskiego czy Abrahama, które umożliwiają przejazd od ul. Polanki do al. Grunwaldzkiej. Stworzenie takiej ulicy „zbiorczej” zakładają wszystkie koncepcje przekształceń sieci ulicznej Oliwy, powstałe w wyniku analiz związanych z pomysłami zamknięcia dla ruchu Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata Rybińskiego

Pw

Nowa zawrotka przy Grunwaldzkiej już gotowa

Rusza budowa nowego skrzyżowania przy al. Grunwaldzkiej. To jednocześnie początek budowy nowej ulicy, która w przyszłości może przeciąć Starą Oliwę na pół.

Gruwnaldzka_20160222_153031_Aleja_Grunwaldzka_RichtoneHDR

W tym miejscu powstanie nowy wyjazd z Olivia Business Centre oraz skrzyżowanie z al. Grunwaldzką

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku informuje, że w okresie od dnia 23.02.2016 r. do dnia 30.06.2016 r. w pasie drogowym al. Grunwaldzkiej, na wysokości zespołu biurowców Olivia Business Centre., prowadzone będą roboty związane budową skrzyżowania z drogą lokalną (przyszła ul. Sudecka ), poszerzeniem jezdni o pas prawoskrętu oraz wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku objętym przebudową.

Na początek prowadzona będzie przebudową sieci uzbrojenia podziemnego na poboczu al.. Grunwaldzkiej. Od połowy marca planowane są prace związane z budową układu drogowego. Z tego powodu nastąpią utrudnienia w ruchu kołowym polegające na zawężaniu jezdni Al. Grunwaldzkiej do dwóch pasów ruchu w obu kierunkach. Inwestorem prac jest Olivia Business Centre.

Jedna z miejskich koncepcji analizujących rozprowadznie ruchu w przypadku zamknięcia Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata jacka Rybińskiego. Wszystkie koncepcje zakładają przebicie ul. Orkana w kierunku al. Grunwaldzkiej

ul. Sudecka przetnie Starą Oliwę na pół?

Skrzyżowanie i nowa droga będą prowadzić do powstających budynków Olivia Business Centre. W przyszłości droga ta ma biec w kierunku ul. Wita Stwosza, przy szkole podstawowej i wzdłuż tzw. ?bloków Górskiego?. Już teraz budzi to duże obawy okolicznych mieszkańców, przerażonych wizją przebicia ul. Sudeckiej przez ul. Wita Stwosza do ul. Polanki. W ten sposób na ul. Orkana mogłoby powstać podobne połączenie tranzytowe jak przy ul. Bażyńskiego czy Abrahama, które umożliwiają przejazd od ul. Polanki do al. Grunwaldzkiej. Stworzenie takiej ulicy "zbiorczej" zakładają wszystkie koncepcje przekształceń sieci ulicznej Oliwy, powstałe w wyniku analiz związanych z pomysłami zamknięcia dla ruchu Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata Rybińskiego

Pw

Nowa zawrotka przy Grunwaldzkiej już gotowa

|

Rusza budowa nowego skrzyżowania przy al. Grunwaldzkiej. To jednocześnie początek budowy nowej ulicy, która w przyszłości może przeciąć Starą Oliwę na pół.

Gruwnaldzka_20160222_153031_Aleja_Grunwaldzka_RichtoneHDR

W tym miejscu powstanie nowy wyjazd z Olivia Business Centre oraz skrzyżowanie z al. Grunwaldzką

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku informuje, że w okresie od dnia 23.02.2016 r. do dnia 30.06.2016 r. w pasie drogowym al. Grunwaldzkiej, na wysokości zespołu biurowców Olivia Business Centre., prowadzone będą roboty związane budową skrzyżowania z drogą lokalną (przyszła ul. Sudecka ), poszerzeniem jezdni o pas prawoskrętu oraz wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku objętym przebudową.

Na początek prowadzona będzie przebudową sieci uzbrojenia podziemnego na poboczu al.. Grunwaldzkiej. Od połowy marca planowane są prace związane z budową układu drogowego. Z tego powodu nastąpią utrudnienia w ruchu kołowym polegające na zawężaniu jezdni Al. Grunwaldzkiej do dwóch pasów ruchu w obu kierunkach. Inwestorem prac jest Olivia Business Centre.

Jedna z miejskich koncepcji analizujących rozprowadznie ruchu w przypadku zamknięcia Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata jacka Rybińskiego. Wszystkie koncepcje zakładają przebicie ul. Orkana w kierunku al. Grunwaldzkiej

ul. Sudecka przetnie Starą Oliwę na pół?

Skrzyżowanie i nowa droga będą prowadzić do powstających budynków Olivia Business Centre. W przyszłości droga ta ma biec w kierunku ul. Wita Stwosza, przy szkole podstawowej i wzdłuż tzw. ?bloków Górskiego?. Już teraz budzi to duże obawy okolicznych mieszkańców, przerażonych wizją przebicia ul. Sudeckiej przez ul. Wita Stwosza do ul. Polanki. W ten sposób na ul. Orkana mogłoby powstać podobne połączenie tranzytowe jak przy ul. Bażyńskiego czy Abrahama, które umożliwiają przejazd od ul. Polanki do al. Grunwaldzkiej. Stworzenie takiej ulicy "zbiorczej" zakładają wszystkie koncepcje przekształceń sieci ulicznej Oliwy, powstałe w wyniku analiz związanych z pomysłami zamknięcia dla ruchu Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata Rybińskiego

Pw

Nowa zawrotka przy Grunwaldzkiej już gotowa

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Rusza budowa nowego skrzyżowania przy al. Grunwaldzkiej. To jednocześnie początek budowy nowej ulicy, która w przyszłości może przeciąć Starą Oliwę na pół.

Gruwnaldzka_20160222_153031_Aleja_Grunwaldzka_RichtoneHDR

W tym miejscu powstanie nowy wyjazd z Olivia Business Centre oraz skrzyżowanie z al. Grunwaldzką

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku informuje, że w okresie od dnia 23.02.2016 r. do dnia 30.06.2016 r. w pasie drogowym al. Grunwaldzkiej, na wysokości zespołu biurowców Olivia Business Centre., prowadzone będą roboty związane budową skrzyżowania z drogą lokalną (przyszła ul. Sudecka ), poszerzeniem jezdni o pas prawoskrętu oraz wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku objętym przebudową.

Na początek prowadzona będzie przebudową sieci uzbrojenia podziemnego na poboczu al.. Grunwaldzkiej. Od połowy marca planowane są prace związane z budową układu drogowego. Z tego powodu nastąpią utrudnienia w ruchu kołowym polegające na zawężaniu jezdni Al. Grunwaldzkiej do dwóch pasów ruchu w obu kierunkach. Inwestorem prac jest Olivia Business Centre.

Jedna z miejskich koncepcji analizujących rozprowadznie ruchu w przypadku zamknięcia Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata jacka Rybińskiego. Wszystkie koncepcje zakładają przebicie ul. Orkana w kierunku al. Grunwaldzkiej

ul. Sudecka przetnie Starą Oliwę na pół?

Skrzyżowanie i nowa droga będą prowadzić do powstających budynków Olivia Business Centre. W przyszłości droga ta ma biec w kierunku ul. Wita Stwosza, przy szkole podstawowej i wzdłuż tzw. ?bloków Górskiego?. Już teraz budzi to duże obawy okolicznych mieszkańców, przerażonych wizją przebicia ul. Sudeckiej przez ul. Wita Stwosza do ul. Polanki. W ten sposób na ul. Orkana mogłoby powstać podobne połączenie tranzytowe jak przy ul. Bażyńskiego czy Abrahama, które umożliwiają przejazd od ul. Polanki do al. Grunwaldzkiej. Stworzenie takiej ulicy „zbiorczej” zakładają wszystkie koncepcje przekształceń sieci ulicznej Oliwy, powstałe w wyniku analiz związanych z pomysłami zamknięcia dla ruchu Starego Rynku Oliwksiego i ul. Opata Rybińskiego

Pw

Nowa zawrotka przy Grunwaldzkiej już gotowa