Reklama

Koniec korków na granicy z Sopotem

Z dwumiesięcznym opóźnieniem kończy się przebudowa skrzyżowania al. Niepodległości – al. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego. We wtorek 29 listopada roboty na skrzyżowaniu zostaną zakończone i planowane jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.

fot.: Tomasz Strug

Od wtorku te tablice znikna z al. Grunwaldzkiej

Przebudowa przeciągnęła się w czasie między innymi z powodu imprez polskiej prezydencji w UE odbywających się w Sopocie. Przejazd polityków wiódł przez przebudowywane skrzyżowanie i wykluczał większego ograniczenia jego przepustowości.

Modernizacja skrzyżowania rozpoczęła się 21 maja. Roboty polegały na budowie tzw. czterowylotowego układu z owalną wyspą centralną o długości 34 metrów; dojazdów do alei Grunwaldzkiej/Niepodległości o długości 252m i 285m (jezdnia lewa i prawa), zjazdu z al. Niepodległości w ul. Czyżewskiego o długości 75 m oraz przebudowę sygnalizacji świetlnej.

Przed ułożeniem nawierzchni drogowej przebudowano także całą infrastrukturę podziemną. Koszt budowy skrzyżowania wyniósł ok. 5 milionów złotych.

Przebudowa skrzyżowania była tylko częścią zadania inwestycyjnego ,,Budowa Drogi Zielonej na odcinku od Al. Niepodległości/ ul. Grunwaldzkiej do skrzyżowania ulic Gospody i Łokietka wraz z rondem Gospody ? Etap II i III?. Jest to projekt partnerski, finansowany przez Gdańsk i Sopot.

W ramach postępowania przewiduje się wykonanie:

  • budowę 3 tuneli na terenie zamkniętym PKP o długości 21 metrów i szerokości całkowitej 27,5 m (część drogowa 2×10,5 m i pieszo ? rowerowa 6,5 m)
  • kładki pieszo ? rowerowej łączącej ul. Subisława z terenem Hipodromu (długość konstrukcji stalowej 28m, szerokość całkowita 6m) wraz z kładką technologiczną przebudowę skrzyżowania Al. Niepodległości – ul. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego
  • budowę dwujezdniowego odcinka Drogi Zielonej wraz z ciągiem pieszo ? rowerowym od strony Sopotu na odcinku od skrzyżowania al. Niepodległości/ul. Grunwaldzkiej do ronda ulic Gospody i Łokietka o szerokości pasa ruchu 3,5 m.
  • przebudowę wlotu ul. Rybackiej do ul. Gospody jako jednokierunkowego o długości 113.5m oraz przebudowę istniejących parkingów dla samochodów osobowych wzdłuż ul. Rybackiej.

Koszt budowy Drogi Zielonej na etapach II i III to 61 mln zł. Termin zakończenia prac planowany jest na grudzień 2012.

tees / Magdalena Kuczyńska – Biuro Prasowe UMG

Z dwumiesięcznym opóźnieniem kończy się przebudowa skrzyżowania al. Niepodległości - al. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego. We wtorek 29 listopada roboty na skrzyżowaniu zostaną zakończone i planowane jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.

fot.: Tomasz Strug

Od wtorku te tablice znikna z al. Grunwaldzkiej

Przebudowa przeciągnęła się w czasie między innymi z powodu imprez polskiej prezydencji w UE odbywających się w Sopocie. Przejazd polityków wiódł przez przebudowywane skrzyżowanie i wykluczał większego ograniczenia jego przepustowości.

Modernizacja skrzyżowania rozpoczęła się 21 maja. Roboty polegały na budowie tzw. czterowylotowego układu z owalną wyspą centralną o długości 34 metrów; dojazdów do alei Grunwaldzkiej/Niepodległości o długości 252m i 285m (jezdnia lewa i prawa), zjazdu z al. Niepodległości w ul. Czyżewskiego o długości 75 m oraz przebudowę sygnalizacji świetlnej.

Przed ułożeniem nawierzchni drogowej przebudowano także całą infrastrukturę podziemną. Koszt budowy skrzyżowania wyniósł ok. 5 milionów złotych.

Przebudowa skrzyżowania była tylko częścią zadania inwestycyjnego ,,Budowa Drogi Zielonej na odcinku od Al. Niepodległości/ ul. Grunwaldzkiej do skrzyżowania ulic Gospody i Łokietka wraz z rondem Gospody ? Etap II i III?. Jest to projekt partnerski, finansowany przez Gdańsk i Sopot.

W ramach postępowania przewiduje się wykonanie:

  • budowę 3 tuneli na terenie zamkniętym PKP o długości 21 metrów i szerokości całkowitej 27,5 m (część drogowa 2x10,5 m i pieszo ? rowerowa 6,5 m)
  • kładki pieszo ? rowerowej łączącej ul. Subisława z terenem Hipodromu (długość konstrukcji stalowej 28m, szerokość całkowita 6m) wraz z kładką technologiczną przebudowę skrzyżowania Al. Niepodległości - ul. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego
  • budowę dwujezdniowego odcinka Drogi Zielonej wraz z ciągiem pieszo ? rowerowym od strony Sopotu na odcinku od skrzyżowania al. Niepodległości/ul. Grunwaldzkiej do ronda ulic Gospody i Łokietka o szerokości pasa ruchu 3,5 m.
  • przebudowę wlotu ul. Rybackiej do ul. Gospody jako jednokierunkowego o długości 113.5m oraz przebudowę istniejących parkingów dla samochodów osobowych wzdłuż ul. Rybackiej.

Koszt budowy Drogi Zielonej na etapach II i III to 61 mln zł. Termin zakończenia prac planowany jest na grudzień 2012.

tees / Magdalena Kuczyńska - Biuro Prasowe UMG

|

Z dwumiesięcznym opóźnieniem kończy się przebudowa skrzyżowania al. Niepodległości - al. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego. We wtorek 29 listopada roboty na skrzyżowaniu zostaną zakończone i planowane jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.

fot.: Tomasz Strug

Od wtorku te tablice znikna z al. Grunwaldzkiej

Przebudowa przeciągnęła się w czasie między innymi z powodu imprez polskiej prezydencji w UE odbywających się w Sopocie. Przejazd polityków wiódł przez przebudowywane skrzyżowanie i wykluczał większego ograniczenia jego przepustowości.

Modernizacja skrzyżowania rozpoczęła się 21 maja. Roboty polegały na budowie tzw. czterowylotowego układu z owalną wyspą centralną o długości 34 metrów; dojazdów do alei Grunwaldzkiej/Niepodległości o długości 252m i 285m (jezdnia lewa i prawa), zjazdu z al. Niepodległości w ul. Czyżewskiego o długości 75 m oraz przebudowę sygnalizacji świetlnej.

Przed ułożeniem nawierzchni drogowej przebudowano także całą infrastrukturę podziemną. Koszt budowy skrzyżowania wyniósł ok. 5 milionów złotych.

Przebudowa skrzyżowania była tylko częścią zadania inwestycyjnego ,,Budowa Drogi Zielonej na odcinku od Al. Niepodległości/ ul. Grunwaldzkiej do skrzyżowania ulic Gospody i Łokietka wraz z rondem Gospody ? Etap II i III?. Jest to projekt partnerski, finansowany przez Gdańsk i Sopot.

W ramach postępowania przewiduje się wykonanie:

  • budowę 3 tuneli na terenie zamkniętym PKP o długości 21 metrów i szerokości całkowitej 27,5 m (część drogowa 2x10,5 m i pieszo ? rowerowa 6,5 m)
  • kładki pieszo ? rowerowej łączącej ul. Subisława z terenem Hipodromu (długość konstrukcji stalowej 28m, szerokość całkowita 6m) wraz z kładką technologiczną przebudowę skrzyżowania Al. Niepodległości - ul. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego
  • budowę dwujezdniowego odcinka Drogi Zielonej wraz z ciągiem pieszo ? rowerowym od strony Sopotu na odcinku od skrzyżowania al. Niepodległości/ul. Grunwaldzkiej do ronda ulic Gospody i Łokietka o szerokości pasa ruchu 3,5 m.
  • przebudowę wlotu ul. Rybackiej do ul. Gospody jako jednokierunkowego o długości 113.5m oraz przebudowę istniejących parkingów dla samochodów osobowych wzdłuż ul. Rybackiej.

Koszt budowy Drogi Zielonej na etapach II i III to 61 mln zł. Termin zakończenia prac planowany jest na grudzień 2012.

tees / Magdalena Kuczyńska - Biuro Prasowe UMG

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Z dwumiesięcznym opóźnieniem kończy się przebudowa skrzyżowania al. Niepodległości – al. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego. We wtorek 29 listopada roboty na skrzyżowaniu zostaną zakończone i planowane jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.

fot.: Tomasz Strug

Od wtorku te tablice znikna z al. Grunwaldzkiej

Przebudowa przeciągnęła się w czasie między innymi z powodu imprez polskiej prezydencji w UE odbywających się w Sopocie. Przejazd polityków wiódł przez przebudowywane skrzyżowanie i wykluczał większego ograniczenia jego przepustowości.

Modernizacja skrzyżowania rozpoczęła się 21 maja. Roboty polegały na budowie tzw. czterowylotowego układu z owalną wyspą centralną o długości 34 metrów; dojazdów do alei Grunwaldzkiej/Niepodległości o długości 252m i 285m (jezdnia lewa i prawa), zjazdu z al. Niepodległości w ul. Czyżewskiego o długości 75 m oraz przebudowę sygnalizacji świetlnej.

Przed ułożeniem nawierzchni drogowej przebudowano także całą infrastrukturę podziemną. Koszt budowy skrzyżowania wyniósł ok. 5 milionów złotych.

Przebudowa skrzyżowania była tylko częścią zadania inwestycyjnego ,,Budowa Drogi Zielonej na odcinku od Al. Niepodległości/ ul. Grunwaldzkiej do skrzyżowania ulic Gospody i Łokietka wraz z rondem Gospody ? Etap II i III?. Jest to projekt partnerski, finansowany przez Gdańsk i Sopot.

W ramach postępowania przewiduje się wykonanie:

  • budowę 3 tuneli na terenie zamkniętym PKP o długości 21 metrów i szerokości całkowitej 27,5 m (część drogowa 2×10,5 m i pieszo ? rowerowa 6,5 m)
  • kładki pieszo ? rowerowej łączącej ul. Subisława z terenem Hipodromu (długość konstrukcji stalowej 28m, szerokość całkowita 6m) wraz z kładką technologiczną przebudowę skrzyżowania Al. Niepodległości – ul. Grunwaldzkiej ? Drogi Zielonej ? ul. Czyżewskiego
  • budowę dwujezdniowego odcinka Drogi Zielonej wraz z ciągiem pieszo ? rowerowym od strony Sopotu na odcinku od skrzyżowania al. Niepodległości/ul. Grunwaldzkiej do ronda ulic Gospody i Łokietka o szerokości pasa ruchu 3,5 m.
  • przebudowę wlotu ul. Rybackiej do ul. Gospody jako jednokierunkowego o długości 113.5m oraz przebudowę istniejących parkingów dla samochodów osobowych wzdłuż ul. Rybackiej.

Koszt budowy Drogi Zielonej na etapach II i III to 61 mln zł. Termin zakończenia prac planowany jest na grudzień 2012.

tees / Magdalena Kuczyńska – Biuro Prasowe UMG