Reklama

Koronawirus – ruszyła wideoinfolinia dla osób niesłyszących

Uruchomiono wideoinfolinię dla osób głuchych, które potrzebują informacji w związku z epidemią koronawirusa. Narzędzie działa przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

 

Ten rodzaj kontaktu uruchomiono, by osoby niesłyszące, na równi z pozostałymi obywatelami, miały stały dostęp do wsparcia i pomocy medycznej.

Jak działa infolinia

Infolinię będzie obsługiwał Polski Związek Głuchych. W akcję zaangażowani są tłumacze polskiego języka migowego z całej Polski, którzy pracują w systemie zmianowym na smartphonach lub laptopach z dostępem do Internetu.
Osoba niesłysząca może zadzwonić na infolinię i uzyskać informacje na temat koronawirusa oraz sposobu postępowania w przypadku podejrzenia, że może być zarażona. Z infolinii, oprócz osób z wadą słuchu, skorzystają też placówki służby zdrowia, służby ratownictwa medycznego. 

 Z tłumaczami  będzie można się połączyć za pośrednictwem następujących narzędzi:

  1. komunikator messenger, bezpośrednio ze strony fb koronawiruspjm
  2. komunikator skype login: Koronawirus-Tłumacz PJM
  3. komunikator IMO, który umożliwia połączenia na komputerze: nr  609 939 546
  4. aplikacja tłumacz on-line języka migowego

Wideinfolinia została uruchomiona przez Fundację PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza i Polski Związek Głuchych, przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w ramach Programu  Dostępność Plus.

umg

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Uruchomiono wideoinfolinię dla osób głuchych, które potrzebują informacji w związku z epidemią koronawirusa. Narzędzie działa przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

 

Ten rodzaj kontaktu uruchomiono, by osoby niesłyszące, na równi z pozostałymi obywatelami, miały stały dostęp do wsparcia i pomocy medycznej.

Jak działa infolinia

Infolinię będzie obsługiwał Polski Związek Głuchych. W akcję zaangażowani są tłumacze polskiego języka migowego z całej Polski, którzy pracują w systemie zmianowym na smartphonach lub laptopach z dostępem do Internetu.
Osoba niesłysząca może zadzwonić na infolinię i uzyskać informacje na temat koronawirusa oraz sposobu postępowania w przypadku podejrzenia, że może być zarażona. Z infolinii, oprócz osób z wadą słuchu, skorzystają też placówki służby zdrowia, służby ratownictwa medycznego. 

 Z tłumaczami  będzie można się połączyć za pośrednictwem następujących narzędzi:

  1. komunikator messenger, bezpośrednio ze strony fb koronawiruspjm
  2. komunikator skype login: Koronawirus-Tłumacz PJM
  3. komunikator IMO, który umożliwia połączenia na komputerze: nr  609 939 546
  4. aplikacja tłumacz on-line języka migowego

Wideinfolinia została uruchomiona przez Fundację PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza i Polski Związek Głuchych, przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w ramach Programu  Dostępność Plus.

umg