Maluch z Gdańska pojedzie w rajdzie Monte Carlo Historique
Jutro rozpoczyna się samochodowy rajd Monte Carlo Historique. W Oliwie mogliśmy podziwiać startującego w tym rajdzie Fiata 126p z 1977 roku.
Prezentacja samochodu odbyła się w sobotę przed salonem Toyota Carter w Oliwie.
– W ciągu pięciu lat zbudowałem taki egzemplarz, jakim jeździłem w 1978 roku ? mówi Andrzej Lubiak, jeden z najlepszych kierowców wyczynowych rodem z Trójmiasta i współzałożyciel Toyota Carter Gdańsk. ? Każdy detal tego samochodu jest z 1978 roku, każda śrubka jest z epoki. Przez kilka lat gromadziłem kupione w internecie oryginalne części FSM (Fabryka Samochodów Małolitrażowych).
Jerzy Szymański i Andrzej Lubiak przy rajdowym Fiacie 126p
Andrzej Lubiak, wraz z pilotem Jerzym Szymańskim, wystartują w rajdzie Monte Carlo pojazdów historycznych na zbudowanej przez siebie 100% replice Fiata 126p. Takiego samego ?malucha? Lubiak prowadził przed laty jako kierowca fabryczny teamu FSM.
Rajd Monte Carlo Historique to słynny wyścig aut zabytkowych. W wydarzeniu biorą udział najsławniejsze i najciekawsze samochody sportowe w historii motoryzacji, wyprodukowane do 1980 roku.
Andrzej Lubiak swoją karierę rajdową rozpoczynał jeżdżąc syreną. Potem był Trabant, Fiat 126p i rajdowa Toyota. Lubiak był najdłużej jeżdżącym kierowcą fabrycznego teamu FSM. Sześć razy zdobywał tytuł Mistrza Polski, przez dziewięć lat partnerował mu Maciej Wisławski.
Ts
Jutro rozpoczyna się samochodowy rajd Monte Carlo Historique. W Oliwie mogliśmy podziwiać startującego w tym rajdzie Fiata 126p z 1977 roku.
Prezentacja samochodu odbyła się w sobotę przed salonem Toyota Carter w Oliwie.
- W ciągu pięciu lat zbudowałem taki egzemplarz, jakim jeździłem w 1978 roku ? mówi Andrzej Lubiak, jeden z najlepszych kierowców wyczynowych rodem z Trójmiasta i współzałożyciel Toyota Carter Gdańsk. ? Każdy detal tego samochodu jest z 1978 roku, każda śrubka jest z epoki. Przez kilka lat gromadziłem kupione w internecie oryginalne części FSM (Fabryka Samochodów Małolitrażowych).
Jerzy Szymański i Andrzej Lubiak przy rajdowym Fiacie 126p
Andrzej Lubiak, wraz z pilotem Jerzym Szymańskim, wystartują w rajdzie Monte Carlo pojazdów historycznych na zbudowanej przez siebie 100% replice Fiata 126p. Takiego samego ?malucha? Lubiak prowadził przed laty jako kierowca fabryczny teamu FSM.
Rajd Monte Carlo Historique to słynny wyścig aut zabytkowych. W wydarzeniu biorą udział najsławniejsze i najciekawsze samochody sportowe w historii motoryzacji, wyprodukowane do 1980 roku.
Andrzej Lubiak swoją karierę rajdową rozpoczynał jeżdżąc syreną. Potem był Trabant, Fiat 126p i rajdowa Toyota. Lubiak był najdłużej jeżdżącym kierowcą fabrycznego teamu FSM. Sześć razy zdobywał tytuł Mistrza Polski, przez dziewięć lat partnerował mu Maciej Wisławski.
Ts
|
Jutro rozpoczyna się samochodowy rajd Monte Carlo Historique. W Oliwie mogliśmy podziwiać startującego w tym rajdzie Fiata 126p z 1977 roku.
Prezentacja samochodu odbyła się w sobotę przed salonem Toyota Carter w Oliwie.
– W ciągu pięciu lat zbudowałem taki egzemplarz, jakim jeździłem w 1978 roku ? mówi Andrzej Lubiak, jeden z najlepszych kierowców wyczynowych rodem z Trójmiasta i współzałożyciel Toyota Carter Gdańsk. ? Każdy detal tego samochodu jest z 1978 roku, każda śrubka jest z epoki. Przez kilka lat gromadziłem kupione w internecie oryginalne części FSM (Fabryka Samochodów Małolitrażowych).
Jerzy Szymański i Andrzej Lubiak przy rajdowym Fiacie 126p
Andrzej Lubiak, wraz z pilotem Jerzym Szymańskim, wystartują w rajdzie Monte Carlo pojazdów historycznych na zbudowanej przez siebie 100% replice Fiata 126p. Takiego samego ?malucha? Lubiak prowadził przed laty jako kierowca fabryczny teamu FSM.
Rajd Monte Carlo Historique to słynny wyścig aut zabytkowych. W wydarzeniu biorą udział najsławniejsze i najciekawsze samochody sportowe w historii motoryzacji, wyprodukowane do 1980 roku.
Andrzej Lubiak swoją karierę rajdową rozpoczynał jeżdżąc syreną. Potem był Trabant, Fiat 126p i rajdowa Toyota. Lubiak był najdłużej jeżdżącym kierowcą fabrycznego teamu FSM. Sześć razy zdobywał tytuł Mistrza Polski, przez dziewięć lat partnerował mu Maciej Wisławski.
Ts