Reklama

Nie daj się oszukać

Co zrobić kiedy nadawca żąda zapłaty za przesyłkę, której nie zamawiałeś, np. książkę czy kolekcję pamiątkowych monet? A jeśli Twoi rodzice podczas pokazu kupili ?na raty? trzeci zestaw garnków po ?promocyjnej cenie?, którego nie potrzebują i na dodatek  okazało się, że cena tych garnków jest mocno zawyżona. A może do babci zadzwonił miły Pan oferując zmianę operatora telekomunikacyjnego i bardziej korzystne warunki ale przemilczał kilka istotnych informacji.

plakat_OK_Nie_daj_sie_oszukac

Co zrobić jeśli pod wpływem impulsu, namowy lub wprowadzenia w błąd podpisaliśmy niekorzystną dla siebie umowę? Czy mamy szansę jakoś się z tego ?wyplątać??

Organizatorzy kampanii informacyjno ? edukacyjnej ?Nie daj się oszukać!? przekonują, że każdą umowę można rozwiązać. – Niestety w wielu przypadkach klienci nie są informowani o prawie odstąpienia od umowy, a nieuczciwi przedsiębiorcy wykorzystują ich niewiedzę ? mówi Agata Iwaniuk, kierownik Biura Porad Prawnych Informacji Obywatelskiej w Gdyni, współorganizator kampanii. Dlatego warto znać swoje prawa, przeczytać dokładnie umowę przed jej podpisaniem, sprawdzić wiarygodność firmy oraz postanowienia o wypowiadaniu umów.

W ostatnim czasie coraz więcej słyszymy o nieuczciwych praktykach i pseudopromocjach, których ofiarą pada wiele osób, a w szczególności osoby starsze. Często pod wpływem namowy lub wprowadzenia w błąd kupują drogie towary, których tak naprawdę nie potrzebują, zawierają kosztowne umowy nie rozumiejąc ich treści, nierzadko nawet ich nie czytając. Może to doprowadzić do poważnych problemów finansowych i w konsekwencji do sytuacji kryzysowej – braku środków do życia ? mówi Anna Jarosz, Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie, współorganizator kampanii.

Dlatego poprzez kampanię informacyjno ? edukacyjną ?Nie daj się oszukać!? chcemy zwrócić uwagę na ten problem i uświadomić ryzyko zawierania umowy pod wpływem impulsu czy namowy, bez dokładnego jej przeczytania i zrozumienia oraz wynikających z tego konsekwencji.

Zapraszamy na spotkanie edukacyjne, które odbędzie się w poniedziałek 22 kwietnia o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Sopotu ? zachęca Anna Jarosz. Spotkanie poprowadzi prawnik oraz rzecznik konsumentów, którzy będą m.in. mówili o sposobach rozwiązania niechcianej umowy.

Bezpośrednio po spotkaniu będzie możliwość skorzystania z indywidualnych bezpłatnych porad prawnika oraz rzecznika konsumentów.

UM Sopot

Co zrobić kiedy nadawca żąda zapłaty za przesyłkę, której nie zamawiałeś, np. książkę czy kolekcję pamiątkowych monet? A jeśli Twoi rodzice podczas pokazu kupili ?na raty? trzeci zestaw garnków po ?promocyjnej cenie?, którego nie potrzebują i na dodatek  okazało się, że cena tych garnków jest mocno zawyżona. A może do babci zadzwonił miły Pan oferując zmianę operatora telekomunikacyjnego i bardziej korzystne warunki ale przemilczał kilka istotnych informacji.

plakat_OK_Nie_daj_sie_oszukac

Co zrobić jeśli pod wpływem impulsu, namowy lub wprowadzenia w błąd podpisaliśmy niekorzystną dla siebie umowę? Czy mamy szansę jakoś się z tego ?wyplątać??

Organizatorzy kampanii informacyjno ? edukacyjnej ?Nie daj się oszukać!? przekonują, że każdą umowę można rozwiązać. - Niestety w wielu przypadkach klienci nie są informowani o prawie odstąpienia od umowy, a nieuczciwi przedsiębiorcy wykorzystują ich niewiedzę ? mówi Agata Iwaniuk, kierownik Biura Porad Prawnych Informacji Obywatelskiej w Gdyni, współorganizator kampanii. Dlatego warto znać swoje prawa, przeczytać dokładnie umowę przed jej podpisaniem, sprawdzić wiarygodność firmy oraz postanowienia o wypowiadaniu umów.

W ostatnim czasie coraz więcej słyszymy o nieuczciwych praktykach i pseudopromocjach, których ofiarą pada wiele osób, a w szczególności osoby starsze. Często pod wpływem namowy lub wprowadzenia w błąd kupują drogie towary, których tak naprawdę nie potrzebują, zawierają kosztowne umowy nie rozumiejąc ich treści, nierzadko nawet ich nie czytając. Może to doprowadzić do poważnych problemów finansowych i w konsekwencji do sytuacji kryzysowej - braku środków do życia ? mówi Anna Jarosz, Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie, współorganizator kampanii.

Dlatego poprzez kampanię informacyjno ? edukacyjną ?Nie daj się oszukać!? chcemy zwrócić uwagę na ten problem i uświadomić ryzyko zawierania umowy pod wpływem impulsu czy namowy, bez dokładnego jej przeczytania i zrozumienia oraz wynikających z tego konsekwencji.

Zapraszamy na spotkanie edukacyjne, które odbędzie się w poniedziałek 22 kwietnia o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Sopotu ? zachęca Anna Jarosz. Spotkanie poprowadzi prawnik oraz rzecznik konsumentów, którzy będą m.in. mówili o sposobach rozwiązania niechcianej umowy.

Bezpośrednio po spotkaniu będzie możliwość skorzystania z indywidualnych bezpłatnych porad prawnika oraz rzecznika konsumentów.

UM Sopot

|

Co zrobić kiedy nadawca żąda zapłaty za przesyłkę, której nie zamawiałeś, np. książkę czy kolekcję pamiątkowych monet? A jeśli Twoi rodzice podczas pokazu kupili ?na raty? trzeci zestaw garnków po ?promocyjnej cenie?, którego nie potrzebują i na dodatek  okazało się, że cena tych garnków jest mocno zawyżona. A może do babci zadzwonił miły Pan oferując zmianę operatora telekomunikacyjnego i bardziej korzystne warunki ale przemilczał kilka istotnych informacji.

plakat_OK_Nie_daj_sie_oszukac

Co zrobić jeśli pod wpływem impulsu, namowy lub wprowadzenia w błąd podpisaliśmy niekorzystną dla siebie umowę? Czy mamy szansę jakoś się z tego ?wyplątać??

Organizatorzy kampanii informacyjno ? edukacyjnej ?Nie daj się oszukać!? przekonują, że każdą umowę można rozwiązać. - Niestety w wielu przypadkach klienci nie są informowani o prawie odstąpienia od umowy, a nieuczciwi przedsiębiorcy wykorzystują ich niewiedzę ? mówi Agata Iwaniuk, kierownik Biura Porad Prawnych Informacji Obywatelskiej w Gdyni, współorganizator kampanii. Dlatego warto znać swoje prawa, przeczytać dokładnie umowę przed jej podpisaniem, sprawdzić wiarygodność firmy oraz postanowienia o wypowiadaniu umów.

W ostatnim czasie coraz więcej słyszymy o nieuczciwych praktykach i pseudopromocjach, których ofiarą pada wiele osób, a w szczególności osoby starsze. Często pod wpływem namowy lub wprowadzenia w błąd kupują drogie towary, których tak naprawdę nie potrzebują, zawierają kosztowne umowy nie rozumiejąc ich treści, nierzadko nawet ich nie czytając. Może to doprowadzić do poważnych problemów finansowych i w konsekwencji do sytuacji kryzysowej - braku środków do życia ? mówi Anna Jarosz, Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie, współorganizator kampanii.

Dlatego poprzez kampanię informacyjno ? edukacyjną ?Nie daj się oszukać!? chcemy zwrócić uwagę na ten problem i uświadomić ryzyko zawierania umowy pod wpływem impulsu czy namowy, bez dokładnego jej przeczytania i zrozumienia oraz wynikających z tego konsekwencji.

Zapraszamy na spotkanie edukacyjne, które odbędzie się w poniedziałek 22 kwietnia o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Sopotu ? zachęca Anna Jarosz. Spotkanie poprowadzi prawnik oraz rzecznik konsumentów, którzy będą m.in. mówili o sposobach rozwiązania niechcianej umowy.

Bezpośrednio po spotkaniu będzie możliwość skorzystania z indywidualnych bezpłatnych porad prawnika oraz rzecznika konsumentów.

UM Sopot

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Co zrobić kiedy nadawca żąda zapłaty za przesyłkę, której nie zamawiałeś, np. książkę czy kolekcję pamiątkowych monet? A jeśli Twoi rodzice podczas pokazu kupili ?na raty? trzeci zestaw garnków po ?promocyjnej cenie?, którego nie potrzebują i na dodatek  okazało się, że cena tych garnków jest mocno zawyżona. A może do babci zadzwonił miły Pan oferując zmianę operatora telekomunikacyjnego i bardziej korzystne warunki ale przemilczał kilka istotnych informacji.

plakat_OK_Nie_daj_sie_oszukac

Co zrobić jeśli pod wpływem impulsu, namowy lub wprowadzenia w błąd podpisaliśmy niekorzystną dla siebie umowę? Czy mamy szansę jakoś się z tego ?wyplątać??

Organizatorzy kampanii informacyjno ? edukacyjnej ?Nie daj się oszukać!? przekonują, że każdą umowę można rozwiązać. – Niestety w wielu przypadkach klienci nie są informowani o prawie odstąpienia od umowy, a nieuczciwi przedsiębiorcy wykorzystują ich niewiedzę ? mówi Agata Iwaniuk, kierownik Biura Porad Prawnych Informacji Obywatelskiej w Gdyni, współorganizator kampanii. Dlatego warto znać swoje prawa, przeczytać dokładnie umowę przed jej podpisaniem, sprawdzić wiarygodność firmy oraz postanowienia o wypowiadaniu umów.

W ostatnim czasie coraz więcej słyszymy o nieuczciwych praktykach i pseudopromocjach, których ofiarą pada wiele osób, a w szczególności osoby starsze. Często pod wpływem namowy lub wprowadzenia w błąd kupują drogie towary, których tak naprawdę nie potrzebują, zawierają kosztowne umowy nie rozumiejąc ich treści, nierzadko nawet ich nie czytając. Może to doprowadzić do poważnych problemów finansowych i w konsekwencji do sytuacji kryzysowej – braku środków do życia ? mówi Anna Jarosz, Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie, współorganizator kampanii.

Dlatego poprzez kampanię informacyjno ? edukacyjną ?Nie daj się oszukać!? chcemy zwrócić uwagę na ten problem i uświadomić ryzyko zawierania umowy pod wpływem impulsu czy namowy, bez dokładnego jej przeczytania i zrozumienia oraz wynikających z tego konsekwencji.

Zapraszamy na spotkanie edukacyjne, które odbędzie się w poniedziałek 22 kwietnia o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Sopotu ? zachęca Anna Jarosz. Spotkanie poprowadzi prawnik oraz rzecznik konsumentów, którzy będą m.in. mówili o sposobach rozwiązania niechcianej umowy.

Bezpośrednio po spotkaniu będzie możliwość skorzystania z indywidualnych bezpłatnych porad prawnika oraz rzecznika konsumentów.

UM Sopot