Nocne prace na torach potrwają do połowy października
Do połowy października potrwają nocne prace torowe przy ul. Wita Stwosza. Okoliczni mieszkańcy muszą uzbroić się w cierpliwość ? i zainwestować w zatyczki do uszu.
Skład podkładów i kamiennego tłucznia w zatoczce przy ul. Wita Stwosza
Od dwóch tygodni trwa wymiana podkładów pod torowiskiem tramwajowym przy ul. Wita Stwosza. Pochodzące jeszcze z lat 80. XX wieku drewniane podkłady wymieniane są na betonowe. – Prace nie wiążą się z jakimikolwiek planowanymi wyłączeniami ruchu i trwają w nocy podczas standardowej przerwy w ruchu tramwajów ? tłumaczy Katarzyna Kaczmarek z Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
Wymiana podkładów prowadzona jest na 100 – metrowym odcinku torowiska, położonego naprzeciwko Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 oraz na odcinku ponad 260 metrów toru biegnącego od skrzyżowania ul. Wita Stwosza z ul. Derdowskiego, w kierunku centrum Oliwy.
Na hałas pracujących maszyn i wysypywanego kamiennego tłucznia uskarżają się okoliczni mieszkańcy. Jednak, jak tłumaczy Zarząd Dróg i Zieleni, prace mogą się odbywać tylko w nocy. W innym przypadku, na dłuższy czas, przerwana byłaby komunikacja tramwajowa w Oliwie.
Wymiana wysłużonych podkładów ma się zakończyć do połowy października. Jednak w ciągu najbliższych 5. lat możemy spodziewać się większych prac związanych z modernizacją tego odcinka torowiska oraz przyległych przystanków. W ramach kolejnego etapu Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej, do 2020 roku miałaby nastąpić wymiana całego torowiska i infrastruktury tramwajowej na odcinku od skrzyżowania ul. Wita Stwosza z ul. Bażyńskiego do Pętli Tramwajowej. Do tego czasu rozstrzygnąć się ma również przyszły kształt samej Pętli Tramwajowej w Oliwie.
Tomasz Strug
Do połowy października potrwają nocne prace torowe przy ul. Wita Stwosza. Okoliczni mieszkańcy muszą uzbroić się w cierpliwość ? i zainwestować w zatyczki do uszu.
Skład podkładów i kamiennego tłucznia w zatoczce przy ul. Wita Stwosza
Od dwóch tygodni trwa wymiana podkładów pod torowiskiem tramwajowym przy ul. Wita Stwosza. Pochodzące jeszcze z lat 80. XX wieku drewniane podkłady wymieniane są na betonowe. - Prace nie wiążą się z jakimikolwiek planowanymi wyłączeniami ruchu i trwają w nocy podczas standardowej przerwy w ruchu tramwajów ? tłumaczy Katarzyna Kaczmarek z Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
Wymiana podkładów prowadzona jest na 100 - metrowym odcinku torowiska, położonego naprzeciwko Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 oraz na odcinku ponad 260 metrów toru biegnącego od skrzyżowania ul. Wita Stwosza z ul. Derdowskiego, w kierunku centrum Oliwy.
Na hałas pracujących maszyn i wysypywanego kamiennego tłucznia uskarżają się okoliczni mieszkańcy. Jednak, jak tłumaczy Zarząd Dróg i Zieleni, prace mogą się odbywać tylko w nocy. W innym przypadku, na dłuższy czas, przerwana byłaby komunikacja tramwajowa w Oliwie.
Wymiana wysłużonych podkładów ma się zakończyć do połowy października. Jednak w ciągu najbliższych 5. lat możemy spodziewać się większych prac związanych z modernizacją tego odcinka torowiska oraz przyległych przystanków. W ramach kolejnego etapu Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej, do 2020 roku miałaby nastąpić wymiana całego torowiska i infrastruktury tramwajowej na odcinku od skrzyżowania ul. Wita Stwosza z ul. Bażyńskiego do Pętli Tramwajowej. Do tego czasu rozstrzygnąć się ma również przyszły kształt samej Pętli Tramwajowej w Oliwie.
Tomasz Strug
|
Do połowy października potrwają nocne prace torowe przy ul. Wita Stwosza. Okoliczni mieszkańcy muszą uzbroić się w cierpliwość ? i zainwestować w zatyczki do uszu.
Skład podkładów i kamiennego tłucznia w zatoczce przy ul. Wita Stwosza
Od dwóch tygodni trwa wymiana podkładów pod torowiskiem tramwajowym przy ul. Wita Stwosza. Pochodzące jeszcze z lat 80. XX wieku drewniane podkłady wymieniane są na betonowe. – Prace nie wiążą się z jakimikolwiek planowanymi wyłączeniami ruchu i trwają w nocy podczas standardowej przerwy w ruchu tramwajów ? tłumaczy Katarzyna Kaczmarek z Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
Wymiana podkładów prowadzona jest na 100 – metrowym odcinku torowiska, położonego naprzeciwko Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 oraz na odcinku ponad 260 metrów toru biegnącego od skrzyżowania ul. Wita Stwosza z ul. Derdowskiego, w kierunku centrum Oliwy.
Na hałas pracujących maszyn i wysypywanego kamiennego tłucznia uskarżają się okoliczni mieszkańcy. Jednak, jak tłumaczy Zarząd Dróg i Zieleni, prace mogą się odbywać tylko w nocy. W innym przypadku, na dłuższy czas, przerwana byłaby komunikacja tramwajowa w Oliwie.
Wymiana wysłużonych podkładów ma się zakończyć do połowy października. Jednak w ciągu najbliższych 5. lat możemy spodziewać się większych prac związanych z modernizacją tego odcinka torowiska oraz przyległych przystanków. W ramach kolejnego etapu Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej, do 2020 roku miałaby nastąpić wymiana całego torowiska i infrastruktury tramwajowej na odcinku od skrzyżowania ul. Wita Stwosza z ul. Bażyńskiego do Pętli Tramwajowej. Do tego czasu rozstrzygnąć się ma również przyszły kształt samej Pętli Tramwajowej w Oliwie.
Tomasz Strug