Reklama

Opisz komunikację miejską i zachowanie pasażerów

Autobus się spóźnia a współpasażerowie śmierdzą? Teraz możesz to opisać w specjalnej ankiecie.

petla_automat

Czy jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej w Gdańsku w 2014 r.? Takie pytanie stawia pasażerom Miasto Gdańsk oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.

– Opinie naszych Pasażerów są dla nas bardzo ważne, stąd też ta właśnie kolejna ankieta, mająca wskazać mocniejsze jak i słabsze strony naszej komunikacji ? mówi Jerzy Dobaczewski, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. – Ankietę można będzie wypełniać online w okresie od 10 lipca do 1 sierpnia 2014 r. Dostępna jest pod linkiem: http://zadowolenie2014ztm.badanie.net/ – zaznacza dyrektor Dobaczewski.

Ankieta jest krótka, pytania proste, odpowiedzi zajmą nie więcej niż kilka minut.

W ankiecie można ocenić punktualność, dostępność, czasu podróży, czystość pojazdów, poczucia bezpieczeństwa oraz  życzliwość kierowców.

Pasażerowie gdańskiej komunikacji mogę również ocenić zachowania współpasażerów. Czy miał/-a Pan/-i styczność z jednym z poniższych zachowań pasażerów:

Przykry, uciążliwy zapach; głośne rozmowy/ słuchanie muzyki; picie alkoholu; palenie e-papierosów; wulgaryzmy itp. To jedno z pytań dotyczących współpasażerów.

Podobną ankietę przeprowadzano już w 2013 roku. Raport sporządzony po badaniu można znaleźć pod adreesem: http://www.ztm.gda.pl/img/plik_duzy_1545.pdf

Wnioski po ankiecie pozwolą nam na wdrożenie działań, mających wpływ na poprawę funkcjonowania obszarów słabiej ocenionych przez Pasażerów – mówi dyrektor Dobaczewski.

Pp

Autobus się spóźnia a współpasażerowie śmierdzą? Teraz możesz to opisać w specjalnej ankiecie.

petla_automat

Czy jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej w Gdańsku w 2014 r.? Takie pytanie stawia pasażerom Miasto Gdańsk oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.

- Opinie naszych Pasażerów są dla nas bardzo ważne, stąd też ta właśnie kolejna ankieta, mająca wskazać mocniejsze jak i słabsze strony naszej komunikacji ? mówi Jerzy Dobaczewski, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. - Ankietę można będzie wypełniać online w okresie od 10 lipca do 1 sierpnia 2014 r. Dostępna jest pod linkiem: http://zadowolenie2014ztm.badanie.net/ - zaznacza dyrektor Dobaczewski.

Ankieta jest krótka, pytania proste, odpowiedzi zajmą nie więcej niż kilka minut.

W ankiecie można ocenić punktualność, dostępność, czasu podróży, czystość pojazdów, poczucia bezpieczeństwa oraz  życzliwość kierowców.

Pasażerowie gdańskiej komunikacji mogę również ocenić zachowania współpasażerów. Czy miał/-a Pan/-i styczność z jednym z poniższych zachowań pasażerów:

Przykry, uciążliwy zapach; głośne rozmowy/ słuchanie muzyki; picie alkoholu; palenie e-papierosów; wulgaryzmy itp. To jedno z pytań dotyczących współpasażerów.

Podobną ankietę przeprowadzano już w 2013 roku. Raport sporządzony po badaniu można znaleźć pod adreesem: http://www.ztm.gda.pl/img/plik_duzy_1545.pdf

- Wnioski po ankiecie pozwolą nam na wdrożenie działań, mających wpływ na poprawę funkcjonowania obszarów słabiej ocenionych przez Pasażerów - mówi dyrektor Dobaczewski.

Pp

|

Autobus się spóźnia a współpasażerowie śmierdzą? Teraz możesz to opisać w specjalnej ankiecie.

petla_automat

Czy jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej w Gdańsku w 2014 r.? Takie pytanie stawia pasażerom Miasto Gdańsk oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.

- Opinie naszych Pasażerów są dla nas bardzo ważne, stąd też ta właśnie kolejna ankieta, mająca wskazać mocniejsze jak i słabsze strony naszej komunikacji ? mówi Jerzy Dobaczewski, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. - Ankietę można będzie wypełniać online w okresie od 10 lipca do 1 sierpnia 2014 r. Dostępna jest pod linkiem: http://zadowolenie2014ztm.badanie.net/ - zaznacza dyrektor Dobaczewski.

Ankieta jest krótka, pytania proste, odpowiedzi zajmą nie więcej niż kilka minut.

W ankiecie można ocenić punktualność, dostępność, czasu podróży, czystość pojazdów, poczucia bezpieczeństwa oraz  życzliwość kierowców.

Pasażerowie gdańskiej komunikacji mogę również ocenić zachowania współpasażerów. Czy miał/-a Pan/-i styczność z jednym z poniższych zachowań pasażerów:

Przykry, uciążliwy zapach; głośne rozmowy/ słuchanie muzyki; picie alkoholu; palenie e-papierosów; wulgaryzmy itp. To jedno z pytań dotyczących współpasażerów.

Podobną ankietę przeprowadzano już w 2013 roku. Raport sporządzony po badaniu można znaleźć pod adreesem: http://www.ztm.gda.pl/img/plik_duzy_1545.pdf

- Wnioski po ankiecie pozwolą nam na wdrożenie działań, mających wpływ na poprawę funkcjonowania obszarów słabiej ocenionych przez Pasażerów - mówi dyrektor Dobaczewski.

Pp

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Autobus się spóźnia a współpasażerowie śmierdzą? Teraz możesz to opisać w specjalnej ankiecie.

petla_automat

Czy jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej w Gdańsku w 2014 r.? Takie pytanie stawia pasażerom Miasto Gdańsk oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.

– Opinie naszych Pasażerów są dla nas bardzo ważne, stąd też ta właśnie kolejna ankieta, mająca wskazać mocniejsze jak i słabsze strony naszej komunikacji ? mówi Jerzy Dobaczewski, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. – Ankietę można będzie wypełniać online w okresie od 10 lipca do 1 sierpnia 2014 r. Dostępna jest pod linkiem: http://zadowolenie2014ztm.badanie.net/ – zaznacza dyrektor Dobaczewski.

Ankieta jest krótka, pytania proste, odpowiedzi zajmą nie więcej niż kilka minut.

W ankiecie można ocenić punktualność, dostępność, czasu podróży, czystość pojazdów, poczucia bezpieczeństwa oraz  życzliwość kierowców.

Pasażerowie gdańskiej komunikacji mogę również ocenić zachowania współpasażerów. Czy miał/-a Pan/-i styczność z jednym z poniższych zachowań pasażerów:

Przykry, uciążliwy zapach; głośne rozmowy/ słuchanie muzyki; picie alkoholu; palenie e-papierosów; wulgaryzmy itp. To jedno z pytań dotyczących współpasażerów.

Podobną ankietę przeprowadzano już w 2013 roku. Raport sporządzony po badaniu można znaleźć pod adreesem: http://www.ztm.gda.pl/img/plik_duzy_1545.pdf

Wnioski po ankiecie pozwolą nam na wdrożenie działań, mających wpływ na poprawę funkcjonowania obszarów słabiej ocenionych przez Pasażerów – mówi dyrektor Dobaczewski.

Pp