Opisz komunikację miejską i zachowanie pasażerów
Autobus się spóźnia a współpasażerowie śmierdzą? Teraz możesz to opisać w specjalnej ankiecie.
Czy jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej w Gdańsku w 2014 r.? Takie pytanie stawia pasażerom Miasto Gdańsk oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.
– Opinie naszych Pasażerów są dla nas bardzo ważne, stąd też ta właśnie kolejna ankieta, mająca wskazać mocniejsze jak i słabsze strony naszej komunikacji ? mówi Jerzy Dobaczewski, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. – Ankietę można będzie wypełniać online w okresie od 10 lipca do 1 sierpnia 2014 r. Dostępna jest pod linkiem: http://zadowolenie2014ztm.
Ankieta jest krótka, pytania proste, odpowiedzi zajmą nie więcej niż kilka minut.
W ankiecie można ocenić punktualność, dostępność, czasu podróży, czystość pojazdów, poczucia bezpieczeństwa oraz życzliwość kierowców.
Pasażerowie gdańskiej komunikacji mogę również ocenić zachowania współpasażerów. Czy miał/-a Pan/-i styczność z jednym z poniższych zachowań pasażerów:
Przykry, uciążliwy zapach; głośne rozmowy/ słuchanie muzyki; picie alkoholu; palenie e-papierosów; wulgaryzmy itp. To jedno z pytań dotyczących współpasażerów.
Podobną ankietę przeprowadzano już w 2013 roku. Raport sporządzony po badaniu można znaleźć pod adreesem: http://www.ztm.gda.pl/img/
– Wnioski po ankiecie pozwolą nam na wdrożenie działań, mających wpływ na poprawę funkcjonowania obszarów słabiej ocenionych przez Pasażerów – mówi dyrektor Dobaczewski.
Pp
Autobus się spóźnia a współpasażerowie śmierdzą? Teraz możesz to opisać w specjalnej ankiecie.
Czy jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej w Gdańsku w 2014 r.? Takie pytanie stawia pasażerom Miasto Gdańsk oraz Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku.
– Opinie naszych Pasażerów są dla nas bardzo ważne, stąd też ta właśnie kolejna ankieta, mająca wskazać mocniejsze jak i słabsze strony naszej komunikacji ? mówi Jerzy Dobaczewski, Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. – Ankietę można będzie wypełniać online w okresie od 10 lipca do 1 sierpnia 2014 r. Dostępna jest pod linkiem: http://zadowolenie2014ztm.
Ankieta jest krótka, pytania proste, odpowiedzi zajmą nie więcej niż kilka minut.
W ankiecie można ocenić punktualność, dostępność, czasu podróży, czystość pojazdów, poczucia bezpieczeństwa oraz życzliwość kierowców.
Pasażerowie gdańskiej komunikacji mogę również ocenić zachowania współpasażerów. Czy miał/-a Pan/-i styczność z jednym z poniższych zachowań pasażerów:
Przykry, uciążliwy zapach; głośne rozmowy/ słuchanie muzyki; picie alkoholu; palenie e-papierosów; wulgaryzmy itp. To jedno z pytań dotyczących współpasażerów.
Podobną ankietę przeprowadzano już w 2013 roku. Raport sporządzony po badaniu można znaleźć pod adreesem: http://www.ztm.gda.pl/img/
– Wnioski po ankiecie pozwolą nam na wdrożenie działań, mających wpływ na poprawę funkcjonowania obszarów słabiej ocenionych przez Pasażerów – mówi dyrektor Dobaczewski.
Pp