Reklama

Nie będzie płatnego parkowania w Oliwie!

Protesty mieszkańców, Rady Osiedla i radnych miasta nie poszły na marne. Nie będzie strefy płatnego parkowania w Oliwie! Ważą się losy pasów rowerowych.

Strefa_patnego_parkowania_nie_bedzie_Oliwa

Dziś odbyło się spotkanie radnych miasta z klubu Platformy Obywatelskiej. Na spotkaniu rozmawiano między innymi o nowych strefach płatnego parkowania, których gorącym zwolennikiem jest wiceprezydent Maciej Lisicki. Po dyskusji, wspólnie z wiceprezydentem Lisickim radni ustalili, że strefy płatnego parkowania w Oliwie nie będzie ? mówi radny Piotr Borawski. Maciej Lisicki zadeklarował. że pomimo przekonania, iż strefa płatnego parkowania powinna być ustanowiona dla Starej Oliwy, odstępuje od tego pomysłu pod wpływem naszych argumentów – dodaje radny Jarosław Gorecki

O strefie płatnego parkowania w Oliwie, na Siedlcach czy we Wrzeszczu zrobiło się głośno wiosną tego roku. Jej powstaniu sprzeciwiła się Rada Osiedla Oliwa, podobnie było na Siedlcach. Zarząd Osiedla Oliwa prosił o analizy potrzeb powstania takiej strefy. Z tego powodu, głosowanie w Radzie Miasta uchwały wprowadzającej płatne strefy przełożono z maja na wrzesień, a teraz na sesję listopadową.

Nie wierzę w argumenty mieszkańców, są zdjęcia z godziny 14, sprzed tygodnia. V LO ? ani jednego wolnego miejsca, wzdłuż Polanek, przy poczcie, przy Opata Rybińskiego ? uzasadniał swój pomysł jeszcze na początku października Maciej Lisicki . Jeśli ktoś mi mówi, że tu można znaleźć wolne miejsce, to mówi nieprawdę, myśmy to wielokrotnie sprawdzali ? dodawał wiceprezydent.

W ostatnich miesiącach wielu mieszkańców Oliwy i Gdańska poparło akcję pisania protestów do radnych miasta. Kilkanaście dni temu z ostrym listem o strefie parkowania i pasach rowerowych wystąpili do prezydenta Gdańska wszyscy radni miejscy z okręgu 6. Realizacja tego pomysłu spowoduje nieodwracalne szkody w postaci utraty zaufania mieszkańców do władzy, która nie liczy się z ich zdaniem! ? czytamy w liście do prezydenta Adamowicza. Mieszkańcy mają absolutną rację, że jest to pomysł chybiony. Wspólny list radnych powstał z inicjatywy radnego Jarosława Goreckiego.

Oliwa może odetchnąć. Władza usłyszała jej głos. Ale inne dzielnice będą jeszcze walczyć o to by je usłyszano i szanowano ich zdanie.

Cieszymy się, że Oliwa zostanie oszczędzona od skutków szkodliwej i nieprzemyślanej uchwały ? mówi Jędrzej Włodarczyk, przewodniczący Zarządu Osiedla Siedlce. Szkoda tylko, że ta decyzja została podjęta za zamkniętymi drzwiami, za sprawą zakulisowych negocjacji, a nie w wyniku otwartych konsultacji z mieszkańcami i ekspertami w oparciu o stosowne analizy, jak to powinno mieć miejsce w nowoczesnej demokracji. Jeżeli opłaty dla mieszkańców są złe w Oliwie, muszą również być złe we Wrzeszczu czy na Siedlcach. Nie ma powodu, aby stosować taką wybiórczość ? dodaje Włodarczyk. Konsultacji z mieszkańcami domaga się również Zarząd Dzielnicy Wrzeszcz Górny.

Na dzisiejszym klubie radnych Platformy Obywatelskiej poruszano również temat pasów rowerowych w ciągu ul. Wita Stwosza i al. Wojska Polskiego. To kolejny pomysł wiceprezydenta Lisickiego. Jednak do tej sprawy radni mają wrócić w listopadzie, po sprawdzeniu planów wymiany sieci gazowej na ul. Wita Stwosza. Nieoficjalnie mówi się, że w ramach kompromisu, pasy jednak powstaną – w zamian za rezygnację wiceprezydenta Lisickiego z płatnej strefy w Oliwie.

Tomasz Strug

Protesty mieszkańców, Rady Osiedla i radnych miasta nie poszły na marne. Nie będzie strefy płatnego parkowania w Oliwie! Ważą się losy pasów rowerowych.

Strefa_patnego_parkowania_nie_bedzie_Oliwa

Dziś odbyło się spotkanie radnych miasta z klubu Platformy Obywatelskiej. Na spotkaniu rozmawiano między innymi o nowych strefach płatnego parkowania, których gorącym zwolennikiem jest wiceprezydent Maciej Lisicki. Po dyskusji, wspólnie z wiceprezydentem Lisickim radni ustalili, że strefy płatnego parkowania w Oliwie nie będzie ? mówi radny Piotr Borawski. Maciej Lisicki zadeklarował. że pomimo przekonania, iż strefa płatnego parkowania powinna być ustanowiona dla Starej Oliwy, odstępuje od tego pomysłu pod wpływem naszych argumentów - dodaje radny Jarosław Gorecki

O strefie płatnego parkowania w Oliwie, na Siedlcach czy we Wrzeszczu zrobiło się głośno wiosną tego roku. Jej powstaniu sprzeciwiła się Rada Osiedla Oliwa, podobnie było na Siedlcach. Zarząd Osiedla Oliwa prosił o analizy potrzeb powstania takiej strefy. Z tego powodu, głosowanie w Radzie Miasta uchwały wprowadzającej płatne strefy przełożono z maja na wrzesień, a teraz na sesję listopadową.

Nie wierzę w argumenty mieszkańców, są zdjęcia z godziny 14, sprzed tygodnia. V LO ? ani jednego wolnego miejsca, wzdłuż Polanek, przy poczcie, przy Opata Rybińskiego ? uzasadniał swój pomysł jeszcze na początku października Maciej Lisicki . Jeśli ktoś mi mówi, że tu można znaleźć wolne miejsce, to mówi nieprawdę, myśmy to wielokrotnie sprawdzali ? dodawał wiceprezydent.

W ostatnich miesiącach wielu mieszkańców Oliwy i Gdańska poparło akcję pisania protestów do radnych miasta. Kilkanaście dni temu z ostrym listem o strefie parkowania i pasach rowerowych wystąpili do prezydenta Gdańska wszyscy radni miejscy z okręgu 6. Realizacja tego pomysłu spowoduje nieodwracalne szkody w postaci utraty zaufania mieszkańców do władzy, która nie liczy się z ich zdaniem! ? czytamy w liście do prezydenta Adamowicza. Mieszkańcy mają absolutną rację, że jest to pomysł chybiony. Wspólny list radnych powstał z inicjatywy radnego Jarosława Goreckiego.

Oliwa może odetchnąć. Władza usłyszała jej głos. Ale inne dzielnice będą jeszcze walczyć o to by je usłyszano i szanowano ich zdanie.

Cieszymy się, że Oliwa zostanie oszczędzona od skutków szkodliwej i nieprzemyślanej uchwały ? mówi Jędrzej Włodarczyk, przewodniczący Zarządu Osiedla Siedlce. Szkoda tylko, że ta decyzja została podjęta za zamkniętymi drzwiami, za sprawą zakulisowych negocjacji, a nie w wyniku otwartych konsultacji z mieszkańcami i ekspertami w oparciu o stosowne analizy, jak to powinno mieć miejsce w nowoczesnej demokracji. Jeżeli opłaty dla mieszkańców są złe w Oliwie, muszą również być złe we Wrzeszczu czy na Siedlcach. Nie ma powodu, aby stosować taką wybiórczość ? dodaje Włodarczyk. Konsultacji z mieszkańcami domaga się również Zarząd Dzielnicy Wrzeszcz Górny.

Na dzisiejszym klubie radnych Platformy Obywatelskiej poruszano również temat pasów rowerowych w ciągu ul. Wita Stwosza i al. Wojska Polskiego. To kolejny pomysł wiceprezydenta Lisickiego. Jednak do tej sprawy radni mają wrócić w listopadzie, po sprawdzeniu planów wymiany sieci gazowej na ul. Wita Stwosza. Nieoficjalnie mówi się, że w ramach kompromisu, pasy jednak powstaną - w zamian za rezygnację wiceprezydenta Lisickiego z płatnej strefy w Oliwie.

Tomasz Strug

|

Protesty mieszkańców, Rady Osiedla i radnych miasta nie poszły na marne. Nie będzie strefy płatnego parkowania w Oliwie! Ważą się losy pasów rowerowych.

Strefa_patnego_parkowania_nie_bedzie_Oliwa

Dziś odbyło się spotkanie radnych miasta z klubu Platformy Obywatelskiej. Na spotkaniu rozmawiano między innymi o nowych strefach płatnego parkowania, których gorącym zwolennikiem jest wiceprezydent Maciej Lisicki. Po dyskusji, wspólnie z wiceprezydentem Lisickim radni ustalili, że strefy płatnego parkowania w Oliwie nie będzie ? mówi radny Piotr Borawski. Maciej Lisicki zadeklarował. że pomimo przekonania, iż strefa płatnego parkowania powinna być ustanowiona dla Starej Oliwy, odstępuje od tego pomysłu pod wpływem naszych argumentów - dodaje radny Jarosław Gorecki

O strefie płatnego parkowania w Oliwie, na Siedlcach czy we Wrzeszczu zrobiło się głośno wiosną tego roku. Jej powstaniu sprzeciwiła się Rada Osiedla Oliwa, podobnie było na Siedlcach. Zarząd Osiedla Oliwa prosił o analizy potrzeb powstania takiej strefy. Z tego powodu, głosowanie w Radzie Miasta uchwały wprowadzającej płatne strefy przełożono z maja na wrzesień, a teraz na sesję listopadową.

Nie wierzę w argumenty mieszkańców, są zdjęcia z godziny 14, sprzed tygodnia. V LO ? ani jednego wolnego miejsca, wzdłuż Polanek, przy poczcie, przy Opata Rybińskiego ? uzasadniał swój pomysł jeszcze na początku października Maciej Lisicki . Jeśli ktoś mi mówi, że tu można znaleźć wolne miejsce, to mówi nieprawdę, myśmy to wielokrotnie sprawdzali ? dodawał wiceprezydent.

W ostatnich miesiącach wielu mieszkańców Oliwy i Gdańska poparło akcję pisania protestów do radnych miasta. Kilkanaście dni temu z ostrym listem o strefie parkowania i pasach rowerowych wystąpili do prezydenta Gdańska wszyscy radni miejscy z okręgu 6. Realizacja tego pomysłu spowoduje nieodwracalne szkody w postaci utraty zaufania mieszkańców do władzy, która nie liczy się z ich zdaniem! ? czytamy w liście do prezydenta Adamowicza. Mieszkańcy mają absolutną rację, że jest to pomysł chybiony. Wspólny list radnych powstał z inicjatywy radnego Jarosława Goreckiego.

Oliwa może odetchnąć. Władza usłyszała jej głos. Ale inne dzielnice będą jeszcze walczyć o to by je usłyszano i szanowano ich zdanie.

Cieszymy się, że Oliwa zostanie oszczędzona od skutków szkodliwej i nieprzemyślanej uchwały ? mówi Jędrzej Włodarczyk, przewodniczący Zarządu Osiedla Siedlce. Szkoda tylko, że ta decyzja została podjęta za zamkniętymi drzwiami, za sprawą zakulisowych negocjacji, a nie w wyniku otwartych konsultacji z mieszkańcami i ekspertami w oparciu o stosowne analizy, jak to powinno mieć miejsce w nowoczesnej demokracji. Jeżeli opłaty dla mieszkańców są złe w Oliwie, muszą również być złe we Wrzeszczu czy na Siedlcach. Nie ma powodu, aby stosować taką wybiórczość ? dodaje Włodarczyk. Konsultacji z mieszkańcami domaga się również Zarząd Dzielnicy Wrzeszcz Górny.

Na dzisiejszym klubie radnych Platformy Obywatelskiej poruszano również temat pasów rowerowych w ciągu ul. Wita Stwosza i al. Wojska Polskiego. To kolejny pomysł wiceprezydenta Lisickiego. Jednak do tej sprawy radni mają wrócić w listopadzie, po sprawdzeniu planów wymiany sieci gazowej na ul. Wita Stwosza. Nieoficjalnie mówi się, że w ramach kompromisu, pasy jednak powstaną - w zamian za rezygnację wiceprezydenta Lisickiego z płatnej strefy w Oliwie.

Tomasz Strug

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Protesty mieszkańców, Rady Osiedla i radnych miasta nie poszły na marne. Nie będzie strefy płatnego parkowania w Oliwie! Ważą się losy pasów rowerowych.

Strefa_patnego_parkowania_nie_bedzie_Oliwa

Dziś odbyło się spotkanie radnych miasta z klubu Platformy Obywatelskiej. Na spotkaniu rozmawiano między innymi o nowych strefach płatnego parkowania, których gorącym zwolennikiem jest wiceprezydent Maciej Lisicki. Po dyskusji, wspólnie z wiceprezydentem Lisickim radni ustalili, że strefy płatnego parkowania w Oliwie nie będzie ? mówi radny Piotr Borawski. Maciej Lisicki zadeklarował. że pomimo przekonania, iż strefa płatnego parkowania powinna być ustanowiona dla Starej Oliwy, odstępuje od tego pomysłu pod wpływem naszych argumentów – dodaje radny Jarosław Gorecki

O strefie płatnego parkowania w Oliwie, na Siedlcach czy we Wrzeszczu zrobiło się głośno wiosną tego roku. Jej powstaniu sprzeciwiła się Rada Osiedla Oliwa, podobnie było na Siedlcach. Zarząd Osiedla Oliwa prosił o analizy potrzeb powstania takiej strefy. Z tego powodu, głosowanie w Radzie Miasta uchwały wprowadzającej płatne strefy przełożono z maja na wrzesień, a teraz na sesję listopadową.

Nie wierzę w argumenty mieszkańców, są zdjęcia z godziny 14, sprzed tygodnia. V LO ? ani jednego wolnego miejsca, wzdłuż Polanek, przy poczcie, przy Opata Rybińskiego ? uzasadniał swój pomysł jeszcze na początku października Maciej Lisicki . Jeśli ktoś mi mówi, że tu można znaleźć wolne miejsce, to mówi nieprawdę, myśmy to wielokrotnie sprawdzali ? dodawał wiceprezydent.

W ostatnich miesiącach wielu mieszkańców Oliwy i Gdańska poparło akcję pisania protestów do radnych miasta. Kilkanaście dni temu z ostrym listem o strefie parkowania i pasach rowerowych wystąpili do prezydenta Gdańska wszyscy radni miejscy z okręgu 6. Realizacja tego pomysłu spowoduje nieodwracalne szkody w postaci utraty zaufania mieszkańców do władzy, która nie liczy się z ich zdaniem! ? czytamy w liście do prezydenta Adamowicza. Mieszkańcy mają absolutną rację, że jest to pomysł chybiony. Wspólny list radnych powstał z inicjatywy radnego Jarosława Goreckiego.

Oliwa może odetchnąć. Władza usłyszała jej głos. Ale inne dzielnice będą jeszcze walczyć o to by je usłyszano i szanowano ich zdanie.

Cieszymy się, że Oliwa zostanie oszczędzona od skutków szkodliwej i nieprzemyślanej uchwały ? mówi Jędrzej Włodarczyk, przewodniczący Zarządu Osiedla Siedlce. Szkoda tylko, że ta decyzja została podjęta za zamkniętymi drzwiami, za sprawą zakulisowych negocjacji, a nie w wyniku otwartych konsultacji z mieszkańcami i ekspertami w oparciu o stosowne analizy, jak to powinno mieć miejsce w nowoczesnej demokracji. Jeżeli opłaty dla mieszkańców są złe w Oliwie, muszą również być złe we Wrzeszczu czy na Siedlcach. Nie ma powodu, aby stosować taką wybiórczość ? dodaje Włodarczyk. Konsultacji z mieszkańcami domaga się również Zarząd Dzielnicy Wrzeszcz Górny.

Na dzisiejszym klubie radnych Platformy Obywatelskiej poruszano również temat pasów rowerowych w ciągu ul. Wita Stwosza i al. Wojska Polskiego. To kolejny pomysł wiceprezydenta Lisickiego. Jednak do tej sprawy radni mają wrócić w listopadzie, po sprawdzeniu planów wymiany sieci gazowej na ul. Wita Stwosza. Nieoficjalnie mówi się, że w ramach kompromisu, pasy jednak powstaną – w zamian za rezygnację wiceprezydenta Lisickiego z płatnej strefy w Oliwie.

Tomasz Strug