Pracowite automaty biletowe
Już prawie miesiąc w Gdańsku działają 22 automaty do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej. Gdańszczanie i turyści kupili w nich już 51 tysięcy biletów. W czołówce jest automat stojący przy pętli tramwajowej w Oliwie.
Niebawem do Gdańska trafi 28 nowych maszyn, a ich oferta poszerzy się o możliwość doładowania karty miejskiej. Będzie więc można przedłużyć ważność karty czekając na autobus, czy tramwaj, bez konieczności udawania się do specjalnego punktu.
Statystyki pokazują, że najwięcej biletów sprzedano w automatach przy Dworcu Głównym PKP, na pętli w Oliwie oraz na Wyspie Sobieszewskiej. Najmniej przy przystanku Słowackiego/Srebrniki. Pojawiające się usterki i reklamacje są na bieżąco przyjmowane i usuwane przez pracowników serwisu, wykonawców spółki Avista.
Jak i gdzie skorzystać z automatów?
www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wieceji/31
Procedura rozpatrywania reklamacji:
http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wieceji/31
Przypominamy, że w związku z prowadzonymi w Gdańsku wieloma inwestycjami w infrastrukturę tramwajową i drogową, zgodnie z uchwałą Rady Miasta Gdańska w sprawie ustalenia zasad taryfowych, w przypadku wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej lub zmiany pojazdu z powodu awarii, bilet na jeden przejazd zachowuje ważność w innym, najbliższym pojeździe zmierzającym w kierunku przystanku końcowego po stałej linii. Zasada ta dotyczy wszystkich przypadków, gdy organizowana jest komunikacja zastępcza lub występuje awaria pojazdu.
StaraOliwa.pl/BP UMG
Już prawie miesiąc w Gdańsku działają 22 automaty do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej. Gdańszczanie i turyści kupili w nich już 51 tysięcy biletów. W czołówce jest automat stojący przy pętli tramwajowej w Oliwie.
Niebawem do Gdańska trafi 28 nowych maszyn, a ich oferta poszerzy się o możliwość doładowania karty miejskiej. Będzie więc można przedłużyć ważność karty czekając na autobus, czy tramwaj, bez konieczności udawania się do specjalnego punktu.
Statystyki pokazują, że najwięcej biletów sprzedano w automatach przy Dworcu Głównym PKP, na pętli w Oliwie oraz na Wyspie Sobieszewskiej. Najmniej przy przystanku Słowackiego/Srebrniki. Pojawiające się usterki i reklamacje są na bieżąco przyjmowane i usuwane przez pracowników serwisu, wykonawców spółki Avista.
Jak i gdzie skorzystać z automatów?
www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wieceji/31
Procedura rozpatrywania reklamacji:
http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wieceji/31
Przypominamy, że w związku z prowadzonymi w Gdańsku wieloma inwestycjami w infrastrukturę tramwajową i drogową, zgodnie z uchwałą Rady Miasta Gdańska w sprawie ustalenia zasad taryfowych, w przypadku wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej lub zmiany pojazdu z powodu awarii, bilet na jeden przejazd zachowuje ważność w innym, najbliższym pojeździe zmierzającym w kierunku przystanku końcowego po stałej linii. Zasada ta dotyczy wszystkich przypadków, gdy organizowana jest komunikacja zastępcza lub występuje awaria pojazdu.
StaraOliwa.pl/BP UMG
|Już prawie miesiąc w Gdańsku działają 22 automaty do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej. Gdańszczanie i turyści kupili w nich już 51 tysięcy biletów. W czołówce jest automat stojący przy pętli tramwajowej w Oliwie.
Niebawem do Gdańska trafi 28 nowych maszyn, a ich oferta poszerzy się o możliwość doładowania karty miejskiej. Będzie więc można przedłużyć ważność karty czekając na autobus, czy tramwaj, bez konieczności udawania się do specjalnego punktu.
Statystyki pokazują, że najwięcej biletów sprzedano w automatach przy Dworcu Głównym PKP, na pętli w Oliwie oraz na Wyspie Sobieszewskiej. Najmniej przy przystanku Słowackiego/Srebrniki. Pojawiające się usterki i reklamacje są na bieżąco przyjmowane i usuwane przez pracowników serwisu, wykonawców spółki Avista.
Jak i gdzie skorzystać z automatów?
www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wieceji/31
Procedura rozpatrywania reklamacji:
http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/wieceji/31
Przypominamy, że w związku z prowadzonymi w Gdańsku wieloma inwestycjami w infrastrukturę tramwajową i drogową, zgodnie z uchwałą Rady Miasta Gdańska w sprawie ustalenia zasad taryfowych, w przypadku wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej lub zmiany pojazdu z powodu awarii, bilet na jeden przejazd zachowuje ważność w innym, najbliższym pojeździe zmierzającym w kierunku przystanku końcowego po stałej linii. Zasada ta dotyczy wszystkich przypadków, gdy organizowana jest komunikacja zastępcza lub występuje awaria pojazdu.
StaraOliwa.pl/BP UMG