Reklama

Ul. Grottgera z równorzędnymi krzyżówkami – powstała nowa strefa „tempo 30”

Od dziś na kolejnym fragmencie Oliwy wprowadzono skrzyżowania równorzędne oraz strefę ?tempo 30?. Ma być spokojniej i bezpieczniej.

tempo_30

Od 14 czerwca wszystkie skrzyżowania ul. Grottgera z przecinającymi ja uliczkami stają się równorzędne. Jednocześnie na tym terenie wprowadzono ograniczenie prędkości w ramach ?strefy tempo 30?.

Celem tych zmian jest oczywiście poprawa bezpieczeństwa. Na ul. Grottgera wielokrotnie dochodziło do stłuczek, spowodowanych wymuszeniem pierwszeństwa przez samochody wyjeżdżające z ulic podporządkowanych. Szczególnie niebezpieczne było skrzyżowanie z ul. Tetmajera (posiadającą najlepszą nawierzchnię). Jednocześnie ul. Grottgera traciła swoją nadrzedność przy skrzyżowaniach z ulicami: Derdowskiego i Żeromskiego. 

Teraz do każdego skrzyżowania trzeba będzie podjeżdżać z większą ostrożnością i ustępować pierwszeństwa pojazdom jadącym z prawej strony.

W Oliwie dotychczas takie rozwiązanie zastosowano w rejonie ulic: Leśnej, Liczmańskiego, Podhalańskiej. Strefę ?tempo 30? wprowadzono wcześniej również na ul. Derdowskiego między al. Grunwaldzką a ul. Wita Stwosza.

Docelowo, sieć stref ?tempo 30? i skrzyżowań równorzędnych ma objąć wszystkie ulice lokalne w Gdańsku (to nawet ok. 70% wszystkich ulic w mieście).

Pw

Od dziś na kolejnym fragmencie Oliwy wprowadzono skrzyżowania równorzędne oraz strefę ?tempo 30?. Ma być spokojniej i bezpieczniej.

tempo_30

Od 14 czerwca wszystkie skrzyżowania ul. Grottgera z przecinającymi ja uliczkami stają się równorzędne. Jednocześnie na tym terenie wprowadzono ograniczenie prędkości w ramach ?strefy tempo 30?.

Celem tych zmian jest oczywiście poprawa bezpieczeństwa. Na ul. Grottgera wielokrotnie dochodziło do stłuczek, spowodowanych wymuszeniem pierwszeństwa przez samochody wyjeżdżające z ulic podporządkowanych. Szczególnie niebezpieczne było skrzyżowanie z ul. Tetmajera (posiadającą najlepszą nawierzchnię). Jednocześnie ul. Grottgera traciła swoją nadrzedność przy skrzyżowaniach z ulicami: Derdowskiego i Żeromskiego. 

Teraz do każdego skrzyżowania trzeba będzie podjeżdżać z większą ostrożnością i ustępować pierwszeństwa pojazdom jadącym z prawej strony.

W Oliwie dotychczas takie rozwiązanie zastosowano w rejonie ulic: Leśnej, Liczmańskiego, Podhalańskiej. Strefę ?tempo 30? wprowadzono wcześniej również na ul. Derdowskiego między al. Grunwaldzką a ul. Wita Stwosza.

Docelowo, sieć stref ?tempo 30? i skrzyżowań równorzędnych ma objąć wszystkie ulice lokalne w Gdańsku (to nawet ok. 70% wszystkich ulic w mieście).

Pw

|

Od dziś na kolejnym fragmencie Oliwy wprowadzono skrzyżowania równorzędne oraz strefę ?tempo 30?. Ma być spokojniej i bezpieczniej.

tempo_30

Od 14 czerwca wszystkie skrzyżowania ul. Grottgera z przecinającymi ja uliczkami stają się równorzędne. Jednocześnie na tym terenie wprowadzono ograniczenie prędkości w ramach ?strefy tempo 30?.

Celem tych zmian jest oczywiście poprawa bezpieczeństwa. Na ul. Grottgera wielokrotnie dochodziło do stłuczek, spowodowanych wymuszeniem pierwszeństwa przez samochody wyjeżdżające z ulic podporządkowanych. Szczególnie niebezpieczne było skrzyżowanie z ul. Tetmajera (posiadającą najlepszą nawierzchnię). Jednocześnie ul. Grottgera traciła swoją nadrzedność przy skrzyżowaniach z ulicami: Derdowskiego i Żeromskiego. 

Teraz do każdego skrzyżowania trzeba będzie podjeżdżać z większą ostrożnością i ustępować pierwszeństwa pojazdom jadącym z prawej strony.

W Oliwie dotychczas takie rozwiązanie zastosowano w rejonie ulic: Leśnej, Liczmańskiego, Podhalańskiej. Strefę ?tempo 30? wprowadzono wcześniej również na ul. Derdowskiego między al. Grunwaldzką a ul. Wita Stwosza.

Docelowo, sieć stref ?tempo 30? i skrzyżowań równorzędnych ma objąć wszystkie ulice lokalne w Gdańsku (to nawet ok. 70% wszystkich ulic w mieście).

Pw

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Od dziś na kolejnym fragmencie Oliwy wprowadzono skrzyżowania równorzędne oraz strefę ?tempo 30?. Ma być spokojniej i bezpieczniej.

tempo_30

Od 14 czerwca wszystkie skrzyżowania ul. Grottgera z przecinającymi ja uliczkami stają się równorzędne. Jednocześnie na tym terenie wprowadzono ograniczenie prędkości w ramach ?strefy tempo 30?.

Celem tych zmian jest oczywiście poprawa bezpieczeństwa. Na ul. Grottgera wielokrotnie dochodziło do stłuczek, spowodowanych wymuszeniem pierwszeństwa przez samochody wyjeżdżające z ulic podporządkowanych. Szczególnie niebezpieczne było skrzyżowanie z ul. Tetmajera (posiadającą najlepszą nawierzchnię). Jednocześnie ul. Grottgera traciła swoją nadrzedność przy skrzyżowaniach z ulicami: Derdowskiego i Żeromskiego. 

Teraz do każdego skrzyżowania trzeba będzie podjeżdżać z większą ostrożnością i ustępować pierwszeństwa pojazdom jadącym z prawej strony.

W Oliwie dotychczas takie rozwiązanie zastosowano w rejonie ulic: Leśnej, Liczmańskiego, Podhalańskiej. Strefę ?tempo 30? wprowadzono wcześniej również na ul. Derdowskiego między al. Grunwaldzką a ul. Wita Stwosza.

Docelowo, sieć stref ?tempo 30? i skrzyżowań równorzędnych ma objąć wszystkie ulice lokalne w Gdańsku (to nawet ok. 70% wszystkich ulic w mieście).

Pw