Reklama

Tristar nie pomoże jadącym Spacerową do obwodnicy

System ?Tristar? jest już prawie gotowy. Na razie nie pomoże on jednak kierowcom stojącym w korkach na ul. Spacerowej, w kierunku obwodnicy. Być może krótszy w czasie będzie zjazd do Oliwy.

Z końcem lipca nastąpi oficjalne zakończenie robót budowlanych związanych z powstaniem zintegrowanego systemu inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?. Do końca 2014 roku ma się zakończyć faza odbioru i regulacji tego bardzo potrzebnego systemu.

Niestety ?Tristar? niewiele na razie pomoże kierowcom jadącym ul. Spacerową w kierunku obwodnicy i Osowy. Obecnie ostatnim skrzyżowaniem obsługiwanym przez system jest skręt do oliwskiego zoo. ?Tristar? nie obsługuje również węzła ?Wysoka? oraz skrzyżowania ulic: Kielnieńskiej i Spacerowej w Osowie.

Zapytaliśmy czy możliwe jest podłączenie tych sygnalizacji do ?Tristara??

Oczywiście rozbudowa systemu jest możliwa, system jest otwarty ? odpowiada Krzysztof Łutowicz, dyrektor Biura Realizacji Projektu „Tristar”  z Gdańskich Inwestycji Komunalnych. Jednak nie wiadomo jeszcze kiedy to nastąpi.

Niestety to są ogromne pieniądze. Od skrzyżowania z ul. Karwieńską trzebaby dociągnąć wzdłuż całej ul. Spacerowej światłowód. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie bezprzewodowe ? dodaje Tomasz Wawrzonek, kierownik Działu Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg i Zieleni. ? Na przyszły rok nie są przewidziane żadne fundusze na rozwój ?Tristara?. O kolejnych zmianach możemy mówić dopiero w kontekście kilku najbliższych lat.

Zintegrowanego system inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?  ma ułatwiać przejazd i skracać czas przejazdu w aglomeracji trójmiejskiej. Czas przejazdu samochodów osobowych ma się zmniejszyć o min. 5,5% a komunikacji miejskiej o 6,5%.

Koszt inwestycji to 160,8 mln złotych z czego 85 % dofinansowała Unia Europejska.

Tomasz Strug

Tristar20140630_08

Gdańskie Centrum Zarządzania Ruchem mieści się we Wrzeszczu, przy ul. Wyspiańskiego 9a

Ile nas kosztują korki?

System ?Tristar? jest już prawie gotowy. Na razie nie pomoże on jednak kierowcom stojącym w korkach na ul. Spacerowej, w kierunku obwodnicy. Być może krótszy w czasie będzie zjazd do Oliwy.

Z końcem lipca nastąpi oficjalne zakończenie robót budowlanych związanych z powstaniem zintegrowanego systemu inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?. Do końca 2014 roku ma się zakończyć faza odbioru i regulacji tego bardzo potrzebnego systemu.

Niestety ?Tristar? niewiele na razie pomoże kierowcom jadącym ul. Spacerową w kierunku obwodnicy i Osowy. Obecnie ostatnim skrzyżowaniem obsługiwanym przez system jest skręt do oliwskiego zoo. ?Tristar? nie obsługuje również węzła ?Wysoka? oraz skrzyżowania ulic: Kielnieńskiej i Spacerowej w Osowie.

Zapytaliśmy czy możliwe jest podłączenie tych sygnalizacji do ?Tristara??

- Oczywiście rozbudowa systemu jest możliwa, system jest otwarty ? odpowiada Krzysztof Łutowicz, dyrektor Biura Realizacji Projektu "Tristar"  z Gdańskich Inwestycji Komunalnych. Jednak nie wiadomo jeszcze kiedy to nastąpi.

- Niestety to są ogromne pieniądze. Od skrzyżowania z ul. Karwieńską trzebaby dociągnąć wzdłuż całej ul. Spacerowej światłowód. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie bezprzewodowe ? dodaje Tomasz Wawrzonek, kierownik Działu Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg i Zieleni. ? Na przyszły rok nie są przewidziane żadne fundusze na rozwój ?Tristara?. O kolejnych zmianach możemy mówić dopiero w kontekście kilku najbliższych lat.

Zintegrowanego system inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?  ma ułatwiać przejazd i skracać czas przejazdu w aglomeracji trójmiejskiej. Czas przejazdu samochodów osobowych ma się zmniejszyć o min. 5,5% a komunikacji miejskiej o 6,5%.

Koszt inwestycji to 160,8 mln złotych z czego 85 % dofinansowała Unia Europejska.

Tomasz Strug

Tristar20140630_08

Gdańskie Centrum Zarządzania Ruchem mieści się we Wrzeszczu, przy ul. Wyspiańskiego 9a

Ile nas kosztują korki?

|

System ?Tristar? jest już prawie gotowy. Na razie nie pomoże on jednak kierowcom stojącym w korkach na ul. Spacerowej, w kierunku obwodnicy. Być może krótszy w czasie będzie zjazd do Oliwy.

Z końcem lipca nastąpi oficjalne zakończenie robót budowlanych związanych z powstaniem zintegrowanego systemu inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?. Do końca 2014 roku ma się zakończyć faza odbioru i regulacji tego bardzo potrzebnego systemu.

Niestety ?Tristar? niewiele na razie pomoże kierowcom jadącym ul. Spacerową w kierunku obwodnicy i Osowy. Obecnie ostatnim skrzyżowaniem obsługiwanym przez system jest skręt do oliwskiego zoo. ?Tristar? nie obsługuje również węzła ?Wysoka? oraz skrzyżowania ulic: Kielnieńskiej i Spacerowej w Osowie.

Zapytaliśmy czy możliwe jest podłączenie tych sygnalizacji do ?Tristara??

- Oczywiście rozbudowa systemu jest możliwa, system jest otwarty ? odpowiada Krzysztof Łutowicz, dyrektor Biura Realizacji Projektu "Tristar"  z Gdańskich Inwestycji Komunalnych. Jednak nie wiadomo jeszcze kiedy to nastąpi.

- Niestety to są ogromne pieniądze. Od skrzyżowania z ul. Karwieńską trzebaby dociągnąć wzdłuż całej ul. Spacerowej światłowód. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie bezprzewodowe ? dodaje Tomasz Wawrzonek, kierownik Działu Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg i Zieleni. ? Na przyszły rok nie są przewidziane żadne fundusze na rozwój ?Tristara?. O kolejnych zmianach możemy mówić dopiero w kontekście kilku najbliższych lat.

Zintegrowanego system inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?  ma ułatwiać przejazd i skracać czas przejazdu w aglomeracji trójmiejskiej. Czas przejazdu samochodów osobowych ma się zmniejszyć o min. 5,5% a komunikacji miejskiej o 6,5%.

Koszt inwestycji to 160,8 mln złotych z czego 85 % dofinansowała Unia Europejska.

Tomasz Strug

Tristar20140630_08

Gdańskie Centrum Zarządzania Ruchem mieści się we Wrzeszczu, przy ul. Wyspiańskiego 9a

Ile nas kosztują korki?

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

System ?Tristar? jest już prawie gotowy. Na razie nie pomoże on jednak kierowcom stojącym w korkach na ul. Spacerowej, w kierunku obwodnicy. Być może krótszy w czasie będzie zjazd do Oliwy.

Z końcem lipca nastąpi oficjalne zakończenie robót budowlanych związanych z powstaniem zintegrowanego systemu inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?. Do końca 2014 roku ma się zakończyć faza odbioru i regulacji tego bardzo potrzebnego systemu.

Niestety ?Tristar? niewiele na razie pomoże kierowcom jadącym ul. Spacerową w kierunku obwodnicy i Osowy. Obecnie ostatnim skrzyżowaniem obsługiwanym przez system jest skręt do oliwskiego zoo. ?Tristar? nie obsługuje również węzła ?Wysoka? oraz skrzyżowania ulic: Kielnieńskiej i Spacerowej w Osowie.

Zapytaliśmy czy możliwe jest podłączenie tych sygnalizacji do ?Tristara??

Oczywiście rozbudowa systemu jest możliwa, system jest otwarty ? odpowiada Krzysztof Łutowicz, dyrektor Biura Realizacji Projektu „Tristar”  z Gdańskich Inwestycji Komunalnych. Jednak nie wiadomo jeszcze kiedy to nastąpi.

Niestety to są ogromne pieniądze. Od skrzyżowania z ul. Karwieńską trzebaby dociągnąć wzdłuż całej ul. Spacerowej światłowód. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie bezprzewodowe ? dodaje Tomasz Wawrzonek, kierownik Działu Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg i Zieleni. ? Na przyszły rok nie są przewidziane żadne fundusze na rozwój ?Tristara?. O kolejnych zmianach możemy mówić dopiero w kontekście kilku najbliższych lat.

Zintegrowanego system inteligentnego sterowania ruchem drogowym w Trójmieście ?Tristar?  ma ułatwiać przejazd i skracać czas przejazdu w aglomeracji trójmiejskiej. Czas przejazdu samochodów osobowych ma się zmniejszyć o min. 5,5% a komunikacji miejskiej o 6,5%.

Koszt inwestycji to 160,8 mln złotych z czego 85 % dofinansowała Unia Europejska.

Tomasz Strug

Tristar20140630_08

Gdańskie Centrum Zarządzania Ruchem mieści się we Wrzeszczu, przy ul. Wyspiańskiego 9a

Ile nas kosztują korki?