Reklama

Budują wiadukt nad Wita Stwosza

Wyłaniają się kształty wiaduktów kolejowych nad al. Grunwaldzką i ul Polanki. Najbliższej nocy rozpocznie się montaż belek bramownicy w miejscu przyszłego wiaduktu nad ul. Wita Stwosza.

PKM_Wita_Stwosza_XII_2013

Już tej nocy rozpocznie się montaż belek na stojących tu od kilku dni podporach (widocznych na zdjęciu). Wkrótce powstanie tu szalunek, a następnie konstrukcja wiaduktu kolejowego WK 5 dla Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.

Prace przy montażu belek tzw. bramownicy prowadzone będą przez ok. 2-3 noce, aby nie utrudniać ruchu samochodowego i tramwajowego za dnia  ? informuje Tomasz Konopacki, rzecznik prasowy PKM. Ze względów bezpieczeństwa, w momencie podnoszenia każdej z belek przez dźwig, ruch na ul. Wita Stwosza musi bowiem zostać na chwilę całkowicie wstrzymany. Podobny system pracy sprawdził się wcześniej na pobliskiej al. Grunwaldzkiej.

Pw

 

Wyłaniają się kształty wiaduktów kolejowych nad al. Grunwaldzką i ul Polanki. Najbliższej nocy rozpocznie się montaż belek bramownicy w miejscu przyszłego wiaduktu nad ul. Wita Stwosza.

PKM_Wita_Stwosza_XII_2013

Już tej nocy rozpocznie się montaż belek na stojących tu od kilku dni podporach (widocznych na zdjęciu). Wkrótce powstanie tu szalunek, a następnie konstrukcja wiaduktu kolejowego WK 5 dla Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.

Prace przy montażu belek tzw. bramownicy prowadzone będą przez ok. 2-3 noce, aby nie utrudniać ruchu samochodowego i tramwajowego za dnia  ? informuje Tomasz Konopacki, rzecznik prasowy PKM. Ze względów bezpieczeństwa, w momencie podnoszenia każdej z belek przez dźwig, ruch na ul. Wita Stwosza musi bowiem zostać na chwilę całkowicie wstrzymany. Podobny system pracy sprawdził się wcześniej na pobliskiej al. Grunwaldzkiej.

Pw

 

|

Wyłaniają się kształty wiaduktów kolejowych nad al. Grunwaldzką i ul Polanki. Najbliższej nocy rozpocznie się montaż belek bramownicy w miejscu przyszłego wiaduktu nad ul. Wita Stwosza.

PKM_Wita_Stwosza_XII_2013

Już tej nocy rozpocznie się montaż belek na stojących tu od kilku dni podporach (widocznych na zdjęciu). Wkrótce powstanie tu szalunek, a następnie konstrukcja wiaduktu kolejowego WK 5 dla Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.

Prace przy montażu belek tzw. bramownicy prowadzone będą przez ok. 2-3 noce, aby nie utrudniać ruchu samochodowego i tramwajowego za dnia  ? informuje Tomasz Konopacki, rzecznik prasowy PKM. Ze względów bezpieczeństwa, w momencie podnoszenia każdej z belek przez dźwig, ruch na ul. Wita Stwosza musi bowiem zostać na chwilę całkowicie wstrzymany. Podobny system pracy sprawdził się wcześniej na pobliskiej al. Grunwaldzkiej.

Pw

 

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Wyłaniają się kształty wiaduktów kolejowych nad al. Grunwaldzką i ul Polanki. Najbliższej nocy rozpocznie się montaż belek bramownicy w miejscu przyszłego wiaduktu nad ul. Wita Stwosza.

PKM_Wita_Stwosza_XII_2013

Już tej nocy rozpocznie się montaż belek na stojących tu od kilku dni podporach (widocznych na zdjęciu). Wkrótce powstanie tu szalunek, a następnie konstrukcja wiaduktu kolejowego WK 5 dla Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.

Prace przy montażu belek tzw. bramownicy prowadzone będą przez ok. 2-3 noce, aby nie utrudniać ruchu samochodowego i tramwajowego za dnia  ? informuje Tomasz Konopacki, rzecznik prasowy PKM. Ze względów bezpieczeństwa, w momencie podnoszenia każdej z belek przez dźwig, ruch na ul. Wita Stwosza musi bowiem zostać na chwilę całkowicie wstrzymany. Podobny system pracy sprawdził się wcześniej na pobliskiej al. Grunwaldzkiej.

Pw