Consuming Kids – dzieci a reklama
Zapraszamy serdecznie na pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu Tajemnice Reklamy. Tegoroczna tematyka projekcji i debat to KONSUMPCJA, NOWE MEDIA A MENTALNOŚĆ KOLEJNYCH POKOLEŃ.
W trakcie pierwszego spotkania odbędzie się pokaz filmu: Consuming Kids: The Commercialization of Childhood, który rzuca światło na zjawisko dziecięcego marketingu – maszyny, będącej w stanie sprzedać rodzicom oraz ich dzieciom dokładnie wszystko. Dokument przedstawi techniki tego specyficznego rodzaju marketingu oraz jego wpływ na młode pokolenie.
Po filmie zachęcamy wszystkich do włączenia się w dyskusję z zaproszonymi gośćmi, których przedstawimy już niedługo.
Pierwsze spotkanie odbędzie się 25 lutego na Wydziale Nauk Społecznych UG w sali C108.
Wstęp wolny!
Zapraszamy!
Zapraszamy serdecznie na pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu Tajemnice Reklamy. Tegoroczna tematyka projekcji i debat to KONSUMPCJA, NOWE MEDIA A MENTALNOŚĆ KOLEJNYCH POKOLEŃ.
W trakcie pierwszego spotkania odbędzie się pokaz filmu: Consuming Kids: The Commercialization of Childhood, który rzuca światło na zjawisko dziecięcego marketingu – maszyny, będącej w stanie sprzedać rodzicom oraz ich dzieciom dokładnie wszystko. Dokument przedstawi techniki tego specyficznego rodzaju marketingu oraz jego wpływ na młode pokolenie.
Po filmie zachęcamy wszystkich do włączenia się w dyskusję z zaproszonymi gośćmi, których przedstawimy już niedługo.
Pierwsze spotkanie odbędzie się 25 lutego na Wydziale Nauk Społecznych UG w sali C108.
Wstęp wolny!
Zapraszamy!
Ostatnia edycja: 24 października, 2023 o 17:34