Reklama

Olivia Camerata – Świąteczne Muzyczne Menu

Zapraszamy na świąteczną odsłonę cyklu koncertowego Olivia Camerata, podczas której usłyszmy najpiękniejsze utwory klasyków światowej muzyki kameralnej m.in.: Mozarta, Bethovena, Bizeta, Moniuszki czy Straussa. Przygotowaliśmy dla Państwa wyborne Świąteczne Muzyczne Menu, nie zabraknie więc również, obok utworów mistrzów, bliskich naszemu sercu świątecznych piosenek, pieśni i, oczywiście, ukochanych przez wszystkich kolęd. Może je wspólnie zaśpiewamy?:)

>>>Zapisz się!

Proponujemy Państwu, w ramach świątecznego menu, następujące utwory:

  • W. A. Mozart: Aria szampańska Fin ch’han dal vino z opery Don Giovanni
  • L. van Beethoveen: Put round the bright wine op. 154 nr 6
  • L. van Beethoven: Oj, upiłem się w karczmie op. 158a nr 9
  • St. Moniuszko: Śpiew Szekspira z opery Sen wieszcza
  • St. Moniuszko: Magda karczmarka
  • M. Ravel: Chanson à boire z cyklu Don Quichotte à Dulcinée
  • G. Bizet: Aria Ralpha Quand la flamme de l’amour z opery Piękne dziewczę z Perth
  • L. Bernstein: Tavouk Guenksis z cyklu La bonne cuisine
  • L. Bernstein: Rabbit at top speed z cyklu La bonne cuisine
  • J. Strauss: Kuplety Żupana Piórem sadła nie ukrajesz z operetki Baron Cygański

Oraz inne świąteczne przeboje:)

  • White Christmas
  • Let it snow
  • Have yourself a merry little Christmas
  • Choinkowe Święta
  • Na całej połaci śnieg

W ramach promocji młodych talentów wystąpią uczniowie SM II st. w Gdańsku-Wrzeszczu:
Zofia Lewandowska – altówka (C. Stamitz – Koncert D-dur op. 1 cz. III)
Marcin Marzejon – klarnet (A. Messager – solo konkursowe)

 

O wykonawcach:

dr Krzysztof Bobrzecki – baryton.  Muzyczną edukację rozpoczął w rodzinnym Białymstoku, gdzie ukończył Państwową Szkołę Muzyczną II st. w klasie śpiewu prof. Violetty Bieleckiej. Naukę kontynuował w trakcie studiów na Wydziale Wokalno-Aktorskim gdańskiej Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki, w klasie śpiewu solowego prof. Ryszarda Minkiewicza. Swe umiejętności wokalne doskonalił biorąc udział w licznych seminariach i kursach mistrzowskich dla wokalistów. Ma na swym koncie nagrania płytowe min. Litanii Ostrobramskich St. Moniuszki, Navidad Nuestra A. Ramireza, Pasji Gdańskiej G. Ph. Telemanna. Występował min. z Łomżyńską Orkiestrą Kameralną, Podlaską Orkiestrą Kameralną, Orkiestrą Barokową Filharmonii im W. Lutosławskiego we Wrocławiu, Orkiestrą barokową Silva Rerum, Orkiestrą i Polskim Chórem Pokoju, Orkiestrą i Chórem Musica Viva (Niemcy), Orkiestrą Kameralną Hanseatica, Orkiestrą Kameralna Camerata, Brahms Symphony Orchestra. Chętnie wykonuje muzykę oratoryjno-kantatową, w swoim repertuarze ma również kilkaset pieśni z towarzyszeniem fortepianu, a wśród najbardziej docenianych są jego interpretacje romantycznych miniatur kompozytorów niemieckich i rosyjskich. W swych muzycznych poszukiwaniach nie stroni od muzyki współczesnej – ma na swoim koncie szereg prawykonań utworów kompozytorów tworzących w XX i XXI w. 
W swoim repertuarze operowym ma min. partie Don Giovanniego (Mozart), Marcina i Serwacego (Verbum nobile Moniuszki), Leonarda (The Comedy of The Dumb Wife Z. Kasserna), Guglielma (Le Villy Pucciniego), Doktora Falke (Zemsta nietoperza J. Straussa). Od 2008 r. zapraszany jest do udziału w cyklu koncertowych wykonań oper w Bremie (Niemcy), gdzie oklaskiwany był jako Samuel  w Balu Maskowym,  Melitone i Chirurg w Mocy przeznaczenia   Crespel i Schlemil w Opowieściach Hoffmanna oraz  Shaunard w Cyganerii. Chętnie powierza mu się role w operach współczesnych, brał min. udział w prawykonaniu opery J.M. Wieczorka Jan z Kolna, uczestniczył w inscenizacji opery Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem Michaela Nymana (Doktor P.), a w 2013 roku w prawykonaniu światowym opery P. Zycha Poiesis (Profesor) w ramach Bydgoskiego Festiwalu Operowego. Współpracuje z Opera na Zamku w Szczecinie i z Operą Bałtycką w Gdańsku. Od 2008 r. zatrudniony na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku. W 2016 r. wraz z pianistką Anną Mikolon wydał płytę Shakespeare Songs.

dr hab. Anna Mikolon – pianistka, stypendystka Towarzystwa im. Fryderyka Chopina oraz Fundacji Sztuki Dziecka, laureatka I nagrody w Konkursie Muzyki Dawnej w Łodzi, laureatka Konkursu Solfeżowego w Łodzi. Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku w klasie fortepianu. Odbyła staż artystyczny w zakresie kameralistyki fortepianowej w UMFC w Warszawie. W 2016 r. uzyskała stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie artystycznej – instrumentalistyka. Jako pedagog Akademii Muzycznej i nauczyciel dyplomowany Szkoły Muzycznej II st. w Gdańsku przyczynia się do sukcesów studentów i uczniów (otrzymała 3 nagrody Dyrektora ZSM za osiągnięcia dydaktyczne). Pianista podczas 8 przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz wielu kursów mistrzowskich artystów tej miary, co: prof. Bożena Harasimowicz, prof. Izabela Kłosińska, prof. Urszula Kryger, prof. Charlotte Lehmann, prof. Helena Łazarska, prof. Jadwiga Rappe, prof. Claudio Desderi, prof. Paul Esswood, prof. Ryszard Minkiewicz, Agnes Wolska, dr hab. Jarosław Bręk, dr hab. Anna Radziejewska, dr Katarzyna Dondalska, Andrzej Saciuk, Andre Orlowitz, dr Marek Rzepka, dr Wojciech Mrozek, dr Jacek Szymański. Wielokrotnie nagradzana jako akompaniator na konkursach. Artystka i naukowiec o szerokim spektrum zainteresowań. Autorka monografii: Język muzyczny Dymitra Szostakowicza jako forma osobistej wypowiedzi (dysertacja doktorska 2011) oraz Specyfika pracy pianisty-korepetytora wokalistów. Ma w swoim dorobku liczne publikacje i nagrania, m.in.: cykle miniatur fortepianowych Z. Noskowskiego, utwory solowe i kameralne J. Gablenza, D. Szostakowicza, solo fortepianowe w operze Rosenkavalier R. Straussa, utwory kameralne J. Bruzdowicz (płyta miesiąca miesięcznika Muzyka 21), pieśni R. Quiltera, E.W. Korngolda, G. Finzi’ego, F. Chopina, S. Moniuszki, B. Brittena, G. Verdiego, V. Belliniego, K. Pałubickiego, H. Jabłońskiego, W. Walentynowicza, M.K. Ogińskiego, R. Kłoczko i wielu innych. Prowadząc różnorodną działalność koncertową – kameralną i solową – współpracując zarówno z wokalistami, jak i z instrumentalistami Anna Mikolon wykonała już 900 koncertów w Polsce, Austrii, Danii i Rosji. Od 2013 r. tworzy wraz z Anną Liszewską duet fortepianowy. Uczestniczy w festiwalach muzycznych, takich jak: Gdańskie Lato Muzyczne – Chopin nad wodami Motławy, Gdański Festiwal Muzyczny, Międzynarodowy Festiwal Duetów Fortepianowych, Gdynia Classica Nova, Sopockie Dni Sztuki Wokalnej, Sonosfera, Dobrodzień Classic Festival, Letnie Spotkania Kameralne w Drezdenku i Krzyżu Wlkp., Festiwal Muzyki Współczesnej Nowe Fale, Gdańskie Dni Wokalistyki, Muzyczne Dni Drozdowo-Łomża, Kalejdoskop Form Muzycznych i Festiwal Muzyki Sakralnej w Sopocie. Nie stroni od prawykonań muzyki nowej (Olivier Greif, Bruno Vlahec, Marcin Łukaszewski, Rafał Kłoczko) lub dawno zapomnianej. Od kilku lat sprawuje kierownictwo artystyczne koncertów Olivia Camerata. Przez 11 lat była pianistą-korepetytorem solistów w Operze Bałtyckiej. Zagrała ok. 1000 prób, 180 spektakli jako muzyk orkiestrowy, ma 43 opery w repertuarze, otrzymała Nagrodę POB za realizację opery Rosenkavalier R. Straussa, współpracowała z Teatrem w Ingolstadt, realizowała Gwałt na Lukrecji B.Brittena dla TV Mezzo, akompaniowała podczas przesłuchań dla: ZBF Agentur Leipzig 2003, European Opera Center Liverpool 2007 i Belvedere Competition 2014, 2015 i 2016. W 2017 otrzymała Stypendium Kulturalne Miasta Gdańska.

Zofia Lewandowska od roku uczy się pod kierunkiem mgr Tomasza Pozorskiego w klasie altówki w SM II st. im. Fryderyka Chopina w Gdańsku-Wrzeszczu, równolegle uczennica VI LO im. Wacława Sierpińskiego w Gdyni. Uczestniczka wielu kursów zarówno skrzypcowych, jak i altówkowych. Laureatka III miejsca w Ogólnopolskim Konkursie Altówkowym w Żywcu 2017. Uczestniczka, finalistka i laureatka konkursów i olimpiad pozamuzycznych. Finalistka etapu okręgowego XXIX Ogólnopolskiej Olimpiady Filozoficznej 2017. Lauretka I miejsca w Wojewódzko- Metropolitalnym Konkursie Biblijnym na etapie okręgowym 2016. Dwukrotna finalistka Wojewódzko-Metropolitalnego Konkursu Biblijnego na etapie rejonowym w latach 2015-2016. Laureatka 10 Edycji Konkurs organizowanego przez grupę Przymierza Europejskiego 2015 dzięki czemu miała możliwość uczestniczyć biernie w sesjach plenarnych Komitetu Regionów w Brukseli (lipiec 2015) . Stała uczestniczka corocznych edycji programu „Mikołajkowe Nutki” na Oddziale Onkologii Dziecięcej w Gdańskim Szpitalu Wojewódzkim, współpracuje z Fundacją Cordis w Augustowie od 2017.

Marcin Marzejon – klarnecista, absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Janiny Garści w Tczewie. W 2009 roku zajął II miejsce w Pomorskich Przesłuchaniach Klas Instrumentów Dętych w Lęborku. Obecnie jest uczniem Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina w Gdańsku-Wrzeszczu w klasie klarnetu prof. Ireneusza Mraczka oraz doktorantem Politechniki Gdańskiej. w 2017 został laureatem III nagrody XIII Makroregionalnych Spotkań Zespołów Kameralnych w Gdańsku i wyróżnienia na I Ogólnopolskim Konkursie Muzyki Polskiej w Jarosławiu. Jest pierwszym klarnecistą Harcerskiej Orkiestry Dętej im. Stanisława Moniuszki w Tczewie z którą zagrał szereg koncertów, między innymi podczas 40 i 41 Festiwalu Muzyki Filmowej w Gdyni, XLIII Ogólnopolskiego Festiwalu Młodzieżowych Orkiestr Dętych (I miejsce w kategorii Koncert estradowy dużych orkiestr), III Nadbałtyckiego Festiwalu Orkiestr Dętych (I miejsce). Ponadto brał udział w takich projektach muzycznych jak: XVIII Muzyczny Rok dla Przymorza czy koncerty z okazji 70-lecia Zespołu Szkół Muzycznych w Gdańsku-Wrzeszczu w Filharmonii Bałtyckiej (jako solista) i Archikatedrze Oliwskiej. Swoje umiejętności doskonalił na warsztatach i kursach mistrzowskich z takimi klarnecistami jak dr hab. Jan Jakub Bokun, prof. Jean-Marc Fessard, prof. Bogdan Ocieszak, dr Grzegorz Wieczorek.

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Zapraszamy na świąteczną odsłonę cyklu koncertowego Olivia Camerata, podczas której usłyszmy najpiękniejsze utwory klasyków światowej muzyki kameralnej m.in.: Mozarta, Bethovena, Bizeta, Moniuszki czy Straussa. Przygotowaliśmy dla Państwa wyborne Świąteczne Muzyczne Menu, nie zabraknie więc również, obok utworów mistrzów, bliskich naszemu sercu świątecznych piosenek, pieśni i, oczywiście, ukochanych przez wszystkich kolęd. Może je wspólnie zaśpiewamy?:)

>>>Zapisz się!

Proponujemy Państwu, w ramach świątecznego menu, następujące utwory:

  • W. A. Mozart: Aria szampańska Fin ch’han dal vino z opery Don Giovanni
  • L. van Beethoveen: Put round the bright wine op. 154 nr 6
  • L. van Beethoven: Oj, upiłem się w karczmie op. 158a nr 9
  • St. Moniuszko: Śpiew Szekspira z opery Sen wieszcza
  • St. Moniuszko: Magda karczmarka
  • M. Ravel: Chanson à boire z cyklu Don Quichotte à Dulcinée
  • G. Bizet: Aria Ralpha Quand la flamme de l’amour z opery Piękne dziewczę z Perth
  • L. Bernstein: Tavouk Guenksis z cyklu La bonne cuisine
  • L. Bernstein: Rabbit at top speed z cyklu La bonne cuisine
  • J. Strauss: Kuplety Żupana Piórem sadła nie ukrajesz z operetki Baron Cygański

Oraz inne świąteczne przeboje:)

  • White Christmas
  • Let it snow
  • Have yourself a merry little Christmas
  • Choinkowe Święta
  • Na całej połaci śnieg

W ramach promocji młodych talentów wystąpią uczniowie SM II st. w Gdańsku-Wrzeszczu:
Zofia Lewandowska – altówka (C. Stamitz – Koncert D-dur op. 1 cz. III)
Marcin Marzejon – klarnet (A. Messager – solo konkursowe)

 

O wykonawcach:

dr Krzysztof Bobrzecki – baryton.  Muzyczną edukację rozpoczął w rodzinnym Białymstoku, gdzie ukończył Państwową Szkołę Muzyczną II st. w klasie śpiewu prof. Violetty Bieleckiej. Naukę kontynuował w trakcie studiów na Wydziale Wokalno-Aktorskim gdańskiej Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki, w klasie śpiewu solowego prof. Ryszarda Minkiewicza. Swe umiejętności wokalne doskonalił biorąc udział w licznych seminariach i kursach mistrzowskich dla wokalistów. Ma na swym koncie nagrania płytowe min. Litanii Ostrobramskich St. Moniuszki, Navidad Nuestra A. Ramireza, Pasji Gdańskiej G. Ph. Telemanna. Występował min. z Łomżyńską Orkiestrą Kameralną, Podlaską Orkiestrą Kameralną, Orkiestrą Barokową Filharmonii im W. Lutosławskiego we Wrocławiu, Orkiestrą barokową Silva Rerum, Orkiestrą i Polskim Chórem Pokoju, Orkiestrą i Chórem Musica Viva (Niemcy), Orkiestrą Kameralną Hanseatica, Orkiestrą Kameralna Camerata, Brahms Symphony Orchestra. Chętnie wykonuje muzykę oratoryjno-kantatową, w swoim repertuarze ma również kilkaset pieśni z towarzyszeniem fortepianu, a wśród najbardziej docenianych są jego interpretacje romantycznych miniatur kompozytorów niemieckich i rosyjskich. W swych muzycznych poszukiwaniach nie stroni od muzyki współczesnej – ma na swoim koncie szereg prawykonań utworów kompozytorów tworzących w XX i XXI w. 
W swoim repertuarze operowym ma min. partie Don Giovanniego (Mozart), Marcina i Serwacego (Verbum nobile Moniuszki), Leonarda (The Comedy of The Dumb Wife Z. Kasserna), Guglielma (Le Villy Pucciniego), Doktora Falke (Zemsta nietoperza J. Straussa). Od 2008 r. zapraszany jest do udziału w cyklu koncertowych wykonań oper w Bremie (Niemcy), gdzie oklaskiwany był jako Samuel  w Balu Maskowym,  Melitone i Chirurg w Mocy przeznaczenia   Crespel i Schlemil w Opowieściach Hoffmanna oraz  Shaunard w Cyganerii. Chętnie powierza mu się role w operach współczesnych, brał min. udział w prawykonaniu opery J.M. Wieczorka Jan z Kolna, uczestniczył w inscenizacji opery Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem Michaela Nymana (Doktor P.), a w 2013 roku w prawykonaniu światowym opery P. Zycha Poiesis (Profesor) w ramach Bydgoskiego Festiwalu Operowego. Współpracuje z Opera na Zamku w Szczecinie i z Operą Bałtycką w Gdańsku. Od 2008 r. zatrudniony na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku. W 2016 r. wraz z pianistką Anną Mikolon wydał płytę Shakespeare Songs.

dr hab. Anna Mikolon – pianistka, stypendystka Towarzystwa im. Fryderyka Chopina oraz Fundacji Sztuki Dziecka, laureatka I nagrody w Konkursie Muzyki Dawnej w Łodzi, laureatka Konkursu Solfeżowego w Łodzi. Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku w klasie fortepianu. Odbyła staż artystyczny w zakresie kameralistyki fortepianowej w UMFC w Warszawie. W 2016 r. uzyskała stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie artystycznej – instrumentalistyka. Jako pedagog Akademii Muzycznej i nauczyciel dyplomowany Szkoły Muzycznej II st. w Gdańsku przyczynia się do sukcesów studentów i uczniów (otrzymała 3 nagrody Dyrektora ZSM za osiągnięcia dydaktyczne). Pianista podczas 8 przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz wielu kursów mistrzowskich artystów tej miary, co: prof. Bożena Harasimowicz, prof. Izabela Kłosińska, prof. Urszula Kryger, prof. Charlotte Lehmann, prof. Helena Łazarska, prof. Jadwiga Rappe, prof. Claudio Desderi, prof. Paul Esswood, prof. Ryszard Minkiewicz, Agnes Wolska, dr hab. Jarosław Bręk, dr hab. Anna Radziejewska, dr Katarzyna Dondalska, Andrzej Saciuk, Andre Orlowitz, dr Marek Rzepka, dr Wojciech Mrozek, dr Jacek Szymański. Wielokrotnie nagradzana jako akompaniator na konkursach. Artystka i naukowiec o szerokim spektrum zainteresowań. Autorka monografii: Język muzyczny Dymitra Szostakowicza jako forma osobistej wypowiedzi (dysertacja doktorska 2011) oraz Specyfika pracy pianisty-korepetytora wokalistów. Ma w swoim dorobku liczne publikacje i nagrania, m.in.: cykle miniatur fortepianowych Z. Noskowskiego, utwory solowe i kameralne J. Gablenza, D. Szostakowicza, solo fortepianowe w operze Rosenkavalier R. Straussa, utwory kameralne J. Bruzdowicz (płyta miesiąca miesięcznika Muzyka 21), pieśni R. Quiltera, E.W. Korngolda, G. Finzi’ego, F. Chopina, S. Moniuszki, B. Brittena, G. Verdiego, V. Belliniego, K. Pałubickiego, H. Jabłońskiego, W. Walentynowicza, M.K. Ogińskiego, R. Kłoczko i wielu innych. Prowadząc różnorodną działalność koncertową – kameralną i solową – współpracując zarówno z wokalistami, jak i z instrumentalistami Anna Mikolon wykonała już 900 koncertów w Polsce, Austrii, Danii i Rosji. Od 2013 r. tworzy wraz z Anną Liszewską duet fortepianowy. Uczestniczy w festiwalach muzycznych, takich jak: Gdańskie Lato Muzyczne – Chopin nad wodami Motławy, Gdański Festiwal Muzyczny, Międzynarodowy Festiwal Duetów Fortepianowych, Gdynia Classica Nova, Sopockie Dni Sztuki Wokalnej, Sonosfera, Dobrodzień Classic Festival, Letnie Spotkania Kameralne w Drezdenku i Krzyżu Wlkp., Festiwal Muzyki Współczesnej Nowe Fale, Gdańskie Dni Wokalistyki, Muzyczne Dni Drozdowo-Łomża, Kalejdoskop Form Muzycznych i Festiwal Muzyki Sakralnej w Sopocie. Nie stroni od prawykonań muzyki nowej (Olivier Greif, Bruno Vlahec, Marcin Łukaszewski, Rafał Kłoczko) lub dawno zapomnianej. Od kilku lat sprawuje kierownictwo artystyczne koncertów Olivia Camerata. Przez 11 lat była pianistą-korepetytorem solistów w Operze Bałtyckiej. Zagrała ok. 1000 prób, 180 spektakli jako muzyk orkiestrowy, ma 43 opery w repertuarze, otrzymała Nagrodę POB za realizację opery Rosenkavalier R. Straussa, współpracowała z Teatrem w Ingolstadt, realizowała Gwałt na Lukrecji B.Brittena dla TV Mezzo, akompaniowała podczas przesłuchań dla: ZBF Agentur Leipzig 2003, European Opera Center Liverpool 2007 i Belvedere Competition 2014, 2015 i 2016. W 2017 otrzymała Stypendium Kulturalne Miasta Gdańska.

Zofia Lewandowska od roku uczy się pod kierunkiem mgr Tomasza Pozorskiego w klasie altówki w SM II st. im. Fryderyka Chopina w Gdańsku-Wrzeszczu, równolegle uczennica VI LO im. Wacława Sierpińskiego w Gdyni. Uczestniczka wielu kursów zarówno skrzypcowych, jak i altówkowych. Laureatka III miejsca w Ogólnopolskim Konkursie Altówkowym w Żywcu 2017. Uczestniczka, finalistka i laureatka konkursów i olimpiad pozamuzycznych. Finalistka etapu okręgowego XXIX Ogólnopolskiej Olimpiady Filozoficznej 2017. Lauretka I miejsca w Wojewódzko- Metropolitalnym Konkursie Biblijnym na etapie okręgowym 2016. Dwukrotna finalistka Wojewódzko-Metropolitalnego Konkursu Biblijnego na etapie rejonowym w latach 2015-2016. Laureatka 10 Edycji Konkurs organizowanego przez grupę Przymierza Europejskiego 2015 dzięki czemu miała możliwość uczestniczyć biernie w sesjach plenarnych Komitetu Regionów w Brukseli (lipiec 2015) . Stała uczestniczka corocznych edycji programu „Mikołajkowe Nutki” na Oddziale Onkologii Dziecięcej w Gdańskim Szpitalu Wojewódzkim, współpracuje z Fundacją Cordis w Augustowie od 2017.

Marcin Marzejon – klarnecista, absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Janiny Garści w Tczewie. W 2009 roku zajął II miejsce w Pomorskich Przesłuchaniach Klas Instrumentów Dętych w Lęborku. Obecnie jest uczniem Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina w Gdańsku-Wrzeszczu w klasie klarnetu prof. Ireneusza Mraczka oraz doktorantem Politechniki Gdańskiej. w 2017 został laureatem III nagrody XIII Makroregionalnych Spotkań Zespołów Kameralnych w Gdańsku i wyróżnienia na I Ogólnopolskim Konkursie Muzyki Polskiej w Jarosławiu. Jest pierwszym klarnecistą Harcerskiej Orkiestry Dętej im. Stanisława Moniuszki w Tczewie z którą zagrał szereg koncertów, między innymi podczas 40 i 41 Festiwalu Muzyki Filmowej w Gdyni, XLIII Ogólnopolskiego Festiwalu Młodzieżowych Orkiestr Dętych (I miejsce w kategorii Koncert estradowy dużych orkiestr), III Nadbałtyckiego Festiwalu Orkiestr Dętych (I miejsce). Ponadto brał udział w takich projektach muzycznych jak: XVIII Muzyczny Rok dla Przymorza czy koncerty z okazji 70-lecia Zespołu Szkół Muzycznych w Gdańsku-Wrzeszczu w Filharmonii Bałtyckiej (jako solista) i Archikatedrze Oliwskiej. Swoje umiejętności doskonalił na warsztatach i kursach mistrzowskich z takimi klarnecistami jak dr hab. Jan Jakub Bokun, prof. Jean-Marc Fessard, prof. Bogdan Ocieszak, dr Grzegorz Wieczorek.

Ostatnia edycja: 24 października, 2023 o 16:56