Reklama

Solidarność z Kuźnią Wodną

Setki miłośników dawnej motoryzacji przybyło w niedzielę do Kuźni Wodnej w Oliwie  na VIII Pokaz Zabytkowych Samochodów. Czy to ostatnia taka impreza w Dolinie Radości?

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_151004_0441

Volvo P 1800 z 1965 roku

Piękna pogoda sprzyjała jesiennemu pokazowi aut w Kuźni Wodnej. Zabytkowe samochody oraz podziwiająca je publiczność szczelnie wypełniły teren kuźni i oba parkingi w pobliżu. W czasie pokazu wybrano najciekawsze pojazdy. Puchar ufundowany przez Classic Moto Story i Kuźnię Wodną powędrował do właściciela przepięknego Volvo P 1800 z 1965 roku. II miejsce zajął Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku, który po raz pierwszy został pokazany publicznie.

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_iguli_151004_0427

Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku

Do pokazu zgłoszono ponad 40 samochodów jednak było ich znacznie więcej. To wyraz solidarności pasjonatów motoryzacji z Kuźnią Wodną, która boryka się z problemami finansowymi. Właścicielem Kuźni jest warszawskie Muzeum Techniki podlegające pod Naczelną Organizację Techniczną. Problemy małej Kuźni zdają się być nie dostrzegane z perspektywy stolicy.

Zagrożona jest nie tylko przyszłość podobnych imprez w Kuźni ale również jej stan techniczny. Pilnych napraw wymaga młot i nożyce kowalskie, na krytym gontem dachu pojawiła się ordynarna papa.

W akcję wsparcia oliwskiej Kuźni Wodnej włączyło się prezydium Rady Dzielnicy. Jest szansa na pozyskanie sponsora bieżących napraw tego zabytkowego obiektu.

Tomasz Strug

>>>Więcej zdjęć

Setki miłośników dawnej motoryzacji przybyło w niedzielę do Kuźni Wodnej w Oliwie  na VIII Pokaz Zabytkowych Samochodów. Czy to ostatnia taka impreza w Dolinie Radości?

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_151004_0441

Volvo P 1800 z 1965 roku

Piękna pogoda sprzyjała jesiennemu pokazowi aut w Kuźni Wodnej. Zabytkowe samochody oraz podziwiająca je publiczność szczelnie wypełniły teren kuźni i oba parkingi w pobliżu. W czasie pokazu wybrano najciekawsze pojazdy. Puchar ufundowany przez Classic Moto Story i Kuźnię Wodną powędrował do właściciela przepięknego Volvo P 1800 z 1965 roku. II miejsce zajął Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku, który po raz pierwszy został pokazany publicznie.

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_iguli_151004_0427

Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku

Do pokazu zgłoszono ponad 40 samochodów jednak było ich znacznie więcej. To wyraz solidarności pasjonatów motoryzacji z Kuźnią Wodną, która boryka się z problemami finansowymi. Właścicielem Kuźni jest warszawskie Muzeum Techniki podlegające pod Naczelną Organizację Techniczną. Problemy małej Kuźni zdają się być nie dostrzegane z perspektywy stolicy.

Zagrożona jest nie tylko przyszłość podobnych imprez w Kuźni ale również jej stan techniczny. Pilnych napraw wymaga młot i nożyce kowalskie, na krytym gontem dachu pojawiła się ordynarna papa.

W akcję wsparcia oliwskiej Kuźni Wodnej włączyło się prezydium Rady Dzielnicy. Jest szansa na pozyskanie sponsora bieżących napraw tego zabytkowego obiektu.

Tomasz Strug

>>>Więcej zdjęć

|

Setki miłośników dawnej motoryzacji przybyło w niedzielę do Kuźni Wodnej w Oliwie  na VIII Pokaz Zabytkowych Samochodów. Czy to ostatnia taka impreza w Dolinie Radości?

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_151004_0441

Volvo P 1800 z 1965 roku

Piękna pogoda sprzyjała jesiennemu pokazowi aut w Kuźni Wodnej. Zabytkowe samochody oraz podziwiająca je publiczność szczelnie wypełniły teren kuźni i oba parkingi w pobliżu. W czasie pokazu wybrano najciekawsze pojazdy. Puchar ufundowany przez Classic Moto Story i Kuźnię Wodną powędrował do właściciela przepięknego Volvo P 1800 z 1965 roku. II miejsce zajął Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku, który po raz pierwszy został pokazany publicznie.

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_iguli_151004_0427

Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku

Do pokazu zgłoszono ponad 40 samochodów jednak było ich znacznie więcej. To wyraz solidarności pasjonatów motoryzacji z Kuźnią Wodną, która boryka się z problemami finansowymi. Właścicielem Kuźni jest warszawskie Muzeum Techniki podlegające pod Naczelną Organizację Techniczną. Problemy małej Kuźni zdają się być nie dostrzegane z perspektywy stolicy.

Zagrożona jest nie tylko przyszłość podobnych imprez w Kuźni ale również jej stan techniczny. Pilnych napraw wymaga młot i nożyce kowalskie, na krytym gontem dachu pojawiła się ordynarna papa.

W akcję wsparcia oliwskiej Kuźni Wodnej włączyło się prezydium Rady Dzielnicy. Jest szansa na pozyskanie sponsora bieżących napraw tego zabytkowego obiektu.

Tomasz Strug

>>>Więcej zdjęć

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Setki miłośników dawnej motoryzacji przybyło w niedzielę do Kuźni Wodnej w Oliwie  na VIII Pokaz Zabytkowych Samochodów. Czy to ostatnia taka impreza w Dolinie Radości?

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_151004_0441

Volvo P 1800 z 1965 roku

Piękna pogoda sprzyjała jesiennemu pokazowi aut w Kuźni Wodnej. Zabytkowe samochody oraz podziwiająca je publiczność szczelnie wypełniły teren kuźni i oba parkingi w pobliżu. W czasie pokazu wybrano najciekawsze pojazdy. Puchar ufundowany przez Classic Moto Story i Kuźnię Wodną powędrował do właściciela przepięknego Volvo P 1800 z 1965 roku. II miejsce zajął Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku, który po raz pierwszy został pokazany publicznie.

VIII_Pokaz_aut_Kunia_Wodna_iguli_151004_0427

Żiguli WAZ 2102 z 1974 roku

Do pokazu zgłoszono ponad 40 samochodów jednak było ich znacznie więcej. To wyraz solidarności pasjonatów motoryzacji z Kuźnią Wodną, która boryka się z problemami finansowymi. Właścicielem Kuźni jest warszawskie Muzeum Techniki podlegające pod Naczelną Organizację Techniczną. Problemy małej Kuźni zdają się być nie dostrzegane z perspektywy stolicy.

Zagrożona jest nie tylko przyszłość podobnych imprez w Kuźni ale również jej stan techniczny. Pilnych napraw wymaga młot i nożyce kowalskie, na krytym gontem dachu pojawiła się ordynarna papa.

W akcję wsparcia oliwskiej Kuźni Wodnej włączyło się prezydium Rady Dzielnicy. Jest szansa na pozyskanie sponsora bieżących napraw tego zabytkowego obiektu.

Tomasz Strug

>>>Więcej zdjęć

Ostatnia edycja: 15 grudnia, 2016 o 11:25