Reklama

Darmowy piątek w tramwaju PESA

Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji w piątek przejazd tymi tramwajami za damo na trasie: Oliwa – Chełm.

fot.: Tomasz Strug

Prezentacja pierwszego tramwaju PESA w Gdańsku w 2010 roku

Nowoczesne, klimatyzowane i monitorowane ? do końca 2011 roku po gdańskich torach będzie jeździć ich już 35. Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku uruchamia dwie darmowe linie obsługiwane przez te nowoczesne pojazdy. 30 września (piątek) będą one kursować w godzinach 10.00-17.00 na trasie Oliwa ? Chełm. Wszystkie tramwaje PESA Swing wyprodukowano w polskiej firmie PESA Bydgoszcz SA. Koszt każdego tramwaju przekracza 8 milionów złotych, z czego blisko 40 % dokłada Unia Europejska. Zakłada się, że będą nam służyć ponad 30 lat. Do końca roku z torowisk Gdańska mają ostatecznie zniknąć stare tramwaje z serii 105.

ZKM/tees

Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji w piątek przejazd tymi tramwajami za damo na trasie: Oliwa - Chełm.

fot.: Tomasz Strug

Prezentacja pierwszego tramwaju PESA w Gdańsku w 2010 roku

Nowoczesne, klimatyzowane i monitorowane ? do końca 2011 roku po gdańskich torach będzie jeździć ich już 35. Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku uruchamia dwie darmowe linie obsługiwane przez te nowoczesne pojazdy. 30 września (piątek) będą one kursować w godzinach 10.00-17.00 na trasie Oliwa ? Chełm. Wszystkie tramwaje PESA Swing wyprodukowano w polskiej firmie PESA Bydgoszcz SA. Koszt każdego tramwaju przekracza 8 milionów złotych, z czego blisko 40 % dokłada Unia Europejska. Zakłada się, że będą nam służyć ponad 30 lat. Do końca roku z torowisk Gdańska mają ostatecznie zniknąć stare tramwaje z serii 105.

ZKM/tees

|

Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji w piątek przejazd tymi tramwajami za damo na trasie: Oliwa - Chełm.

fot.: Tomasz Strug

Prezentacja pierwszego tramwaju PESA w Gdańsku w 2010 roku

Nowoczesne, klimatyzowane i monitorowane ? do końca 2011 roku po gdańskich torach będzie jeździć ich już 35. Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku uruchamia dwie darmowe linie obsługiwane przez te nowoczesne pojazdy. 30 września (piątek) będą one kursować w godzinach 10.00-17.00 na trasie Oliwa ? Chełm. Wszystkie tramwaje PESA Swing wyprodukowano w polskiej firmie PESA Bydgoszcz SA. Koszt każdego tramwaju przekracza 8 milionów złotych, z czego blisko 40 % dokłada Unia Europejska. Zakłada się, że będą nam służyć ponad 30 lat. Do końca roku z torowisk Gdańska mają ostatecznie zniknąć stare tramwaje z serii 105.

ZKM/tees

Udostępnij facebook twitter Whatsapp Drukuj Wyślij emailem

Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji w piątek przejazd tymi tramwajami za damo na trasie: Oliwa – Chełm.

fot.: Tomasz Strug

Prezentacja pierwszego tramwaju PESA w Gdańsku w 2010 roku

Nowoczesne, klimatyzowane i monitorowane ? do końca 2011 roku po gdańskich torach będzie jeździć ich już 35. Mija dokładnie rok od kiedy pierwszy tramwaj PESA SWING pojawił się w Gdańsku. Z tej okazji Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku uruchamia dwie darmowe linie obsługiwane przez te nowoczesne pojazdy. 30 września (piątek) będą one kursować w godzinach 10.00-17.00 na trasie Oliwa ? Chełm. Wszystkie tramwaje PESA Swing wyprodukowano w polskiej firmie PESA Bydgoszcz SA. Koszt każdego tramwaju przekracza 8 milionów złotych, z czego blisko 40 % dokłada Unia Europejska. Zakłada się, że będą nam służyć ponad 30 lat. Do końca roku z torowisk Gdańska mają ostatecznie zniknąć stare tramwaje z serii 105.

ZKM/tees